Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:Toch vind ik dat een lastige, ik draag een zwart jurkje en dan vind ik een zwarte panty niet mooi, maar witte melkflessen met blauwe plekken zijn ook geen gezicht, dan liever een huidkleurige panty.

Blote benen onder een rokje vind ik echt niet netjes
een panty kleedt het geheel veel netter aan
verootjoo schreef:Wat is er mis met een huidskleurige pantyBlote benen onder een rokje vind ik echt niet netjes
![]()
Maar in de winter vind ik het niks, dan zou ik onder een zwart jurkje idd een zwarte panty van 20den doen

Nachocheese schreef:verootjoo schreef:Wat is er mis met een huidskleurige pantyBlote benen onder een rokje vind ik echt niet netjes
![]()
Maar in de winter vind ik het niks, dan zou ik onder een zwart jurkje idd een zwarte panty van 20den doen
Ik vind het gewoon lelijk staan. Het is nooit je eigen huidskleur en zon glansje erover heen.. neh.
Ik ga altijd gewoon voor een zwarte panty.
Nachocheese schreef:verootjoo schreef:Wat is er mis met een huidskleurige pantyBlote benen onder een rokje vind ik echt niet netjes
![]()
Ik vind het gewoon lelijk staan. Het is nooit je eigen huidskleur en zon glansje erover heen.. neh.
Ik ga altijd gewoon voor een zwarte panty.
Citaat:Dan heb je dus niet de goede panty
Nachocheese schreef:Iris82 schreef:Dames. Wat dragen jullie op jullie jurkjes? Een bolero of blazer oid?
Blazer
Dewirox: leuk rokje!! Ik zou hem iets hoger in je taille doen!
.
Citaat:Dames. Wat dragen jullie op jullie jurkjes? Een bolero of blazer oid?