Witte herder wil al niet meer lekker naar buiten s avonds met uitlaten. De kijkt alleen maar super gestresst om zich heen en doet behalve een snelle plas niks meer. Dit jaar lijkt wel bijna vroege en meer dan ooit al.
Werkelijk waarom?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

karuna schreef:Is vooral sneu voor de honden. Kost mij mijn nachtrust ook. Omdat ze s avonds niks meer durven doen melden ze zich s nachts en maken ze me wakker.
. Als ik een zware dag heb gehad doezel ik weleens weg, zo aan het begin van de avond. Ben al twee keer wakker geschrokken omdat ik dacht dat ik een maand had geslapen en het oudjaar was. Is hier vanaf november al bijna dagelijks raak. Zo kansloos.
Maar er wordt aan de kant waar wij op kijken ook amper vuurwerk afgestoken. Eerst sportvelden, dan bedrijventerrein, de Schie, meer bedrijven... Misschien 20 woningen. Ze schrikken wel eens als er echt een harde knal is van verderop maar dat is het ook wel.
We gaan het merken...
karuna schreef:Jong geweest nooit vuurwerk gehad, haat het. En paar weken per jaar? Het begint hier half oktober ongeveer en gaat door tot ver in februari.