Wegens aanrijding met een persoon.........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cinnepin

Re: Wegens aanrijding met een persoon.........

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:18

Ik denk dat ik me dan moeilijk voor kan stellen wat je wel ruikt.

Ik heb op de dierenambulance gewerkt en ja ik moest nog wel eens aangereden katten van de weghalen, die soms ook niet meer in tact waren, maar rook eigenlijk nooit wat....

Dieren die al even dood waren ( paar uurtjes ) die rook je dan weer wel.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:19

Pff wat een verhalen in dit topic zeg, ik heb zeven jaar lang elke dag met de trein vanaf Alkmaar naar Amsterdam gereisd en ik heb het gelukkig nooit mee hoeven maken.

Mijn moeder heeft eens met de trein een vrachtwagen geladen met staal geraakt. Is heel lang geleden geweest. Ze reisde 'vooruit' en ze reist sindsdien altijd achteruit.
Wat ze me verteld heeft is dat de trein in de ankers ging en dat een conducteur en machinist naar achter gerend kwamen. Hierbij sommeerden ze de passagiers om zich zo snel als kon naar de andere kant van de zitjes te verplaatsen en zich schrap te zetten.
Schijnt een enorme rotklap geweest te zijn, ik weet het fijne er niet meer van hoor...

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:36

Deijs schreef:
Ik denk dat het aan mij voorbij is gegaan maar wat voor werk doe je?

Ik werk bij Veiligheid en Service. Wij worden opgeroepen bij aanrijdingen om treinen te evacueren, maar in de praktijk zien wij helaas vaak de slachtoffers ook.

Nu ben ik wel een pechvogel hoor. Ik ben al heel vaak bij aanrijdingen geweest en heb alle keren alles gezien, maar er zijn ook collega's die er nooit heen hoeven of nooit iets zien gelukkig.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:48

Froukje_J schreef:
Had ik dat nou maar nooit gezegd..
Want idd in de avond na een enorm gezellig dagje liep ons Dag toch iets minder af...en daar sta je dan bij Wolvega niet wetend wat je moet..

Wolvega is afgelopen twee jaar wel vaak aan de beurt geweest met springers. Zelfs mensen die van zuidelijk Nederland kwamen. Toont wel aan hoe ver heen deze mensen waren dat ze zo ver van huis gesprongen zijn.

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 22:55

Ik verontschuldig mij alvast aangezien ik alleen de eerste paar pagina's heb gelezen. Toch wilde ik even reageren.

Er werd gezegd dat de desbetreffende persoon heeft wat hij wilde. Ik ben het hier deels mee eens. Ja, hij wilde waarschijnlijk verdwijnen of dood. Nee, hij wilde waarschijnlijk niet dood omdat hij dacht dat het het beste was maar om de pijn, eenzaamheid, het verdriet etc. te eindigen.

Daarnaast, het is ook wel een beetje egoïstisch. Echter, kan de persoon dat op dat moment nog beseffen dat hij er levens mee gaat verwoesten? Nee.
Ik heb en zit in hetzelfde schuitje, denken dat alles slecht is en het niet beter wordt. Alleen ik heb met mezelf afgesproken dat, in welk stadium ik ook ben, ik nooit voor de trein ga springen. Echt niet! Ik moet er niet aan denken dat er door mij allemaal mensen met een trauma achterblijven.

Ik heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt ondanks dat ik redelijk dicht bij het spoor woon. Hierbij wil ik ook even zeggen dat jullie allemaal bikkels zijn! Het lijkt me verschrikkelijk om te weten, te horen en te voelen dat er zojuist iemand voor jouw trein is gesprongen. :(:)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 01:30

lang getwijfeld of ik op dit topic ga reageren ja of nee, hier dan toch mijn reactie. ik heb alleen de eerste, laten we zeggen, 4 pagina's gelezen. mocht ik hierdoor iemand/iets overslaan wat ik uit de laatste pagina's op had kunnen maken, alvast sorry.

ik moet zeggen dat ik al vaak hinder heb ondervonden aan een aanrijding met een persoon. de ene keer minder dan de andere keer. Natuurlijk, wanneer ik heel bewust ga nadenken over het slachtoffer, krijg ik hier een naar gevoel bij. Maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik iedere keer weer, geïrriteerd ben. dit maakt niet dat ik boos ben op het slachtoffer, of wie dan ook. ik ben geïrriteerd omdat er nog steeds zo iets bestaat als een ongeneeslijk mentale ziektes. wanneer er weer veel treinen uitvallen door een dergelijk incident staat zo'n heel station op zijn kop, hierdoor komen mensen te laat, of weet ik veel wat er gebeurt in het leven van deze mensen waarbij het moeten voorop staat. deze samenleving draait naar mijn mening op tijd=geld, op moeten en moeten. we gaan maar door zonder maar 1 keer stil te staan bij waar we nou mee bezig zijn met z'n allen. ik zit nu als 15 jarige peuter nog op het voortgezet onderwijs en voel de druk enorm. kies dit, kies dat. voldoe aan deze en die norm, en weet ik veel wat ze nog meer bedenken. dit is denk ik ook een belangrijke factor die zeker meespeelt in de cijfertjes over dit soort incidenten. het is dus een cirkel naar mijn mening.

edit, ik vind zelfdoding niet perse egoïstisch. egoïstisch is iemand in mijn ogen wanneer diegene, bewust, anderen pijn/oid doet uit eigen belang. natuurlijk het is uit eigen belang, en natuurlijk doe je anderen pijn. maar is dit bewust? stappen deze mensen uit bed met de gedachte, hoe kan ik mijn leven beteren ten kosten van anderen? ik neem aan van niet. egoïsme is iets wat iedereen anders op kan vatten en een eigen interpretatie van kan hebben.

sterkte ts, heftig om zo iets mee te maken. :(:)

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 02:47

Ons weide ligt naast een spoorwegovergang en het is al 3x daar gebeurd. Waarvan 1x toen we net bij de paarden buiten waren en we het zagen gebeuren. Vreselijk. Beeld en geluid dat ik nooit meer vergeet.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 06:07

Heftig voor alle betrokkene partijen.

Natuurlijk is zelfdoding verschrikkelijk, maar ik ga ook met Maxximus mee.. soms kun je niet iedereen redden en is dat de enige uitweg.
Ja, dan hoop ik dat ze een manier kiezen die zo min mogelijk traumas maakt.

Ik kan ook heel goed voorstellen dat mensen geirriteerd raken.
Zeker als je op de trein staat te wachten en het is een *dingdong, dames en heren .. de intercity naar... * mededeling waar je echt al een hekel aan hebt.
Want... de mens zelf is egoistisch. En op dat moment ben jij belangrijker dan iemand die je niet kent die voor jou misschien een grote impact op jouw leven heeft gemaakt.
Misschien heb je nu een sollicatie gemist. Ben je te laat op een belangrijke afspraak. Mis je een belangrijke ziekenhuis afspraak waar je zelf maanden op hebt gewacht. Mis je je vliegreis en moet je heel veel geld bij betalen. Ben je 2 of 3 uur te laat om je kind op te halen.

En ik vind dat je het dan best vervelend mag vinden. Tuurlijk denk je in je achterhoofd 'joh wat erg voor die persoon en vooral zijn/haar familie'.. maar als ik (zoals iemand hier eerder zei) een vlucht en aansluitende vlucht mis per 1000+ euro.. ja dan vind ik dat idd heel vervelend en zou mij ook door het hoofd gaan 'Kon het niet ergens anders?'.
Dat wil niet zeggen dat je je niet kan indenken hoe verschrikkelijk het leven met depressie is of dat je ongevoelig bent..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 08:13

Nagini schreef:
En ik vind dat je het dan best vervelend mag vinden. Tuurlijk denk je in je achterhoofd 'joh wat erg voor die persoon en vooral zijn/haar familie'.. maar als ik (zoals iemand hier eerder zei) een vlucht en aansluitende vlucht mis per 1000+ euro.. ja dan vind ik dat idd heel vervelend en zou mij ook door het hoofd gaan 'Kon het niet ergens anders?'.
Dat wil niet zeggen dat je je niet kan indenken hoe verschrikkelijk het leven met depressie is of dat je ongevoelig bent..

Helemaal mee eens hoor! Zoals ik eerder schreef: ik baal dan ook gewoon. Maakt dat je een ongevoelig mens? Nee.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 09:26

Deijs schreef:
The_Cat schreef:
TS, ik kan helaas maar al te goed meemaken wat je hebt meegemaakt. Ikzelf heb het ook al meegemaakt. Spijtig genoeg vanop de eerste rij, maar gelukkig niet het 'live' zitje. Ik zit elke dag 2u op de trein, en vaak dommel ik dan in slaap. Ik kan mij het nog herinneren als de dag van gisteren. Zonnige lente avond op weg naar huis. Beetje in slaap gewiegd, wordt wakker van de claxon van de trein, niet abnormaal, hij doet dat wel vaker. Ineens hoor je de tonen heel dringend veranderen van hoog naar laag. En de remmen schieten in actie. 3 seconden later, hoorde ik een doffe 'thud' gevolgd door het geluid zoals hier al zo vaak beschreven. In de trein keek iedereen elkaar verdoofd aan. We hadden iets geraakt. Toen we enkele minuten laten de ambu en politie zagen rijden, wisten we het meteen. 1,5u op de trein voor we mochten evacueren.

het geluid krijg ik nu, 1j later niet meer uit men hoofd. En als de treinchauffeur wat teveel of te lang claxoneert zet ik me al schrap. Als ik erover vertel krijg ik kippenvel. Ondertussen staat men dubieze record op 2. Op mijn lijn zit een jeugdinstelling en een 'gekkenhuis'. 'Place to be'. Ik kan niet vatten wat het moet zijn voor een bestuurder, als het na een tijd bij mij nog zo zen sporen achterlaat.

Ik wens je veel sterkte met het verwerken, want ik vind dat dit echt een proces nodig heeft, en het laat je nooit helemaal achter vind ik :(:)

Gekkenhuis? -O-

Ik kan mij goed voorstellen dat zo'n claxon je dan angst inblaasd.

Algemene vraag:

Werden jullie niet claustrofobisch als je zo'n tijd moet blijven zitten? Als ik daar al aan denk word ik al bang, en dan ook nog eens het feit dat er iets verschrikkelijks gebeurt is.

Yup, en aan het spoor zelf hebben ze een afrastering gezet zodat ze niet op het spoor kunnen klimmen. Maar 20m verder is het station, dus dan springen ze gewoon van het perron. Want het is maar een klein station, en IC treinen zoals de mijne vliegen daar voorbij tegen 100 / 120. Kans genoeg, want ze roepen het nog af. "Doorrijdende trein op spoor x, blijf op veilige afstand".

Ik moet zeggen dat dat eigenlijk beter meeviel. Ik wou dat ze eigenlijk zoveel mogelijk van het slachtoffer weghaalden, en ik wou niet echt helemaal uit de trein. Op de trein hoefde ik tenminste niets te zien. Daarbuiten was het maar wachten. Ik weet nog dat ze de 2de keer nog extra afriepen: "gelieve bij het buiten te gaan recht voor u te kijken en niet onder de trein te kijken". Ja, menselijke nieuwsgierigheid stak bij vele dan de kop op;

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:17

Nanne schreef:
gohya schreef:
Je bedoelt de geur van de remmen? de geur van het slachtoffer ruik je n.l. niet.

Je ruikt het slachtoffer wel degelijk...

Zal per mens verschillen denk ik? ik rook n.l. niks,terwijl de ingewanden voor me neus lagen.

Hier bij het station gebeuren ook veel ongelukken zonder springers.
Een poos geleden een oude man wilde de trein nog halen,de deuren gingen al dicht en hij stak zijn wandelstok tusssen de deuren in de hoop dat die daardoor open zouden blijven.
Maar de deuren bleven dicht en de trein ging rijden en sleurde de man een stuk mee het spoor op.De wandelstok bleef haken aan zijn jaszak.Afschuwelijk was dat,niet gezien hoor,maar gelezen.
En ook veel fietsers die onder de bomen door gingen,jong en oud werden gegrepen door de trein.
Er is ooit 1 meisje gegrepen op haar fiets door de trein,werd meters mee gesleurd en ze mankeerde niks! ze had alleen wat schrammen.

Pabie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 10:49

Wat ik mij door reacties hier afvraag is of je op treinstations ook zoiets kan hebben als op sommige metrostations (weet niet meer in welk land dat was). Maar daar staan hekken op t station en de deuren gaan pas open zodra er echt een trein staat. Hoe meer moeite iemand moet doen hoe minder snel je impulsieve daden krijgt en die moeten natuurlijk zoveel mogelijk voorkomen worden.

Ik heb het geluk dit nog nooit meegemaakt te hebben. Wel moest ik laatst 's ochtends lang met de trein naar een tentamen. Toen schoot t wel heel erg door mij heen dat dat kan gebeuren, maar hoe veel langer ben je dan bezig? Mij niet realiserendie dat ik waarschijnlijk te veel in shock zou zijn om nog dat tentamen te maken. (Ik heb uiteindelijk 3 uur speling genomen en was zonder ook maar een enkele minuut vertraging mooi optijd thuis).

Ik baal ook wel als ik opeens de vertragings bordjes zie opkomen. Al hangt dat wel van de situatie af als ik hierdoor wat later thuis ben ga ik meestal gewoon lekker ergens lezen en wacht ik rustig. Enkel als ik echt afspraken heb kan ik wel flink balen, gelukkig heb ik dat niet vaak. Ook heb ik nog niet vaak heel lange vertraging gehad. Slechts een paar keer dat ik opeens een trein uit moest en vol paniek opOek moest waar ik nu heen moest. Dit waren echter volgens mij beide storingen en geen aanrijdingen . Ik check ook vaak rijdendetreinen.nl voordat ik richting het station ga om teleurstelling te voorkomen.

Oké ontzettend onsamenhangend verhaal, maar in het kort ben ik blij nog nooit in de geraakte trein gezeten te hebben.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:04

Hier toeteren de treinen wel heel vaak als ze het station naderen en soms rijden ze ook minder hard.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:35

Pff wat een verhalen zeg ;(

Ik heb het zelf gelukkig nooit (direct) meegemaakt, wel paar keer in een trein erachter stil gestaan en flinke vertragingen gehad. Ook meegemaakt dat iemand op het station van het perron voor een remmende trein sprong. Niet zien gebeuren maar wel de commotie, doordat de springer nog leefde moest niet alleen het perron maar een groot deel van het station ontruimd worden voor de hulpdiensten.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:47

Ik reis regelmatig met de trein en ook vaak over trajecten met beruchte plekken. Gelukkig nog nooit meegemaakt.

Ja vroeger riep ik ook heel hard dat die mensen zo egoïstisch zijn en alleen aan zichzelf denken. En eigenlijk denk ik dat nog steeds maar ik heb me wel gerealiseerd dat die mensen niet door hebben en niet meer kunnen zien wat zo'n actie teweeg brengt voor anderen.
Medelijden heb ik niet met de persoon. Met de betrokkenen en nabestaanden wel...

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 11:58

Marjoow schreef:
Ja vroeger riep ik ook heel hard dat die mensen zo egoïstisch zijn en alleen aan zichzelf denken. En eigenlijk denk ik dat nog steeds maar ik heb me wel gerealiseerd dat die mensen niet door hebben en niet meer kunnen zien wat zo'n actie teweeg brengt voor anderen.
Medelijden heb ik niet met de persoon. Met de betrokkenen en nabestaanden wel...

Ik denk dat ook nog steeds. Na het zelf ervaren te hebben, en ook te werken op de spoorwegen (niet met personenvervoer maar bon), wil je niet weten wat dat meebrengt voor de mensen. Wij hebben chauffeurs die niet meer terug aan het werk kunnen, omdat ze die laatste momenten gewoon niet over hun hoofd krijgen. Vooral diegene waarbij de persoon nog iets gedaan heeft (Wuiven, lachen, 'omarmen'), dat is echt te gek voor woorden. En net die mensen, die nog bewust dingen ondernemen, die 'veracht' (zwaar woord maar ik weet niet hoe het uit te drukken) ik nog het meeste, want die zijn wel bewust iets aan het doen, ipv de impulsieve persoon die springt.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:35

@thecat ik hoopte eigenlijk met het woord: 'gekkenhuis? -O- '
Een hint te geven dat dit woord enorm beledigend is.
Ik heb in zo'n 'gekkenhuis' gezeten, alles behalve gek of gekken aan.

EJV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:49

Heel veel sterkte TS, wat vreselijk om te lezen en mee te maken. Ik hoop dat je het op de juiste manier kan verwerken, neem de tijd...

Alle verhalen hier geven mij echt een brok in mijn keel, bijzonder dat er ook mensen zijn die de datum nog zo in hun geheugen gegrift hebben staan.

Zo staat er voor mij ook een datum in mijn geheugen gegrift. 23 maart 2013. Zaterdagochtend, in een diepe slaap na een feestje, word ik wakker door mijn telefoon. Allemaal berichten wat er is gebeurd met een familielid van mij. Ik open de screenshots en zie een bericht van mij nicht. Rust zacht lieve mama. Wat? Mijn tante, dood? Ik vlieg naar de kamer van mijn ouders, wat is er gebeurd?! Ze heeft zich voor de trein gegooid. Ongelofelijk, vol ongeloof. Waarom, waarvoor, wanneer?

Je hoort het wel eens voorbij komen, maar om het zo mee te maken is verschrikkelijk en je wenst het niemand toe. Verhalen over hoe de aanrijding precies heeft plaats gevonden, hoelang ze heeft 'nagedacht' om tot haar daad te komen, de vragen waarmee je achterblijft. Het feit, en dat was voor mij denk ik wel het moeilijkste, dat je haar niet meer kon zien, waardoor ik voor mijn gevoel nooit normaal afscheid heb kunnen nemen. Het feit dat ik leuk op een feestje stond en zij dit deed, het onverwachte. We hebben nooit iets doorgehad dat ze met psychische problemen kampten.

De directe familie die het ongelofelijk zwaar gaan hebben en alle hieraan een trauma gaan overhouden. De machinist die (als goed is) niets gezien heeft, de conducteur en de mensen in de trein. De brandweer en al het andere wat erbij komt kijken. Het is echt verschrikkelijk. Ik durf wel aan te nemen dat dit een van de ''minst fijne manieren'' is om iemand die zelfmoord pleegt te verliezen. Zoveel onschuldige mensen die er bij worden getrokken. Het is fijn om te lezen dat hier wel mensen zijn die inzien dat mensen die voor de trein springen zich echt niet bewust zijn van de nasleep.

Ik hoop voor je TS dat je het een plek kunt geven, zoals ik al aangaf het kost tijd, veel tijd. Ik kon een jaar lang niet normaal naar treinen kijken, de geluiden (of ze nu reden of niet) ging door merg en been. De mededeling ''aanrijding met een persoon'' maakte me kotsmisselijk. In de trein zitten was al helemaal een ding, mijn grootste nachtmerrie was precies wat jij nu beschrijft, om zoiets weer van zo dichtbij mee te moeten maken.

Ik wens je alle kracht en sterkte voor de komende tijd en ik hoop dat je het een plek kunt geven. Het is niet makkelijk.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 12:51

Deijs schreef:

mijn oprechte excuses. Het wordt hier in de volksmond zo genoemd, en dacht er verder niet bij na. Het is waar wat je zegt. Ik zal het aanpassen, en er in het vervolg ook op letten ;)

Sorry, ik kan het niet meer aanpassen, is al te oud. Het was echt een 'gewoonte' en niet bedoeld om iemand hier te beledigen

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:13

Jeetje wat een verhalen..

Vorige week maandag is er een vriend van een kennis van mijn schoonfamilie ook voor de trein gesprongen nadat hij 4 keer van opleiding was gewisseld omdat hij zoveel gepest werd.

Ik heb ook wel een keer op het perron gestaan, op weg naar school, en uit het niets dacht ik; ik wil niet meer.. en kreeg echt de neiging om ervoor te springen. Zo bang dat ik het echt ging doen ben ik snel een hokje ingevlucht en pas toen de trein stil stond in de trein gaan zitten. Erg beangstigend gevoel.
Ik woon dichtbij Almelo, waar dus die 16 jarige jongen is aangereden en is omgekomen. Ik kende hem, net als de 2 jongens die in Ambt Delden zijn verongelukt met de auto. Dat alles binnen 5 dagen.

Er was zoveel 'dood' om me heen dat ik dus op het perron dacht, ik wil niet meer. straks gebeurt er nog meer. Echt een ontzettend eng gevoel om die neiging te hebben.

Ik wens alle mensen met schokkende ervaringen heel veel sterkte.

edit; die gedachte kwam uit het niets op dat moment. in mijn andere post is te lezen dat ik suïcidale gedachten had. dus dat er geen verwarring komt over dat stukje in deze post..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:41

The_Cat schreef:
Deijs schreef:

mijn oprechte excuses. Het wordt hier in de volksmond zo genoemd, en dacht er verder niet bij na. Het is waar wat je zegt. Ik zal het aanpassen, en er in het vervolg ook op letten ;)

Sorry, ik kan het niet meer aanpassen, is al te oud. Het was echt een 'gewoonte' en niet bedoeld om iemand hier te beledigen

Dankje! Fijn dat je het beseft! :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:42

xhereisanne schreef:

Vorige week maandag is er een vriend van een kennis van mijn schoonfamilie ook voor de trein gesprongen nadat hij 4 keer van opleiding was gewisseld omdat hij zoveel gepest werd.

Ik heb ook wel een keer op het perron gestaan, op weg naar school, en uit het niets dacht ik; ik wil niet meer.. en kreeg echt de neiging om ervoor te springen. Zo bang dat ik het echt ging doen ben ik snel een hokje ingevlucht en pas toen de trein stil stond in de trein gaan zitten. Erg beangstigend gevoel.
Ik woon dichtbij Almelo, waar dus die 16 jarige jongen is aangereden en is omgekomen. Ik kende hem, net als de 2 jongens die in Ambt Delden zijn verongelukt met de auto. Dat alles binnen 5 dagen.

Er was zoveel 'dood' om me heen dat ik dus op het perron dacht, ik wil niet meer. straks gebeurt er nog meer. Echt een ontzettend eng gevoel om die neiging te hebben.

edit; die gedachte kwam uit het niets op dat moment. in mijn andere post is te lezen dat ik suïcidale gedachten had. dus dat er geen verwarring komt over dat stukje in deze post..

Jeetje wat heftig joh...

Ik word ook zóóó boos van mensen die pesten, ik kan er gewoon niet bij waarom je dat zou doen. Verschrikkelijk!

xHereIsAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:43

Deijs schreef:
xhereisanne schreef:

Jeetje wat heftig joh...

Ik word ook zóóó boos van mensen die pesten, ik kan er gewoon niet bij waarom je dat zou doen. Verschrikkelijk!

inderdaad, misselijkmakend.. maar jammergenoeg gebeurt het, bij alle leeftijden.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:51

Ja ook onder volwassenen op werk bijvoorbeeld. Heel bizar. Jammer dat daar tegenwoordig nog steeds niet op gestraft wordt.

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:53

Deijs schreef:
xhereisanne schreef:

Jeetje wat heftig joh...

Het stomme is nog wel dat de mensen die zo pesten, en dus eigenlijk de "oorzaak" zijn van zijn dood, daarna allemaal berichten plaatsen "je was zo'n toffe gozer, we gaan je missen" blabla..

Zelfde met een jongen uit de buurt. Hij werd echt ongelofelijk gepest. Hij besluit om een einde te maken aan zn leven omdat hij dit niet meer aan kon. Opeens waren al zn pesters zijn beste vriend en mocht niemand ook maar een slecht woord over hem zeggen.
Nahhh daar kan ik me goed kwaad om maken dan.