Jannaa schreef:Ik geef letterlijk alles een naam. Mijn vleesetende plantjes heten Oscar en Carlos, mijn auto Olijfje en mijn computer Bobbie. Maar alleen mijn vriend en ouders weten ervan
Onze gele Ford Ka heette Tweety..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxSaschaa schreef:
1. Het geheimpje dat niemand weet: ongeveer 4 jaar geleden had ik bijna een relatie met een jongen en toen heb ik tijdens het uitgaan iemand gezoend. Hier is hij achter gekomen, toen was hij boos en is alles wat we hadden stuk. Hier ben ik nogsteeds niet overheen en denk nog regelmatig aan hem.
Nynkster schreef:8 : Toen ik een jaar of 10 was is de hamster van mijn nicht een keer van mijn schouder gevallen. Niemand had het gezien dus ik heb hem terug in zijn kooi gezet, die was morsdood. Tot op heden nog nooit aan iemand van mijn familie verteld.
xxSaschaa schreef:xxSaschaa schreef:
1. Het geheimpje dat niemand weet: ongeveer 4 jaar geleden had ik bijna een relatie met een jongen en toen heb ik tijdens het uitgaan iemand gezoend. Hier is hij achter gekomen, toen was hij boos en is alles wat we hadden stuk. Hier ben ik nogsteeds niet overheen en denk nog regelmatig aan hem.
Als iemand hier trouwens tips voor heeft, hoor ik het graag...![]()
lieveli schreef:Als ik fiets en ik wil iemand inhalen maar diegene blijft heel erg in het midden fietsen, haal ik in en snijd ik af.
En ik moet er ook altijd wat van zeggen als er geen handen worden uitgestoken bij het afslaan.
Nayomie schreef:Lente schreef:Oké, even denken.
1. Ik facebook oude kennissen en nieuwe mensen, vooral mensen die ik nóóit zou toevoegen. Daar vallen ook mijn artsen bijvoorbeeld onder
Oh ik dacht dat ik gek was, maar er zijn meer mensen die dat doen
amoj schreef:Heb er nog 1.... best wel erg![]()
De eerste keer dat ik het deed werden we gestoord... er kwam een vrachtwagen het erf op met voer en vriend moest daar echt heen... Dus die is weggegaan, met de boodschap, ben zo terug, wacht maar ff... Heb een kwartier rillend op bed gelegen![]()
Maar goed, na een kwartier kwam hij terug... We konden overnieuw beginnen, want "de zin" was bij ons beide ver weg gezakt... Ik was stik zenuwachtig... Dus wij weer bezig, na een tijdje willen we "het" doen... Ging ontzettend moeizaam, uiteindelijk zat hij er in, maar in het verkeerde gat... zo erg...![]()
![]()
Heb t meteen gezegd en hij had t ook direct door, maar men, dat deed zeer...
amoj schreef:Heb er nog 1.... best wel erg![]()
De eerste keer dat ik het deed werden we gestoord... er kwam een vrachtwagen het erf op met voer en vriend moest daar echt heen... Dus die is weggegaan, met de boodschap, ben zo terug, wacht maar ff... Heb een kwartier rillend op bed gelegen![]()
Maar goed, na een kwartier kwam hij terug... We konden overnieuw beginnen, want "de zin" was bij ons beide ver weg gezakt... Ik was stik zenuwachtig... Dus wij weer bezig, na een tijdje willen we "het" doen... Ging ontzettend moeizaam, uiteindelijk zat hij er in, maar in het verkeerde gat... zo erg...![]()
![]()
Heb t meteen gezegd en hij had t ook direct door, maar men, dat deed zeer...
Amiigo schreef:Wat ik doe als ik een paar biertjes achter de kiezen heb is op de foto gaan met iedereen, mensen laten geloven dat in Engels ben (ja soms lukt dat ook maar die zijn dan ook niet helemaal nuchter), liggen op de bank, zitten op de grond en echt vrienden maken met iedereen
Als ik dan de volgende dag op snapchat kijk vraag ik me echt af waar het mis is gegaan
Sunneva schreef:Amiigo schreef:Wat ik doe als ik een paar biertjes achter de kiezen heb is op de foto gaan met iedereen, mensen laten geloven dat in Engels ben (ja soms lukt dat ook maar die zijn dan ook niet helemaal nuchter), liggen op de bank, zitten op de grond en echt vrienden maken met iedereen
Als ik dan de volgende dag op snapchat kijk vraag ik me echt af waar het mis is gegaan
Haha, dat heb ik een keer een hele nacht gedaan, was vet lastig want als mensen dan Nederlands tegen elkaar praatten, kon ik daar niet op reageren. Ik zou het immers niet kunnen verstaan. Ik kon toen ook daadwerkelijk even geen Nederlands meer. Toen ik later de weg moest vragen heb ik het in het Engels moeten doen omdat m'n zinsbouw in het Nederlands van geen kant meer klopte![]()
Iedereen geloofde het wel en heb het ze ook aan het einde van de avond, toen we een taxi deelde, niet verteld
__Sannne schreef:Oh nog 1, ik werk in een hostel waar zo nu en dan wel eens wat Nederlanders voorbij komen zetten. Ik blijf altijd stug Engels praten, en hopen dat ze niet merken dat ik Nederlands ben. Ik vind Nederlandse backpackers/hostelgangers toch wel zulk vervelend volk. Zodra ze door hebben dat je Nederlands bent denken ze dat ze alles kunnen doen, laten en voor elkaar kunnen krijgen. Super irritant.