! Ik heb het ook, maar dan andersom en zonder fysio, maar met een klant (heb een winkel). Heel awkward maar ook heel leuk, en misschien verbeeld ik het me volledig, maar toch is het leuk
. Ik ben iig heeeeeeeel benieuwd naar het vervolg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
! Ik heb het ook, maar dan andersom en zonder fysio, maar met een klant (heb een winkel). Heel awkward maar ook heel leuk, en misschien verbeeld ik het me volledig, maar toch is het leuk
.
.... Hij komt dus wel eens bij me in de winkel en blijft meestal heel lang hangen, dus ik denk dat ie me wel interessant vindt, maar verder hoor of zie ik er dus niks van.... zucht
He's just not that into you enz, dat verhaal.
Was de eerste keer dat ik hem ergens in tagde. Ik had al bijna de hoop opgegeven
Dat hij het niet leuk vond dat ik hem had getagged.

Eilish schreef:Donderdag
Ik zit weer te dubben over de klachten. We zijn afgelopen donderdag een nieuwe aanpak gaan proberen: trainen ipv rust. Maar als de pijn erger werd moest ik stoppen met trainen. En nu is de pijn dus erger. Ik baal wel, hoe langer het duurt, hoe hopelozer het lijkt soms.
Aan de andere kant zie ik hem nu wel weer vaak, maar liever zonder pijn
eclair98 schreef:Eilish schreef:Donderdag
Ik zit weer te dubben over de klachten. We zijn afgelopen donderdag een nieuwe aanpak gaan proberen: trainen ipv rust. Maar als de pijn erger werd moest ik stoppen met trainen. En nu is de pijn dus erger. Ik baal wel, hoe langer het duurt, hoe hopelozer het lijkt soms.
Aan de andere kant zie ik hem nu wel weer vaak, maar liever zonder pijn
Kusje erop vragen

Met een mooi rood hoofd erbij vanwege de onhandigheid
er bij vind ik dat ineens wel overkomen alsof dat rokje special voor hem is en dan denk ik idd ook, trek gewoon iets aan wat geschikt is om in te trainen. Ik zou dat als fysio eerder wat dommig dan charmant vinden als ik eerlijk ben.