Mishandeld

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Re: Mishandeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 20:26

Is ook niet normaal.. zo erg en onbegrijpelijk.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 20:53

bruintje123 schreef:
Maar mag je ook niet zeggen wel of niet Online geweest?

Nee, wij geven totaal geen informatie over het account achter dit SA. Je kunt het SA PB'en of de email-knop in het profiel gebruiken maar als de TS ervoor kiest niet meer te reageren is dat haar goed recht.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 21:25

Misschien moet er op bokt gewoon geen ruimte meer zijn voor dit soort topics, want mensen maken zich écht zorgen en zijn echt geraakt. Natuurlijk snap ik dat het een prettig platform is voor mensen met problemen en nog anoniem ook, maar misschien is het tijd om je als forum eens af te vragen wat het met de lezers doet.

Schaduw_roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 21:32

lieveli schreef:
Misschien moet er op bokt gewoon geen ruimte meer zijn voor dit soort topics, want mensen maken zich écht zorgen en zijn echt geraakt. Natuurlijk snap ik dat het een prettig platform is voor mensen met problemen en nog anoniem ook, maar misschien is het tijd om je als forum eens af te vragen wat het met de lezers doet.

Net of ik niet geraakt door sommige reactie's. Sommige zijn nog pijnlijker dan een gebroken oogkas. Sorry hoor maar heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan afgeblaft te worden op bokt.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 21:35

Denk dat niemand het zo bedoeld maar zich zorgen maken om je..

In elk geval fijn dat je nog even reageert. Hoop dat het allemaal goed gaat met je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 21:36

Ah, daar is ts.
Jammer dat je je focust op de negatieve reacties ipv alle mensen die je hele waardevolle tips geven, hun eigen droeve verhaal delen en jou sterkte wensen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:16

Schaduw_roos schreef:
lieveli schreef:

Net of ik niet geraakt door sommige reactie's. Sommige zijn nog pijnlijker dan een gebroken oogkas. Sorry hoor maar heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan afgeblaft te worden op bokt.

tja ts... Ze zegt t toch niet direct aan jou gericht. Maar kan het heel erg goed begrijpen dat er zo gedacht wordt. Iedereen leeft ontzettend mee en sommigen vrezen bij een nieuwsbericht zelfs t ergste..zegt dat niet genoeg Hoe mensen met iemand mee kunnen leven ?
Niemand blaft je af ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:18

Fijn dat je even laat weten dat je er nog bent, het feit dat jij je afgeblaft voelt geeft aan dat je er nog lang niet aan toe bent om stappen te nemen die voor jezelf waarschijnlijk veel beter zouden zijn. Ik wil je alle geluk voor de toekomst wensen en hoop dat je je leven op de rit krijgt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:22

Fijn dat TS iig een teken van geeft...
Verder zal ze idd nog wel bij die lieve vriend zijn die toch in essentie een 'goede jongen' is die 'heel veel spijt heeft' en echt wil werken aan een fijne relatie 8)7

Succes ermee TS, jammer dat je nog niet de kracht hebt om verstandige keuzes te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:24

Ik denk dat niemand (en zeker TS niet) erbij gebaat is om nu aannames te doen over de huidige situatie.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:29

Als ik de mods was zou ik dit topic gewoon sluiten. TS zit duidelijk niet te wachten op de informatie en goede tips die hier zijn gegeven en neemt niet eens meer deel aan het topic. Dus dan lijkt een SA me ook niet meer gerechtvaardigd.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:32

Idd ts, je laatste reactie toont hoe verstoord jouw wereldbeeld is... Wat had je eigenlijk verwacht: "oeh, aaaah, wat zielig"-reacties??? Je bent een volwassen vrouw ts, die zelf moet beslissen wat ze uit haar leven wil halen. Als jij genoegen neemt met een dergelijke situatie dan hoeft niemand jou zielig te vinden want jij kiest hiervoor... Jij kiest ervoor om dagelijks met dit gevaar te leven... Maar begin aub niet aan kinderen, dat vonden ze hier thuis heel normaal en daardoor zijn wij hier met drie in een dergelijke situatie opgegroeid. Als partner heb je een keuze, als kind niet...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 22:34

Schaduw_roos schreef:
lieveli schreef:

Ik wilde het lekker algemeen houden, niet specifiek op jou. Mensen kunnen wakker liggen van de ellende van een ander, zeker als de reacties ineens stoppen.

Ik vind het overigens wel stijlloos van je dat je wel op mij reageert maar niet op de mensen die zich hardop zorgen maken. En ik denk dat we op bokt een beetje zuinig moeten zijn op die mensen, want het worden er steeds minder.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 23:08

Anoniem schreef:
Ah, daar is ts.
Jammer dat je je focust op de negatieve reacties ipv alle mensen die je hele waardevolle tips geven, hun eigen droeve verhaal delen en jou sterkte wensen.

:j

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 23:11

maximuss schreef:
Idd ts, je laatste reactie toont hoe verstoord jouw wereldbeeld is... Wat had je eigenlijk verwacht: "oeh, aaaah, wat zielig"-reacties???

Mars schreef:
Als ik de mods was zou ik dit topic gewoon sluiten. TS zit duidelijk niet te wachten op de informatie en goede tips die hier zijn gegeven en neemt niet eens meer deel aan het topic. Dus dan lijkt een SA me ook niet meer gerechtvaardigd.

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 23:30

Fijn dat je er nog bent TS! Heel fijn!

Veel succes, en hopelijk kun je de goedbedoelde adviezen/tips/verhalen opslaan om over na te denken ;)
Kies alsjeblieft voor jezelf, want dat ben je waard!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 00:00

TS als je vindt dat je afgeblaft wordt, toon dan ruggegraat en reageer op die reacties. Want wat zijn jouw argumenten dat de reacties buiten proporties zijn? Valt het allemaal in jouw ogen wel mee? Valt er wel te leven met die schat van je? Sluit dan dit topic en neem je eigen verantwoording door desnoods tot de dood door te gaan met je "kanjer".....

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 07:47

Ongelofelijk zeg wat hier gebeurt. Ts doet niet wat bokt vind en krijgt me toch een pak gezeur over zich heen. Beetje meer respect voor een ander zeg. Geen eigenwaarde. Geen ruggengraat. Verplicht moeten reageren. Wat een stelletje stalkers hier zeg. Het grootste deel van de reageerders is bijna net zo erg als de vriend van TS.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 07:49

Jennyj01 schreef:
Het grootste deel van de reageerders is bijna net zo erg als de vriend van TS.

:oo :wow: Wat een uitspraak zeg.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 07:52

Dat mag je vinden maar het natrappen van iemand in dergelijke situatie vind ik echt zwaar ongepast.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 08:05

Achja de meeste mensen die hier reageren hebben geen idee waar ze over praten, grote bek tegen ts dat ze geen ruggengraat heeft en geen zelf respect en nog veel meer wat ik voorbij heb zien komen.
Is gewoon te triest voor woorden, als je het zelf nooit heb meegemaakt wie ben jij om zo te oordelen?
Ik geef ts groot gelijk dat ze niet meer reageert, zou ik ook niet doen met al die reacties pff.
En zogenaamd leeft iedereen zich zo mee, maar puntje bij paaltje gaat iedereen na het rellen in dit topic lekker verder met hun dagelijkse dingen en zit ts wel echt in die situatie, en zie maar is de juiste hulp te krijgen.
Tuurlijk zijn er genoeg instanties maar zoals ik al zei als je niks weet praat er maar niet over want het is allemaal niet zo makkelijk als je denkt.
En vrouwen die zeggen als mn vriend me 1 keer aanraakt ga ik gelijk bij hem weg, bullshit als je het nooit heb meegemaakt kan je er niet over meepraten.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 08:24

Sorry maar zie hier weinig ongepaste berichten.
Wel bezorgde berichten.

En als ts wel over de 'ongepaste' berichten kan vallen zou het fijn zijn om antwoord te krijgen over hoe het met ts gaat. En hoe het met d'r vriend gaat. Want ik denk echt dat 98% van de berichten bezorgdheid uitspreekt.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 08:49

Als de kern van dit verhaal een eenmalige klap van een partner die doordraaide, zou zijn geweest, zou ik me nog voor kunnen stellen dat de de t.s.een paar reacties te heftig zou vinden. Maar het ging om dusdanige agressie, agressie waarbij het leek of de aanvaller zo buiten zinnen was dat een fatale afloop niet denkbeeldig was, en in dat licht kan ik de meeste reacties echt niet overtrokken of aanvallend vinden. Zelfs ik schrok er van en ik schrik niet zo snel.

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 09:06

@murthul bedankt voor je antwoorden.

@ts
Bedankt dat je hier van je hebt laten horen.

Later als je ooit weg bent bij deze "vriend" weet ik zeker dat je de meeste berichten heel anders zult lezen.
Niet als afgeblaft maar als verdorie de meeste hadden gelijk.
Helaas ben je nog niet zo ver om dat te zien.
Dus voor nu wens ik je veel sterkte.

Voor het moderator team is het misschien wel iets om eens onder de loep te nemen hoe en wat met schaduw accounts.
Negen van de tien keer komt er geen update meer omdat er niet de gehoopte antwoorden zijn geweest.
Terwijl mensen wel echt mee leven.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-16 09:18

quera schreef:
En als ts wel over de 'ongepaste' berichten kan vallen zou het fijn zijn om antwoord te krijgen over hoe het met ts gaat. En hoe het met d'r vriend gaat. Want ik denk echt dat 98% van de berichten bezorgdheid uitspreekt.

Bezorgdheid prikt niet door naïviteit en oogkleppen heen, ongepaste reacties ook niet, helemaal niets. Laat gaan, er is niets aan te doen, ze wil niet geholpen worden en daarom kan ze niet geholpen worden. Wellicht ziet ze ooit nog het licht, misschien ook niet. Been there, done that.

Beter kan dit topic gewoon op slot.