Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:Misschien moet er op bokt gewoon geen ruimte meer zijn voor dit soort topics, want mensen maken zich écht zorgen en zijn echt geraakt. Natuurlijk snap ik dat het een prettig platform is voor mensen met problemen en nog anoniem ook, maar misschien is het tijd om je als forum eens af te vragen wat het met de lezers doet.
Schaduw_roos schreef:lieveli schreef:Misschien moet er op bokt gewoon geen ruimte meer zijn voor dit soort topics, want mensen maken zich écht zorgen en zijn echt geraakt. Natuurlijk snap ik dat het een prettig platform is voor mensen met problemen en nog anoniem ook, maar misschien is het tijd om je als forum eens af te vragen wat het met de lezers doet.
Net of ik niet geraakt door sommige reactie's. Sommige zijn nog pijnlijker dan een gebroken oogkas. Sorry hoor maar heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan afgeblaft te worden op bokt.
Schaduw_roos schreef:lieveli schreef:Misschien moet er op bokt gewoon geen ruimte meer zijn voor dit soort topics, want mensen maken zich écht zorgen en zijn echt geraakt. Natuurlijk snap ik dat het een prettig platform is voor mensen met problemen en nog anoniem ook, maar misschien is het tijd om je als forum eens af te vragen wat het met de lezers doet.
Net of ik niet geraakt door sommige reactie's. Sommige zijn nog pijnlijker dan een gebroken oogkas. Sorry hoor maar heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan afgeblaft te worden op bokt.
maximuss schreef:Idd ts, je laatste reactie toont hoe verstoord jouw wereldbeeld is... Wat had je eigenlijk verwacht: "oeh, aaaah, wat zielig"-reacties???
Mars schreef:Als ik de mods was zou ik dit topic gewoon sluiten. TS zit duidelijk niet te wachten op de informatie en goede tips die hier zijn gegeven en neemt niet eens meer deel aan het topic. Dus dan lijkt een SA me ook niet meer gerechtvaardigd.
quera schreef:En als ts wel over de 'ongepaste' berichten kan vallen zou het fijn zijn om antwoord te krijgen over hoe het met ts gaat. En hoe het met d'r vriend gaat. Want ik denk echt dat 98% van de berichten bezorgdheid uitspreekt.