Ik ben echt dolgelukkig met hem en hij met mij xD Als we ruzie hebben is meestal 1 van ons al saggo waardoor we ons aan alles ergeren
Maar meestal eindigt het met een: "Wat ben je toch af en toe stront irritant! En toch kan ik niet zonder je..."Voor mij voelt hij echt als mijn ware, in vorige relaties was ik altijd heel onzeker. Bij hem in het begin ook, maar hij pusht mij om ook voor mijzelf op te komen en hij heeft mij laten ontwikkelen naar iemand die op eigen benen kan staan en voor mijzelf op kan komen. Juist ook tegen hem
En ik push hem om af en toe even zn schouders er extra onder te zetten en er gewoon voor te gaan. We vullen elkaar perfect aan en zijn nog altijd gelukkig. We zijn nog jong, maar we kiezen elke dag voor elkaar. We laten beide veel dingen varen zodat we bij elkaar kunnen zijn. We zeggen dus nee tegen uit gaan omdat we zelf "ons" avondje niet willen missen, niet omdat we het elkaar opleggen. En lucky me, dit ging voor ons beide vanzelf en we investeren allebei ongeveer evenveel
En zoals meer gezegd hebben, ik geloof nog steeds dat als je echt van elkaar houd, je blijft communiceren en je vooral ook tijd voor elkaar vrij maakt en zoekt naar dingen om samen te doen, dat de kans dat je uit elkaar groeit zeer klein is xD De mensen die in mijn omgeving uit elkaar gingen groeiden alle uit elkaar doordat ze niet meer communiceerden, opgaven als het moeilijk werd of niet mee wilden veranderen met hun partner. Als je kiest voor elkaar is er in mijn ogen altijd een weg om samen gelukkig te blijven.

Ik geloof niet in 1 ware omdat ik twee grote liefdes gehad heb en nog van andere mannen gehouden heb en ervan overtuigd ben dat ik ooit weer een man in mijn leven komt die op dat moment een grote liefde/de ware zal zijn... als die relatie afspringt kom ik wel weer eentje tegen