Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Arantes schreef:En is dit recept erg anders dan je voorgaande brillen? En weet je zeker dat de PD helemaal klopt?
Moestuin schreef:Arantes schreef:En is dit recept erg anders dan je voorgaande brillen? En weet je zeker dat de PD helemaal klopt?
Het was een nieuwe oogarts maar het is wel op 2 verschillende tijdstippen nagemeten omdat ik opeens een sterke afwijking had. Zowel enkele weken terug als 6 maand terug was de uitkomst hetzelfde. Gemeten door een oogarts en niet bij een optieker od.
LinsxDot: Die zijn 100% correct overgenomen.
Nou ja, toch wat ik heb ingevuld op de website. Dat klopt zeker weten met het voorschriftEn misschien mag ik niet klagen voor een bril van €90, maar meer kan ik er momenteel niet aan geven helaas
Moestuin schreef:Arantes schreef:En is dit recept erg anders dan je voorgaande brillen? En weet je zeker dat de PD helemaal klopt?
Het was een nieuwe oogarts maar het is wel op 2 verschillende tijdstippen nagemeten omdat ik opeens een sterke afwijking had. Zowel enkele weken terug als 6 maand terug was de uitkomst hetzelfde. Gemeten door een oogarts en niet bij een optieker od.
LinsxDot: Die zijn 100% correct overgenomen.
Nou ja, toch wat ik heb ingevuld op de website. Dat klopt zeker weten met het voorschriftEn misschien mag ik niet klagen voor een bril van €90, maar meer kan ik er momenteel niet aan geven helaas
Moestuin schreef:Hmmm zonde, dan zal het toch even duren eer ik een nieuwe bril kan aanschaffen. De huidige is al 3 jaar aan elkaar geplakt op de neusbrug en al erg vaak herplakt. Goedkoop duurkoop dus. Helaas.
Moestuin schreef:Hmmm zonde, dan zal het toch even duren eer ik een nieuwe bril kan aanschaffen. De huidige is al 3 jaar aan elkaar geplakt op de neusbrug en al erg vaak herplakt. Goedkoop duurkoop dus. Helaas.
Moestuin schreef:Ik geef dit even een schop. Heb vandaag een bril van Charlie Temple ontvangen. Ik heb hem even gepast maar ik loop echt overal tegen. Mijn omgeving lijkt te bewegen en ik heb het gevoel dronken te zijn. Ik val ook voor over. Herkent iemand dit? Ook, als ik naar iets wit kijk, krijgt dit een blauwe rand. Hou ik mijn hand over een wit papier krijgt mijn hand een gele rand.
Moestuin schreef:Klagen mag altijd. Maar uiteindelijk is alle waar naar z'n geld.En misschien mag ik niet klagen voor een bril van €90.