wat een intens verdriet.. Ik kende je niet persoonlijk maar heb altijd met genot naar de topics gekeken en een traan gelaten voor het einde van Buck. Deze had ik niet zien aankomen... Heel erg veel sterkte aan iedereen die haar kende late we hopen dat ze nu op een betere plek is samen met Buck
_Marjola
Geplaatst: 21-10-16 15:14
Wat een heftig nieuws. Ze maakte altijd prachtige foto's van haar pony's, maar ook van andere bokkers als ze een wedstrijd bezocht. Hopelijk heeft ze nu haar rust gevonden en is ze herenigd met Buck en Levi.
Sterkte aan haar familie en vrienden.
Anoniem
Geplaatst: 21-10-16 15:15
Geshockt, sprakeloos en stilte. Heel veel sterkte voor de mensen die haar zo zullen missen.
paramuse
Geplaatst: 21-10-16 15:17
Verschrikkelijk nieuws! Ik kende haar niet persoonlijk wel zag ik met enige regelmaat topics van haar verschijnen, zo ook haar topic van enkele dagen geleden. Heel veel sterkte voor de nabestaanden...
Ik heb haar nooit ontmoet maar ze leek me een erg leuke meid. Ze was zo leuk bezig met haar pony en deed veel leuke dingen...waarom heeft ze dit besloten?? Ik snap het niet....
Wat een klap voor de nabestaanden...heel heel erg veel sterkte....
Otti1977
Geplaatst: 21-10-16 15:22
Jeetje dat is schrikken. Rust zacht. Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Kippenvel op m'n lijf!
Wat een vreselijk nieuws, dit had ik niet zien aankomen.... Heel veel sterkte voor de nabestaande en rust zacht
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-10-16 15:32
Heel erg veel sterkte voor alle nabestaanden. Ik hoop dat ze de rust heeft gevonden die ze zocht. Ook al ken ik haar alleen van de topics hier op bokt, ook ik ben er van geschrokken. Wat moet je je in een donkere en uitzichtloze plek bevinden als je nog maar 1 uitweg ziet.
jansje73
Geplaatst: 21-10-16 15:37
Rust zacht Lieselotte ! Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.
Cinderella
Geplaatst: 21-10-16 15:38
Zo jong en zo diep in het dal. Wat moet zij sterk geweest zijn om alles te doorstaan. En wat treurig dat ze uiteindelijk nog maar 1 uitweg zag. Ik hoop dat ze nu haar rust gevonden heeft. En alle nabestaanden en dierbaren wens ik enorm veel sterkte toe.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 21-10-16 15:39
Wat moet ze zich wanhopig gevoeld hebben, en alle mensen om haar heen erbij. Als je leven zo donker is, met slechts een oppervlakkige glans, dan is er soms maar 1 oplossing. Ik hoop dat ze nu haar rust gevonden heeft.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden en alle vrienden en bekenden.
StellaMay
Geplaatst: 21-10-16 15:42
Ik kreeg er alleen maar een harde, gillende, WAAT? uit. Haar prachtige foto's was ik bekend mee, ik schrik me echt even een ongeluk.
Heel, heel veel sterkte voor al haar vrienden, familie en kennissen. Wat een hel moet dit voor hen zijn.
Scarpati
Geplaatst: 21-10-16 15:43
Wat erg, nog zo jong... Heel veel sterkte voor alle nabestaanden
kwii
Geplaatst: 21-10-16 15:46
Iedereen ontzettend veel sterkte gewenst.
Geniet samen met Buck daarboven.. Ik ken je niet persoonlijk, maar volgde je topics. En merkte dat je een behoorlijke strijd hebt gehad. Ik hoop dat je je rust hebt gevonden, en een enkele keer naar beneden spiekt en de mooie momenten van je leven ziet.
Zus
Geplaatst: 21-10-16 15:47
Veel sterkte voor de familie en nabestaanden
Mira283
Geplaatst: 21-10-16 15:47
Heel veel sterkte voor de nabestaanden
Keek naar haar op wat ze met Buck deed en Amadeus.
Pippaa
Geplaatst: 21-10-16 15:52
Lieselotte, Amadeus en de altijd vrolijke topics zullen vreselijk worden gemist
Iedereen die haar kende en nabestaanden heel veel sterkte
_Alarm_wlkp
Geplaatst: 21-10-16 15:52
Ik zag de titel op de voorpagina en dacht meteen 'nee toch...' Altijd vrijwel een stille meelezer geweest in de topics dat ze opende of in mee zat maar ik heb altijd zoveel bewondering voor haar gehad, ondanks de vele tegenslagen. Zoals hier al eens is gezegd , het verlies van Buck moet zo zwaar zijn geweest dat ze geen andere uitweg zag. Ik wil iedereen die haar kende, familie en nabestaanden heel veel sterkte wensen. Zeker ook haar vader waar ze zo close mee was. God, dit moet echt zo pijnlijk zijn. Zit hier zelf met een krop in m'n keel.
Lieselotte, je gaat gemist worden meid !
Blackbirb
Geplaatst: 21-10-16 15:54
Ik heb niet meegekregen wat er allemaal is gebeurd. Overigens ken ik deze bokker jammer genoeg niet... Maar het raakt me alsnog. Wat sneu. Heel erg veel sterkte iedereen met dit verlies...
Relien
Geplaatst: 21-10-16 15:56
Ik zit hier echt met een prop in mijn keel.,, Ik las ook altijd haar topics als ze weer wat met haar pony's en vaak ook vader had ondernomen. Zo heftig dit dan te lezen.
Heel veel sterkte voor de nabestaande en iedereen die haar goed kende.
Hopelijk heeft ze nu rust en is ze weer samen met buck