Help vriend wil morgen vreemd gaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WendyLotte

Re: Help vriend wil morgen vreemd gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:37

Daarom... laat de politie voor gaan. Die zeggen wel hoe het verder kan of gaat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:43

Is Jilletje er nu heen?

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:47

Ik ben nu toch wel even heel erg trots op de bokkers die allemaal actie ondernemen, wat een samenhorigheid! Echt hulde ! Hopelijk loopt dit goed af!

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:50

Urona447 schreef:
Ik ben nu toch wel even heel erg trots op de bokkers die allemaal actie ondernemen, wat een samenhorigheid! Echt hulde ! Hopelijk loopt dit goed af!

Inderdaad, lees vanaf t begin mee
En hartverwarmend hoe bokkers klaar staan !

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:50

Super hoe er gereageerd word ! Ik hoop dat ze goed geholpen gaat worden op wat voor manier dan ook !

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:52

Urona447 schreef:

^
Ik hoop toch om nog iets van TS te horen binnenkort. Hopelijk gaat het nu goed met haar en komt ze dit te boven, hoe moeilijk dat ook voor haar moet zijn. Ik ben al trots op het feit dat ze zich hier op bokt gemeld heeft met haar probleem, want het moet gezegd worden: dat vergt een hoop moed!

denisewinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:59

Jeetje wat heftig zeg en top dat jullie actie hebben ondernomen. Hopelijk loopt het allemaal goed af voor haar.

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:02

Ik hoop het ook

Kingeping

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:03

Ohww jeetje wat heftig nu zeg! Weet iemand al hoe het met TS gaat?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:04

Lotte t zou fijn zijn als je of reageert waar dan ook..je kan mij zelfs bellen via fb, maar laat even wat horen want anders ga ik nu politie inschakelen, en kom ik naar je toe om je op te halen
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 08-10-16 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Waarom zou jij de politie opnieuw contacteren? Want dat is al gebeurd.

Urbanus

NathalietjeB schreef:
Lotte t zou fijn zijn als je of reageert waar dan ook..je kan mij zelfs bellen via fb, maar laat even wat horen want anders ga ik nu politie inschakelen

Politie is al ingeschakeld toch?

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:05

Met een knoop in mijn maag wacht, nee hoop ik op een bericht van TS zelf :(
Hoe machteloos kan je jezelf dan voelen zo vanachter een scherm!!
Heel bijzonder dat een groot gedeelte van bokt ook zo meeleeft met TS. Dat maakt bokt toch weer een goede plek om hulp te vinden!!
TS laat alles goed zijn met je :(

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:05

lieveli schreef:
NathalietjeB schreef:
Lotte t zou fijn zijn als je of reageert waar dan ook..je kan mij zelfs bellen via fb, maar laat even wat horen want anders ga ik nu politie inschakelen

Politie is al ingeschakeld toch?

klopt :j

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:06

Misschien heeft ze nu geen beschikking over een tablet of laptop om op bokt te komen om te lezen of reageren

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:07

Tieneke schreef:

Ik heb geen idee of er al iemand politie gebeld heb, ik ken lotte en haar hubbie persoonlijk.
Maar er word op mobiel niet gereageerd, of op fb of op pb niks.

Ik ben op t punt om de auto ff gauw naar haar toe te pakken, ik woon kwartiertje van haar af.
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 08-10-16 21:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:08

Lijkt mij een vies gevoel als je ze persoonlijk kent, hopelijk zijn ze gewoon bezig met de politie

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:08

Waarschijnlijk heeft haar vriend de telefoon dan bij zich misschien? Omdat ze nu maar 1 telefoon hadden?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:09

NathalietjeB schreef:
Lotte t zou fijn zijn als je of reageert waar dan ook..je kan mij zelfs bellen via fb, maar laat even wat horen want anders ga ik nu politie inschakelen, en kom ik naar je toe om je op te halen

Ik begrijp je bezorgdheid maar als daar nu politie is dan is die wel even bezig.
Ze gaan nooit weg zonder echt alles goed bekeken en besproken te hebben.
Bij de minste twijfel gaan ze met ze praten en onderhandelen.......dat kost tijd.
Als ze haar ergens onder gaan brengen zal ze misschien morgen pas kunnen reageren.......
Geloof me dat ook ik me beter zal voelen bij een bericht van TS ook al ken ik haar heel niet.......maar nu een bericht verwachten is gewoon niet reëel.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:10

Is Jilletje al in de buurt?
Laatst bijgewerkt door djuulsie op 08-10-16 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Willemina_L

Vreselijk, ik kan alleen maar duimen en hopen dat dit goed voor TS afloopt. Dat ze snel echte Hulp krijgt en weg bij die vent is.

LukieBradley

Maar jij weet ook waar ze woont?
Kort door de bocht: dan rij je er toch langs en roep je niet op bokt?
Als is het alleen voor een check.
Vooralsnog hoef je niks te doen ;)
Ik bedoel dat niet verkeerd maar ik probeer logisch na te denken :=

WendyLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:11

Ik heb de politie gebeld, het voelt wel als een "plicht" na zulke berichten maar het is ook niet prettig.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat ik me ook wel een beetje geïrriteerd voel bij zulke berichten (het hele basis verhaal)

Weet je wat het is, als je zoiets mee maakt, vraag ik me af waarom je eerst aan bijvoorbeeld Bokt denkt en daar hulp vraagt en niet aan 112 of iets dergelijks. Ik vraag me dan af ; Hoe ziet dat plaatje er dan uit ?
In elkaar geslagen met een laptop op schoot ergens in een hoekje, terwijl vriend nog rond loopt....?
En geloof me, i have been there, helaas.... Dat is ook de reden dat ik gebeld heb, stel dat het echt erg is, dat ze gepost heeft en hij weer verder is gegaan met waar hij mee bezig was.....

Mijn eerste gedachte, lang geleden, was weg hier !! En ik had ook geen familie in de buurt. 1x maar nooit meer..... Ik heb alleen geen autisme o.i.d, dus misschien is dat heel anders. Maar het was voor mij ook niet makkelijk.

Ik wil niet oordelen, zeker niet, maar wil wel graag benadrukken dat het, als het serieus is, echt een goed idee is om direct stappen te onder nemen en niet eerst iets op het internet gooien. Tenzij je natuurlijk echt niet anders kan.
Net als hier, zijn er echt mensen die je kunnen helpen in zo'n situatie, al is het maar die buurvrouw waar je alleen goedemorgen tegen zegt als je ze tegen komt.
En realiseer je goed dat je zoiets nooit (!) het internet op slingert als het niet (helemaal) waar is.
Je ziet wat voor reacties zo'n verhaal teweeg kan brengen en waar het toe kan lijden.
Zowel positief als negatief : mensen die komen om te helpen, politie op je dak, een heel gedoe....
Ik hoop dat het, het allemaal waard is en dat ze goed geholpen wordt en zich laat helpen.
TS laat je helpen alsjeblieft !! Sorry is nooit genoeg......

Dat wilde ik nog even kwijt. En nu duimen maar...

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:15

NathalietjeB schreef:
Tieneke schreef:

Ik heb geen idee of er al iemand politie gebeld heb, ik ken lotte en haar hubbie persoonlijk.
Maar er word op mobiel niet gereageerd, of op fb of op pb niks.

Ik ben op t punt om de auto ff gauw naar haar toe te pakken, ik woon kwartiertje van haar af.

Ik begreep dat er ook al iemand anders van bokt heen is
Om haar eventueel te laten overnachten bij hen zodat ze daar weg kan.
Als jij ze kent btw, kan jij hen toch ook bellen? Of heb jij geen nummer van hem of haar?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 21:15

NathalietjeB schreef:

Sorry hoor Nathalie maar dit is echt mosterd na...