purny schreef:Iiiiiiewww wat ik net meemaakte. Ik was in de appie waarbij de broodjes in de aanbieding zijn. Die broodjes die je met een tang moet pakken. Er lagen nog een aantal broodjes dus ik dacht: goh dat is een mooie aanbieding. Is er voor mij een vrouw en begint de broodjes te pakken zonder tang. Vond ik al vies omdat ze met haar hand de overige broodjes aanraakte. Vervolgens vraagt mw aan de medewerkster of ze andere broodjes kon krijgen want ze vond ze toch wel wat donker van kleur. Ze kon nieuwe broodjes krijgen en legt ze vrolijk met haar blote handen terug.
Dat vind ik nou echt ranzig gewoon! Mevrouw kreeg ook van diverse mensen onder andere mij een preek.
Gebruik gewoon een tang mens!
Ik werk zelf op de versafdeling en let hier eigenlijk altijd op, er zijn ook mensen die gaan voelen of een broodje bijv nog warm is.. die mensen spreek ik dus ook aan. Dat je je eigen broodje met de hand pakt vind ik prima maar als mensen andere broodjes gaan aanraken of de broodjes terug leggen zeg ik er wel iets van, dat vind ik zelf ook niet fris.