Fysiotherapeut mee uit vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wat moet ik doen?

- Nu mee uit vragen en van fysio wisselen
76 (15%)
- Na de laatste behandeling mee uit vragen
247 (50%)
- Niet mee uit vragen
162 (33%)

Totaal aantal stemmen: 485

hyppolyte

Re: Fysiotherapeut mee uit vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:41

Geniaal topic dit :')! Ik heb het ook, maar dan andersom en zonder fysio, maar met een klant (heb een winkel). Heel awkward maar ook heel leuk, en misschien verbeeld ik het me volledig, maar toch is het leuk :):).

Ik ben iig heeeeeeeel benieuwd naar het vervolg :))

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 19:59

Taart is ook goed :Y) Y)(^)

Leuk hyppolite! Ik dacht eerst dat je van het topic leuke jongen op het werk was, maar dat is iemand anders zie ik :+
En het is heel awkward en leuk idd, ook als je het je verbeeldt :P

Ik heb hem ergens in getagged op facebook :o

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:07

Hahahaha! goed zo! jij hebt nog mazzel, jij kunt hem nog taggen. Die gozer die ik leuk vind kan ik dus he-le-maal niks mee, ik weet zijn voornaam, hobby's, wat voor werk ie doet, waar ie -ongeveer- woont en weet ik het wat al nog meer (en dat ie vrijgezel is, tenminste, daar ga ik nog steeds vanuit), maar ik kan hem dus niet opzoeken niks _-:( -O-.... Hij komt dus wel eens bij me in de winkel en blijft meestal heel lang hangen, dus ik denk dat ie me wel interessant vindt, maar verder hoor of zie ik er dus niks van.... zucht

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 20:26

Daarmee kan je hem niet vinden op facebook? -O-
Stom hoor en lastig dat ie wel lang blijft hangen..
Vind ook eigenlijk wel dat mannen het initiatief moeten nemen. Anders is de kans op een blauwtje nogal groot #) He's just not that into you enz, dat verhaal.

Maar daar heb je natuurlijk altijd uitzonderingen op :Y)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 23:37

Ik dacht ook bij mijn vriend dat hij niet into me was.. Echter bleek hij erg verlegen en durfde niet de eerste stap te zetten en ik wel na lang twijfelen.
Dus het zegt niet alles. Namelijk wel leuke gesprekken met hem gehad toen al maar kwam op mij over dat hij niks wilde.
Gelukkig trof ik hem in het zwembad en was ik niet z'n klant/patiënt

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-16 01:27

Leuk suikermeisje! Gelukkig durfde jij uiteindelijk wel de eerste stap te nemen :D

Hij heeft mijn tag geliked *\o/*
Ik heb twee dagen in spanning gezeten := Was de eerste keer dat ik hem ergens in tagde. Ik had al bijna de hoop opgegeven :')

Intussen hard aan het trainen, flinke spierpijn ervan gehad. Nu is het gelukkig iets minder. En hopelijk helpt het trainen tegen de pijn.

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 01:58

Yes een like *\o/*
Al hoeft het natuurlijk niks te zeggen, maar laten we daar maar niet van uit gaan :')

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-16 02:14

Ssst :P
Nouja, ik was al blij dat ie het heeft geliked! Ik had al allemaal doemgedachtes over dat hij expres niet reageerde :') Dat hij het niet leuk vond dat ik hem had getagged.
Maar nu is er in ieder geval nog hoop :D

Het was een filmpje over oefeningen met dieren als gewichtjes (ik probeer het vaag te houden). Maar ik dacht dan heeft het nog een beetje een fysio tintje :Y)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 15:23

Wanneer staat de volgende afspraak?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 15:44

Donderdag :)

Ik zit weer te dubben over de klachten. We zijn afgelopen donderdag een nieuwe aanpak gaan proberen: trainen ipv rust. Maar als de pijn erger werd moest ik stoppen met trainen. En nu is de pijn dus erger. Ik baal wel, hoe langer het duurt, hoe hopelozer het lijkt soms.

Aan de andere kant zie ik hem nu wel weer vaak, maar liever zonder pijn :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 21:48

Eilish schreef:

Ik zit weer te dubben over de klachten. We zijn afgelopen donderdag een nieuwe aanpak gaan proberen: trainen ipv rust. Maar als de pijn erger werd moest ik stoppen met trainen. En nu is de pijn dus erger. Ik baal wel, hoe langer het duurt, hoe hopelozer het lijkt soms.

Kusje erop vragen O:)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-16 22:15

eclair98 schreef:
Eilish schreef:

Kusje erop vragen O:)

Haha, goed idee, ik zie het voor me!
Volgende keer proberen :+

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 02:11

vroeger gaf mn moeder er een kusje en dat hielp heeeeeeel goed

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 18:54

Update!

Weer niet echt spectaculair helaas :Y)
Maarja, ik kan hem moeilijk bespringen in de oefenzaal oid :+

Dus..
Was weer gezellig, veel gekletst en gelachen.
Hij begon nog over het filmpje waarin ik hem had getagged, dat het een leuke manier was om te trainen.
En ik was verbaasd dat hij het had onthouden :D

Verder weinig gebeurd dus, we hebben getraind in de oefenzaal.
Moest een nieuwe oefening doen waarbij ik telkens iets liet vallen en dat was erg charmant in mijn korte rokje :Y) Met een mooi rood hoofd erbij vanwege de onhandigheid :o

Qua klachten, moet het morgen weer op het oude niveau zijn qua pijn en dan moet ik ook weer beginnen met trainen. Ik vroeg nog hoe lang het duurde voordat de pijn weg is en toen begin ie over de ergere pijn van dinsdag, dat die morgen over moest zijn. Maar daarvoor had ik ook al pijn, alleen minder. "Dat viel wel mee toch?" Zei hij. Nou eigenlijk niet :+

Maarja we gaan nog een paar weken doortrainen en ik heb over twee weken weer een afspraak :Y)

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:44

Niet vervelend bedoeld maar ik zou me als therapeut dus echt groen en geel ergeren als iemand in kleding (schoenen, rokje) aankomt waarin diegene de oefeningen minder makkelijk kan uitvoeren. Je komt daar toch om de behandeling te ondergaan?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 20:52

Precies waar ik aan zat te denken :')

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 21:00

Oke, ik snap dat jullie dat denken :P
Maar het valt wel mee (denk ik?).
Ik heb kleding aan die ik normaal ook draag. Hoewel ik wel vaker een jurk of rok aan doe dan normaal, maar dat staat leuker denk ik dan een spijkerbroek.

Het belemmert in ieder geval niet bij de oefeningen, voor zover ik merk.
Dat de oefening niet goed lukte lag daar ook niet aan, maar aan mijn onhandigheid. In een spijkerbroek was het net zo gegaan. Een rokje was alleen minder handig bij het telkens oprapen, maar dat vind ik ook geen ramp. Ik laat wel vaker iets vallen, ook als ik een rokje aan heb.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 21:11

Als ik naar de fysiotherapeut moest, had ik gewoon een losse broek (trainingsbroek) aan... En zowat iedereen met mij...

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 21:24

Ik zie vooral mensen in normale kleding, maar dat ligt ook aan het type klacht denk ik.

Ik wil niet teveel op de details in gaan, maar ik ben niet belemmerd als ik een jurk of rok aan heb.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 22:55

Ik vind kleding discussie eigenlijk totaal niet belangrijk, het gaat om iets anders in dit topic ik zou hem gewoon via Facebook versieren haha

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 23:06

Haha, heb je daar tips voor? :P
En ik heb beloofd om braaf te wachten tot na mijn laatste behandeling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:14

Als TS zo specifiek vertelt dat ze telkens iets liet vallen in haar korte rokje met :Y) er bij vind ik dat ineens wel overkomen alsof dat rokje special voor hem is en dan denk ik idd ook, trek gewoon iets aan wat geschikt is om in te trainen. Ik zou dat als fysio eerder wat dommig dan charmant vinden als ik eerlijk ben.

toevoeging: juist dat contrast zou ik willen laten zien..... leuk en mooi aankomen en dan omkleden naar gemak voor de training.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-08-16 16:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Willekes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 16:34

Wil je serieus genomen worden, ook in behandeling, trek iets aan dat geschikt is waarvoor je komt. Trainen/fysio dus. Prima om met gewone kleding te komen, kleed je dan even om. Punt gemaakt :Y)

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 17:26

Tsja ik denk dat ieder dat voor zich moet weten. Als het de oefeningen niet belemmerd denk ik ook niet dat het de fysio aan z'n achterwerk zal oxideren wat je aantrekt. Zelf kom ik altijd in sportkleding, maar zie er ook genoeg die in hun normale kloffie komen. Zelf zou ik me er niet prettig bij voelen, maar als TS dat wel doet maakt het toch niet uit :)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-16 17:30

Ik denk dat jullie een verkeerd beeld hebben bij het trainen. Ik kan mij daar bijvoorbeeld niet omkleden. Maar ik ga er verder niet over in discussie :)
Dit is het laatste wat ik erover zeg: Ja, ik trek iets leuks aan voor hem, maar het zijn kledingstukken die ik ook vaker in het dagelijkse leven draag. En bij de training kan ik normale kleding dragen. Het zou eerder raar zijn als ik ineens in een traininsbroek kom aanzetten.

Nu weer terug on topic?
Een discussie over wat voor kleding bij de fysio dragen vind ik niet helemaal relevant, dan moet er maar een apart topic worden gemaakt.