Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Mijn kapper knipt niet gratis of met korting voor donaties en zij is echt de enige die het mag knippen, dus ik spaar nog even door. Wel jammer...
kwita schreef:Tink89 schreef:Mijn kapper knipt niet gratis of met korting voor donaties en zij is echt de enige die het mag knippen, dus ik spaar nog even door. Wel jammer...
Dan kun je toch ook haar je lange haar laten knippen dat hoeft toch het punt niet te zijn, zwak excuus !
Joh het is voor ons zo iets simpels en het groeit vanzelf weer terug, dat het eigenlijk gewoon standaard zou moeten zijn om het in te leveren voor dit goede doel!
mirriezz schreef:Ik denk dat ik hier al eerder gepost heb, maar ik weet t niet meer. Dus ik ga gewoon mijn vraag stellen, sorry als t erg dubbel is.
Ik heb blond, krullend haar dat enorm dik is en kappers zijn ook van mening dat ik heel veel haar heb. (Gewoon normaal een (redelijk groot) hoofd vol, naar blijkbaar heb ik extra veel haar op dat oppervlak ofzo)
Er zijn zoveel mensen jaloers op mijn haar dat ik het mooi zou vinden om het te doneren. Er zijn alleen een paar maren: nr 1 is dat mijn haar in laagjes is geknipt, anders is het namelijk niet te doen.
Anyways, het ding waar mijn belangrijkste vraag over gaat is hoe je je staart maakt om de lengte te meten.
Als je van mijn hele haar één staart maakt, is die staart super dik, maar zijn er haren die maar 10cm lang lijken. Het langste lijkt dan 20cm. Als je het vlecht blijft er echt een propje van 10cm over, omdat het zo idioot dik is.
Los is mijn haar tot mijn bh bandje ongeveer.
Kun je je haar als het zo dik is ook in meerdere staartjes doen voor het meten? Hoe dikke plukken pak je dan per staartje?
Pepper32 schreef:Ik heb m'n haar ook gedoneerd voor stichting haarwensen. Er is bijna 65cm afgegaan, in 2 vlechten
Wel even wennen, maar echt super makkelijk zo en m'n slag komt ook weer helemaal terug nu het kort is.
Er ging voor het in model knippen nog best wat meer af trouwens.....
Voor:
[ Afbeelding ]
Tijdens:
[ Afbeelding ]
Na:
[ Afbeelding ]
Wendy_Komen schreef:Super!!
Mijn oudste wil alweer voor de tweede keer doneren, maar ze moet eerst nog even langer sparen van mij zodat er ook nog wat over blijft