Wat doe jij aan met kerst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Re: Wat doe jij aan met kerst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 12:01

Ja precies, heb ik ook Zonnebloem. Plus het heeft een open rug dus als ik dan zwarte benen heb.. hmm eens even kijken. Ik vind het ook niet altijd mooi hoor een huidkleurige maar denk dat ik er toch naar link.. misschien echt een goede.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 12:18

Ik zou onder een zwarte jurk gewoon een zwarte panty doen, maar dan wel een dunne. Zodat je huid er nog een beetje doorheen komt zeg maar. Ik zou echt geen huidskleurige panty doen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 12:20

Onder één zwarte jurk zou ik een zwarte panty doen van max 20 dennier. Maar kijk wel even naar hrt materiaal van de panty. De beste pantys met de mooiste look zijn corrigerende panty's, die bieden steun en zijn tevens egaal. Goedkopere pantys liggen raar op de huid.

Antraciet zou ik zelf niet durven. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 13:20

zonnebloem18 schreef:
Toch vind ik dat een lastige, ik draag een zwart jurkje en dan vind ik een zwarte panty niet mooi, maar witte melkflessen met blauwe plekken zijn ook geen gezicht, dan liever een huidkleurige panty.

Als je een wat lichter Denier neemt is het toch goed? Dan is het niet zo ontzettend zwart en heb je net dat mooie doorschijnende.

Maar echt, nooit huidskleurige panty's... :=

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 13:22

Huidskleurige panty's geven mij altijd zo'n oma-gevoel :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 14:12

Ja het hangt heel erg af van wat voor kleur. Als je echt de juiste kleur hebt en een goede kleur hebt kan het mooi zijn. maar is de kleur net een heel klein tintje donkerder/lichter dan is het meteen flop dat is het gewoon :')

Ik had vorig jaar ook een heel donker jurkje heb toen inderdaad ook een panty van 15 denir aan. Vond het wel mooi.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 15:04

Afbeelding
Ik had al dit leuke jurkje om aan te trekken tijdens de kerst, maar ik heb vorige week ook nog een ander leuk setje gekocht.

Afbeelding
Ik heb er alleen een ander shirtje bij, maar die had ik even niet bij de hand. Het shirtje is zwart, met doorschijnende mouwtjes en een grijze tekst.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 15:06

Ik vind het jurkje leuker :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 15:43

Dames. Wat dragen jullie op jullie jurkjes? Een bolero of blazer oid?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:19

Wat is er mis met een huidskleurige panty :? Blote benen onder een rokje vind ik echt niet netjes :n een panty kleedt het geheel veel netter aan :)

Maar in de winter vind ik het niks, dan zou ik onder een zwart jurkje idd een zwarte panty van 20den doen

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:35

verootjoo schreef:
Wat is er mis met een huidskleurige panty :? Blote benen onder een rokje vind ik echt niet netjes :n een panty kleedt het geheel veel netter aan :)

Maar in de winter vind ik het niks, dan zou ik onder een zwart jurkje idd een zwarte panty van 20den doen

Ik vind het gewoon lelijk staan. Het is nooit je eigen huidskleur en zon glansje erover heen.. neh.

Ik ga altijd gewoon voor een zwarte panty.

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:37

Oh met kerst doe ik een meestal huidskleurige panty aan! Zwart is toch minder chique vind ik.

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:38

Een lekkere dikke kersttrui en de meest comfortabele sloffen :=

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:42

Iris82 schreef:

Blazer

Dewirox: leuk rokje!! Ik zou hem iets hoger in je taille doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:53

Meestal heb ik geen panty aan, maar ik heb ook niks tegen een huidskleur panty? Gewoon zonder glans, zie je niet hoorAfbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 16:57

Nachocheese schreef:
verootjoo schreef:

Ik vind het gewoon lelijk staan. Het is nooit je eigen huidskleur en zon glansje erover heen.. neh.

Dan heb je dus niet de goede panty :+

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:00

Nachocheese schreef:
verootjoo schreef:

Citaat:
Dan heb je dus niet de goede panty :+

Ik heb ze ook nooit aan }>

Maar zie het bij heel veel mensen namelijk. Maar die foto hierboven is dus niet wat ik bedoel haha, dat ziet er gewoon goed uit.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:39

Nachocheese schreef:
Iris82 schreef:

Blazer

Dewirox: leuk rokje!! Ik zou hem iets hoger in je taille doen!

Ja, toch nog iets hoger? Ik had hem eerst op mijn heupen en toen toch al maar wat hoger gedaan. Maar ik zal hem volgende keer nog wat hoger in mijn taille doen.

Ik heb eigenlijk nog nooit een rok gehad haha

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:46

Hihi vind het toch wel grappig al die verschillende meningen over de panty's. Wat ieders goed recht is hoor :D.
Ik denk toch dat ik voor een huidkleurige ga. Ik heb ook een openrug dus ben bang dat het dan gek staat als ik een zwarte panty heb. Ga maar eens goed kijken naar een goede huidkleurige panty.

Ik doe trouwens niks over mn jurkje het is een met lange mouwen dus hopelijk krijg ik het niet koud haha.

@dreamer waar heb jij je huidkleurige panty vandaan en welke kleur is het? Het is natuurlijk lastig om te zien, maar jou huidskleur lijkt dicht bij mijn huidskleur te komen.

Weet iedereen trouwens al wat jullie met jullie haar gaat doen :D

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:03

Citaat:

Blazer

Dewirox: leuk rokje!! Ik zou hem iets hoger in je taille doen![/quote]

Ja, toch nog iets hoger? Ik had hem eerst op mijn heupen en toen toch al maar wat hoger gedaan. Maar ik zal hem volgende keer nog wat hoger in mijn taille doen.

Ik heb eigenlijk nog nooit een rok gehad haha[/quote]

Ja ik zou hem persoonlijk wat hoger doen! Vind hem nu op een niet zon mooie lengte hangen (persoonlijk) en je hebt zo te zien mooie benen, dus die moet je wel laten zien :))

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:48

Anoniem schreef:
Meestal heb ik geen panty aan, maar ik heb ook niks tegen een huidskleur panty? Gewoon zonder glans, zie je niet hoor[ [url=m/7PRQz5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind ik ook, ik ga bij mijn rode jurkje echt geen zwarte panty's dragen.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 19:57

Ik draag een korte broek en hemdje denk ik, ben dan aan het reizen en zit met kerst midden in de woestijn

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 20:20

Ik ben er uit:
Sinterkerstgala (14 december) de rode of goudbruine jurk uit m'n vorige post met een legging, enkellaarsjes en een zwart vest (in geval vd rode jurk).
1e kerstdag relaxte kloffie dus joggingbroek, fijn shirt en vest/trui en dikke sokken
2e kerstdag pyamadag oftewel joggingbroek/legging, shirt, dikke sokken, dekbed

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 20:29

Met een open schoen een panty aan??? Ik ben geschokt, dat kan toch niet :D

Panty is altijd zichtbaar, hoe goed de kleur ook matcht. Vind het gewoon echt geen gezicht zo'n huidskleurig ding.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 20:37

Ik ben geschokt dat zoveel mensen dan geen panty dragen. Dat vind ik echt lelijk :n

Met een goede panty worden je benen veel mooier :j