Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maximuss schreef:Zeker van: jij hebt stiekem in zijn facebookberichten geneusd en daar ga je wrs over liegen als hij iets vraagt en je gaat zelf ongemakkelijk blijven lopen omdat jij nu weet dat hij met haar over jou praat, maar dat mag je niet laten merken want dan weet hij direct dat je hem gecontroleerd hebt. Het is een wespennest ts...
Palmera schreef:@TS: daar jij eerlijkheid zo hoog in het vaandel heb staan mag ik er vanuit gaan dat jij, zodra je vriend wakker wordt, hem netjes verteld dat je in zijn telefoon hebt zitten neuzen?
Huertecilla schreef:lelberse schreef:Hij zei ohh je gaat je gang maar.
even voor de goed orde; dat is GEEN goed nieuws voor je, als een man dat tegen je zegt.
Dat afgezien van het bepaald niet oprecht ziijn van de TS over wat ze gecontroleerd heeft.
Huertecilla schreef:lelberse schreef:Hij zei ohh je gaat je gang maar.
even voor de goed orde; dat is GEEN goed nieuws voor je, als een man dat tegen je zegt.
Dat afgezien van het bepaald niet oprecht ziijn van de TS over wat ze gecontroleerd heeft.
lelberse schreef:Ik heb zojuist een gesprek tussen hun gelezen. Hier weet mijn vriend niks vanaf want die slaapt maar ik kon niet slapen dus ging een beetje facebooken. Nou ben ik heel blij dat er geen hartjes kusjes of dat soort oliebol in staan. Dat is echt een last die van me af valt. Maar waar ik wel echt mee zit is dat ze het dus ook over mij hebben en over de ruzie die we om de situatie gehad hadden. Ik had hem gevraagd haar te verwijderen op Facebook een tijdje terug. Dit heeft hij gedaan maar tegelijkertijd dus naar haad bericht dat ik jaloers was en dat hij van mij haar moest verwijderen maar dat ze er niets achter moest denken want ze konden gewoon verder praten.. ook vraag ze een x hoe het met zijn meisje gaat. Ze hebben het dan buiten fb ook over mij gehad aangezien dat er niet in staat. Ik vind het heel erg dat hij mij dit niet verteld heeft of heeft laten lezen. Opzich snap ik het anderzijds ook wel dat hij niet wil dat ik dat weet maar toch hoopte ik dat hij 100% eerlijk was geweest en dat is hij voor mijj gevoel nu niet.
lelberse schreef:Palmera schreef:@TS: daar jij eerlijkheid zo hoog in het vaandel heb staan mag ik er vanuit gaan dat jij, zodra je vriend wakker wordt, hem netjes verteld dat je in zijn telefoon hebt zitten neuzen?
Hebben we het inderdaad over gehad. Omdat er gister wat is gebeurt en thuis ook problemen kon ik ook echt niet slapen. Heb dat uitgelegd en gezegd dat ik ook ff zijn fotos enzo bekeken had. Hij zei ohh je gaat je gang maar.