Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 17:11

Jannaa schreef:
Ik geef letterlijk alles een naam. Mijn vleesetende plantjes heten Oscar en Carlos, mijn auto Olijfje en mijn computer Bobbie. Maar alleen mijn vriend en ouders weten ervan :D

Onze gele Ford Ka heette Tweety..

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 17:13

eenitraM schreef:
Manman, wat een topic en wat een bekentenissen.

Ik ga er geen één noemen omdat die van mij echt te erg zijn.

Oke: eentje dan; ik flos soms met mijn haren bij gebrek aan beter. Heel irritant als er wat blijft hangen tussen mijn tanden. :+

Ik flos regelmatig met gewoon een stukje garen.

_Anke

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 17:49

Ik praat tegen alles, als ik bv skipbo speel zeg ik goedzo en dankjewel tegen de stapel als ik een goeie kaart krijg _O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 19:46

@lieveli, grappig, ik als puber doe dat bij 'ouderen' die zo breeduit fietsen :') Ik maak het overigens ook alleen maar mee dat het ouderen zijn op hun elektrische fietsjes die zo breed fietsen en ook zo blijven fietsen. Jongeren gaan altijd netjes aan de kant.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 20:49

Wat een heerlijk topic! Helemaal doorgelezen :')

1 : Ik heb toen ik dronken was op mijn schoonmoeder haar verjaardag in haar tuin overgegeven :r
2 : Ik huil nog steeds bij zielige films
3 : Mijn beste vriendin vraagt mij altijd om te facebookstalken. Zo heb ik op een avond de hele biografie gevonden+adres van jongen waar ze mee uit was geweest. Op diezelfde avond wouden we graag gelijk hebben qua adres en hebben we de hele avond gewacht tot hij thuis kwam. Nooit verteld natuurlijk. (hadden wel gelijk) hele dorp 4x langs geweest omdat ik wist hoe het kozijn van zijn raam eruit zag. :j
4 : Ik word helemaal gek als mijn vriend met sokken aan in bed gaat liggen (dat weet hij ook) En toch doet hij het om mij te plagen. Ik weet dan echt niet waar ik het moet zoeken
5 : Ik heb echt een geheugen wat teruggaat naar ik weet niet hoeveel jaar geleden. Na 2 jaar kan ik zo zeggen : ja een tijdje terug hadden we het over dit, hoe is dat afgelopen?
6 : Ik check al-tijd mijn saldo voordat ik iets koop, ben doodsbang voor het zinnetje : Geen saldo :x
7 : Het liefst fiets ik als het onder 0 is nog steeds in de korte broek. 8)7
8 : Toen ik een jaar of 10 was is de hamster van mijn nicht een keer van mijn schouder gevallen. Niemand had het gezien dus ik heb hem terug in zijn kooi gezet, die was morsdood. Tot op heden nog nooit aan iemand van mijn familie verteld.
9 : In mijn hoofd reageer ik altijd op domme opmerkingen van anderen. Heel soms gaat dat fout en zeg ik het gewoon.
10 : Mijn vriend en ik liggen altijd in een deuk als de een op de ander zit te kwijlen (opzettelijk). Of als iemand van ons beide heel hard neus ophaalt en rochels ophoest
11 : Ik zeg heel vaak tegen kinderen in de supermarkt die vragen om een plakje worst : ‘’Kinderen die vragen worden overgeslagen.’’ (sta bij de vleeswaren afdeling)
12 : Ik eet M&M’s op kleur. Ik begin met bruin, geel, oranje, groen, blauw, rood. Mijn vriend betrapte me er laatst op. Het is nu zelfs al onbewust.
13 : Ik durf eigenlijk niet goed in buitenwater te zwemmen, ben bang voor vissen. Ik vind het wel super interessant om ze in grote aquaria te zien.
14 : Ik heb de dwangneurose van mijn vriend overgenomen qua inpakken van de vaatwasser. Kleine kopjes links en met alle oortjes dezelfde kant op etc.
15 : Ik scheer heel dwangmatig op elke vrijdag mijn benen.
16 : Ik droom vaak over gesprekken die ik heb gehad met vrienden.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:00

xxSaschaa schreef:

1. Het geheimpje dat niemand weet: ongeveer 4 jaar geleden had ik bijna een relatie met een jongen en toen heb ik tijdens het uitgaan iemand gezoend. Hier is hij achter gekomen, toen was hij boos en is alles wat we hadden stuk. Hier ben ik nogsteeds niet overheen en denk nog regelmatig aan hem.

Als iemand hier trouwens tips voor heeft, hoor ik het graag... :') _/-\o_

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:05

Oh ik weet ook nog eentje.

Ik huil al als er een dier moet worden ingeslapen bij The Incredible dr. Pol.
Terwijl hij echt de meest nuchtere Hollander is en er vaak niet eens zo'n groot ding van maakt, maakt niet uit :))

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:06

Nynkster schreef:
8 : Toen ik een jaar of 10 was is de hamster van mijn nicht een keer van mijn schouder gevallen. Niemand had het gezien dus ik heb hem terug in zijn kooi gezet, die was morsdood. Tot op heden nog nooit aan iemand van mijn familie verteld.

Hahaha, het is wel zielig maar ik stik bijna van het lachen! _O-

Dat met die m&m's op kleur heb ik ook, dat is toch heel normaal? :D

Oh, ik heb nog eentje. Paar jaar geleden liepen toenmalige vriend, een vriend en ik 's nachts terug naar huis na het stappen. Ik moest opeens zó nodig plassen, dat ik geen pas meer kon lopen. De heren de grootste lol en ik had weinig andere keus dan daar achter een bosje maar te gaan zitten. := Bleek voor het huis van de bazin van de vriendin van die vriend te zijn. Nouja, niemand heeft het gezien volgens mij. :=

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:06

Geweldig topic dit! _/-\o_

Zelf niet zo veel interessants maar ik heb er wel een van mijn grootouders die ik echt fantastisch vind;

Heel lang geleden, toen het buurmeisje van mijn opa en oma nog echt een klein meisje was, werden mijn opa en oma gevraagd om op het konijn te passen want de buren gingen met vakantie. Ondanks de goede zorgen van mijn opa en oma ging het beest toch dood (weet al niet eens meer waarom). Dus zijn mijn grootouders een nieuw konijn gaan halen dat er op leek. Uiteraard de buren wel verteld, maar hun buurmeisje niet. Geen idee of die er ooit achter is gekomen.

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:11

Ik hoef nooit te plassen als alles achter open is, maar als ik eerst niet hoef en de poort en deur zijn dicht... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 21:12

Heb er nog 1.... best wel erg :o

De eerste keer dat ik het deed werden we gestoord... er kwam een vrachtwagen het erf op met voer en vriend moest daar echt heen... Dus die is weggegaan, met de boodschap, ben zo terug, wacht maar ff... Heb een kwartier rillend op bed gelegen :')

Maar goed, na een kwartier kwam hij terug... We konden overnieuw beginnen, want "de zin" was bij ons beide ver weg gezakt... Ik was stik zenuwachtig... Dus wij weer bezig, na een tijdje willen we "het" doen... Ging ontzettend moeizaam, uiteindelijk zat hij er in, maar in het verkeerde gat... zo erg... :oo :o
Heb t meteen gezegd en hij had t ook direct door, maar men, dat deed zeer...

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:26

xxSaschaa schreef:
xxSaschaa schreef:

1. Het geheimpje dat niemand weet: ongeveer 4 jaar geleden had ik bijna een relatie met een jongen en toen heb ik tijdens het uitgaan iemand gezoend. Hier is hij achter gekomen, toen was hij boos en is alles wat we hadden stuk. Hier ben ik nogsteeds niet overheen en denk nog regelmatig aan hem.

Als iemand hier trouwens tips voor heeft, hoor ik het graag... :') _/-\o_

Tinder downloaden, niet te kieskeurig of onzeker zijn en gewoon daten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 23:44

lieveli schreef:
Als ik fiets en ik wil iemand inhalen maar diegene blijft heel erg in het midden fietsen, haal ik in en snijd ik af.

En ik moet er ook altijd wat van zeggen als er geen handen worden uitgestoken bij het afslaan.

Ja dit! Of mensen die niet reageren wanneer je belt. Die snij ik ook lekker af. :O

Verder..
- Ik ben altijd al bang geweest voor 'geesten'. Wanneer ik dan op tv zag dat er iemand was overleden durfde ik niet meer te slapen omdat ik dacht dat diegene onder mijn bed zou liggen.

- Ik vond het altijd enorme onzin dat ik bij mijn moeder thuis de douche moest droogmaken na het douchen, nu doe ik het in mijn eigen huis echt altijd. :Y)

- Ik durfde heel lang nergens anders dan thuis naar de wc te gaan, omdat ik er een hekel aan heb/had dat andere mensen het kunnen horen.

- Ik doe heel veel dingen altijd hetzelfde, paard poetsen is altijd dezelfde volgorde etc.

- Ik maak me er nu al druk om hoe ik me ooit ga voelen als mijn paard er niet meer zou zijn. Volgens mij kom ik daar nooit overheen.

- Ik heb een enorme hekel aan kinderen. Maar ook aan moeders die vinden dat ze alle ruimte in mogen nemen met een kinderwagen.

En vast nog veel meer. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 23:52

Fish_n_Chips schreef:
Jannaa schreef:
Ik geef letterlijk alles een naam. Mijn vleesetende plantjes heten Oscar en Carlos, mijn auto Olijfje en mijn computer Bobbie. Maar alleen mijn vriend en ouders weten ervan :D

Onze gele Ford Ka heette Tweety..

Mijn katten heten Oscar en Olijfje!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 23:57

Nayomie schreef:
Lente schreef:
Oké, even denken.
1. Ik facebook oude kennissen en nieuwe mensen, vooral mensen die ik nóóit zou toevoegen. Daar vallen ook mijn artsen bijvoorbeeld onder :=

Oh ik dacht dat ik gek was, maar er zijn meer mensen die dat doen :')

haha doe ik ook! ik ben echt een stalker O:)

Wat ik doe als ik een paar biertjes achter de kiezen heb is op de foto gaan met iedereen, mensen laten geloven dat in Engels ben (ja soms lukt dat ook maar die zijn dan ook niet helemaal nuchter :D ), liggen op de bank, zitten op de grond en echt vrienden maken met iedereen :+ Als ik dan de volgende dag op snapchat kijk vraag ik me echt af waar het mis is gegaan _O-

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 01:15

amoj schreef:

De eerste keer dat ik het deed werden we gestoord... er kwam een vrachtwagen het erf op met voer en vriend moest daar echt heen... Dus die is weggegaan, met de boodschap, ben zo terug, wacht maar ff... Heb een kwartier rillend op bed gelegen :')

Maar goed, na een kwartier kwam hij terug... We konden overnieuw beginnen, want "de zin" was bij ons beide ver weg gezakt... Ik was stik zenuwachtig... Dus wij weer bezig, na een tijdje willen we "het" doen... Ging ontzettend moeizaam, uiteindelijk zat hij er in, maar in het verkeerde gat... zo erg... :oo :o

En we hebben een winnaar!!! *\%/*
Haha! Had je het niet door? Ik zou meteen zeggen: 'dat is de verkeerde!'

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 01:28

1. 's avonds voor ik ga slapen kijk ik altijd een cartoon, momenteel Phineas and Ferb
2. Ben een keer over de hond van mijn tante gestruikeld en heb toen haar dure vaas gebroken en gewoon de hond de schuld gegeven :')
3. Heb van bijna ieder dierenvoer weleens een hapje gehad onder het mom van moet toch weten wat hij eet. En moet toch zeggen dat het vaak beter ruikt dan smaakt.
4. Heb mijn kamer al niet meer veranderd sinds ik 12 ben ben nu 20 :') .
5. Heb een weekend in de badkuip geslapen omdat ik bang was dat er een beest voor mijn raam hing, dit bleek na onderzoek dus gewoon een tak te zijn :')
6. De film End of Line is deels de reden waarom ik een gruwelijke hekel heb aan het openbaar vervoer.

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:11

ik heb er ook nog een!

als ik in mn eentje over een donker bospad moet fietsen doe ik altijd net alsof ik aan het bellen ben :)
gwn hardop dus...
hopelijk heeft nog nooit iemand me gehoord :o

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:13

amoj schreef:

:') Het is zielig maar ook wel heel grappig.

Was voor hem ook de eerste keer waarschijnlijk.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:15

Amiigo schreef:
Wat ik doe als ik een paar biertjes achter de kiezen heb is op de foto gaan met iedereen, mensen laten geloven dat in Engels ben (ja soms lukt dat ook maar die zijn dan ook niet helemaal nuchter :D ), liggen op de bank, zitten op de grond en echt vrienden maken met iedereen :+ Als ik dan de volgende dag op snapchat kijk vraag ik me echt af waar het mis is gegaan _O-

Haha, dat heb ik een keer een hele nacht gedaan, was vet lastig want als mensen dan Nederlands tegen elkaar praatten, kon ik daar niet op reageren. Ik zou het immers niet kunnen verstaan. Ik kon toen ook daadwerkelijk even geen Nederlands meer. Toen ik later de weg moest vragen heb ik het in het Engels moeten doen omdat m'n zinsbouw in het Nederlands van geen kant meer klopte :')
Iedereen geloofde het wel en heb het ze ook aan het einde van de avond, toen we een taxi deelde, niet verteld :P

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:25

lieveli schreef:
Jannaa schreef:

Mijn katten heten Oscar en Olijfje!

Het zijn gewoon goeie namen _/-\o_

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:18

Toen ik mijn huidige vriend net een week kende, nodigde hij mij uit om een nachtje bij hem thuis te slapen. Zijn ouders waren immers niet thuis <<) . Hele leuke dag/nacht gehad, maar ik moest me toch een partij poepen dat ik er buikpijn van kreeg. De buikpijn werd zo erg dat ik wel moest. Dus zo gezegd, zo gedaan. Natuurlijk heel snel snel allemaal want ik wilde niet dat hij erachter zou komen dat ik aan het poepen was in zijn huis. Spoelt die verdomde wc niet goed door!!! Nooooou ik kon wel janken. Van alles geprobeerd en ik raakte helemaal in paniek. Weer terug gegaan naar de woonkamer om mijn tandenborstel te pakken zodat ik zogenaamd mijn tanden kon poetsen. Terug in de badkamer nog 3 keer geprobeerd die wc door te spoelen en gelukkig was met alle kleine beetjes water de schade uiteindelijk wel weg. :')

Echt, te dramatisch. Nooit aan mijn vriend verteld trouwens. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:23

Sunneva schreef:
Amiigo schreef:

Haha, dat heb ik een keer een hele nacht gedaan, was vet lastig want als mensen dan Nederlands tegen elkaar praatten, kon ik daar niet op reageren. Ik zou het immers niet kunnen verstaan. Ik kon toen ook daadwerkelijk even geen Nederlands meer. Toen ik later de weg moest vragen heb ik het in het Engels moeten doen omdat m'n zinsbouw in het Nederlands van geen kant meer klopte :')
Iedereen geloofde het wel en heb het ze ook aan het einde van de avond, toen we een taxi deelde, niet verteld :P

Ik heb dat ook een keer gedaan, hard volgehouden. Heb toen een groepje jongens ontmoet, die geloofden het. Een van die jongens z'n nummer ontfrutseld, toen heb ik midden in de nacht toch maar toegegeven dat ik gewoon Nederlands was :') Uiteindelijk hebben we een jaar een relatie gehad daarna :))

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:29

Oh nog 1, ik werk in een hostel waar zo nu en dan wel eens wat Nederlanders voorbij komen zetten. Ik blijf altijd stug Engels praten, en hopen dat ze niet merken dat ik Nederlands ben. Ik vind Nederlandse backpackers/hostelgangers toch wel zulk vervelend volk. Zodra ze door hebben dat je Nederlands bent denken ze dat ze alles kunnen doen, laten en voor elkaar kunnen krijgen. Super irritant.

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:19

__Sannne schreef:
Oh nog 1, ik werk in een hostel waar zo nu en dan wel eens wat Nederlanders voorbij komen zetten. Ik blijf altijd stug Engels praten, en hopen dat ze niet merken dat ik Nederlands ben. Ik vind Nederlandse backpackers/hostelgangers toch wel zulk vervelend volk. Zodra ze door hebben dat je Nederlands bent denken ze dat ze alles kunnen doen, laten en voor elkaar kunnen krijgen. Super irritant.

Heel erg offtopic, ben n meelezer die onwijs geniet van dit topic.. maar volgens mij ken ik jou ;p , bedenk ik me net door dit berichtje..
Werk jij in Nomads in Auckland?
Ik ben de vriendin van Marcus (vriend van Mark en Celeste)