Gekke supermarkt-taferelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 01:01

Niet in de supermarkt, maar in de efteling: lekker broodje unox! Neem een hap en zat er een blauwe pleister, in de worst ja :r
Kreeg gratis een nieuw broodje, ehhh laat maar hoeft niet meer....

En tijdens het flippo tijdperk in de supermarkt, mistte de flippo.
Was onwijs verdrietig als kind, mn moeder een klacht gestuurd.. Week later een hele doos met chipszakken en een stapel extra flippo's thuisgestuurd gekregen :)

Anoniem

Re: Gekke supermarkt-taferelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 01:15

Laatst bij de jumbo. Lag kaas over de datum. Nou is mn moeder daar nogal precies in, ik weet ook wel dat kaas niet zomaar 'stuk' gaat, maar dat je het na de datum nog prima kunt eten, maar goed, mijn moeder denkt daar dus iets anders over.
Dus zij naar een medewerkster, mevrouw, deze kaas is al ruim twee weken over datum.
Medewerkster; 'Oh, dan pakt u toch gewoon een ander?' En ze liep verder.

Uhm, oke...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 06:23

Bij schimmel op kaas haalt mijn tante gewoon het vieze stuk er af en eet vervolgens smakelijk verder :P

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 06:34

Dat doen mijn ouders ook :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:49

Als het voor de datum gekocht is ja.. ;)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 09:55

Hier een zak afbak broodjes van de Aldi. de kampioentjes. maken de zak open,,, eeen lucht niet normaal.. schimmel zat er tussen echt heel vies. meteen weggegooid en verder niks mee gedaan. Het was ook zondags.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:10

een supermarkt hier koop ik geen bananen meer de schil zit kleverige iets op.. plakt aanjehandenbah.
al paar keer.
daar koop ik ook geen fruit meer al paar keer rotte mandarijnen dag na het kopen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:17

Daarom spoel ik fruit thuis altijd in water met azijn vooe 10 minuten. Dan gaat dat er af

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:36

owh dat ga ik dan eens doen als ik weer kleverige fruit heb,bedankt voor de tip.

vandaag liep der eenstel in de winkel de vrouw had der hand op de rug van de man waardoor zijn shirt stuk omhoog zat.. en zijn broek zat te laag...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:55

Ik deed vandaag boodschappen bleek er een uitgedroogde kikkermummy in mijn eigen tas te zitten. Er vallen soms kikkers via het kelderkamer naar beneden maar deze is dus in de tas gekropen en daar uitgedroogd. Wist ook even niet wat ik ermee moest.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:48

Lynn_Nikita schreef:
Ik deed vandaag boodschappen bleek er een uitgedroogde kikkermummy in mijn eigen tas te zitten. Er vallen soms kikkers via het kelderkamer naar beneden maar deze is dus in de tas gekropen en daar uitgedroogd. Wist ook even niet wat ik ermee moest.

:')
Ik heb wel een vleermuis gerookte mummy gevonden in onze oude schoorsteen, maar de kikker is ook wel cool :+

Ik had vandeweek een bakje kattenvoer, duur merk 100% vers. Vers was het zeker... maar het moest gemenge zeevis zijn en er zat een stuk vlees met haar erop in. :=
Ik ga nog steeds uit van een ongelukkige zeehond :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:28

Gatver C_alsemgeest. Als er met dat dure merk in het Nederlands te communiceren zou zijn zouden die van mij toch wel een dikke klacht mogen verwachten. Daar koop je dat dure spul niet voor :n

Hier in het supermarkt kader alleen maar een top ervaring met de AH, vond een aantal biologische producten niet lekker, heb mijn geld terug gehad én een ander product gratis mogen proberen. Super service toch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:31

Een keer een muis in het brood meegebakken. Ken beuren :j bakker kon er met mij smakelijk om lachen :D

En een keer een pizza die er niet uit zag als een pizza maar als een propje bij dr oetker. Smaakte niet minder maar ik heb het toch even gemeld want je weet nooit of ze het productieproces kunnen verbeteren. Kregen we gratis pizza's en een ovenwant :D service echt super!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 13:40

Iiiiiiewww wat ik net meemaakte. Ik was in de appie waarbij de broodjes in de aanbieding zijn. Die broodjes die je met een tang moet pakken. Er lagen nog een aantal broodjes dus ik dacht: goh dat is een mooie aanbieding. Is er voor mij een vrouw en begint de broodjes te pakken zonder tang. Vond ik al vies omdat ze met haar hand de overige broodjes aanraakte. Vervolgens vraagt mw aan de medewerkster of ze andere broodjes kon krijgen want ze vond ze toch wel wat donker van kleur. Ze kon nieuwe broodjes krijgen en legt ze vrolijk met haar blote handen terug.
Dat vind ik nou echt ranzig gewoon! Mevrouw kreeg ook van diverse mensen onder andere mij een preek.
Gebruik gewoon een tang mens!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 15:37

Mwah daar kan ik me niet zo druk om maken.
Denk dat die broodjes al tig keer door anderen zijn aangeraakt voor haar.

Gewoon verpakte broodjes kopen

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 16:33

Ik had laatst ook iets komisch. Ik had vlees gekocht, weet ff niet meer wat voor iets.
Even lezen hoe lang het in de pan moet..

Stond er eerst natuurlijk alle ingrediënten en vervolgens stond er '' en er passen nog veel meer karakters op'' of iets in die geest. Was er natuurlijk iemand grappig geweest maar het vergeten weg te halen ofzo. Dus dat stond op elk pakje in die supermarkt van dat artikel :') Ik kon dr wel om lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:05

purny schreef:
Iiiiiiewww wat ik net meemaakte. Ik was in de appie waarbij de broodjes in de aanbieding zijn. Die broodjes die je met een tang moet pakken. Er lagen nog een aantal broodjes dus ik dacht: goh dat is een mooie aanbieding. Is er voor mij een vrouw en begint de broodjes te pakken zonder tang. Vond ik al vies omdat ze met haar hand de overige broodjes aanraakte. Vervolgens vraagt mw aan de medewerkster of ze andere broodjes kon krijgen want ze vond ze toch wel wat donker van kleur. Ze kon nieuwe broodjes krijgen en legt ze vrolijk met haar blote handen terug.
Dat vind ik nou echt ranzig gewoon! Mevrouw kreeg ook van diverse mensen onder andere mij een preek.
Gebruik gewoon een tang mens!

Ik werk zelf op de versafdeling en let hier eigenlijk altijd op, er zijn ook mensen die gaan voelen of een broodje bijv nog warm is.. die mensen spreek ik dus ook aan. Dat je je eigen broodje met de hand pakt vind ik prima maar als mensen andere broodjes gaan aanraken of de broodjes terug leggen zeg ik er wel iets van, dat vind ik zelf ook niet fris.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:07

Ja toch. En het was niet zo dat de broodjes ineens van kleur waren veranderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:09

Nee, maar soms willen mensen dan toch ineens iets anders. Als ik zie dat ze andere broodjes aanraken of iets terug leggen dan vraag ik gewoon of ze de tang zouden willen gebruiken, als iedereen de broodjes gaat aanraken wordt het er niet frisser op en de tangen hangen er niet voor niks.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:10

inowa schreef:
Mwah daar kan ik me niet zo druk om maken.
Denk dat die broodjes al tig keer door anderen zijn aangeraakt voor haar.

Gewoon verpakte broodjes kopen

Maar verpakte broodjes moet je meestal eerst nog in de oven doen.

Nee, hier erger ik me ook echt aan, zo smerig. Pak ze gewoon met de tang := of raak geen broodjes aan die je niet koopt.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:00

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan dat getrut met die tang, maar ik let wel heel goed op dat ik alleen aanraak wat ik ook daadwerkelijk ga kopen. Wel eens gehad dat ik daarna toch iets lekkerders zag, ja pech dan koop ik het dus allebei, komt wel op. Ga dan in ieder geval niet de eerste broodjes terugleggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:04

Ik pak hem met de tang uit de bak en dan met mij handen , Lidl is fijner dan mep ik er 1 uit die hebben geen tang

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:44

Rebecca schreef:
Ik pak hem met de tang uit de bak en dan met mij handen , Lidl is fijner dan mep ik er 1 uit die hebben geen tang

Dat vind ik juist helemaal een rampensysteem. Is er zelf al eens 1 op de grond beland bij mij :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:01

Alwiene schreef:
Rebecca schreef:

Dat vind ik juist helemaal een rampensysteem. Is er zelf al eens 1 op de grond beland bij mij :o

Ik laat t rebecca altijd voor mij doen :P

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 20:13

Ik vind alles met een tang een ramp. Op de een of andere manier kan ik er ook gewoon echt niet mee omgaan :')