Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Er zitten helaas veel vervelende tussen, maar daar kies je voor met zo'n baan. Moet wel bekennen dat ik vorige week als klant in de slagerij een andere klant, een kakmadam in de leeftijdscategorie 50-60, heb aangesproken op haar gedrag. Het is echt niet alleen de jeugd en buitenlanders die vervelend zijn, was het maar zo simpel. Je moet ook niet vergeten dat die kinderen door iemand worden opgevoed (of niet dus) en dat daar dus eigenlijk de schuld ligt, niet bij de kinderen zelf.
ik ben pas 28) Gelukkig werd ik gered door een jongetje wat terug riep "Dat is helemaal geen oude vrouw!". Maar dan nog
Hebben ze nog gelijk in ook
petraaken schreef:Als ze helpen met de boodschappen inladen en karretjes wegzetten vind ik het dan wel terecht dat ze de plaatjes krijgen. Voor wat hoort wat. Echter alleen als je ze zelf niet spaart voor je eigen kinderen of als je ze al aan iemand belooft hebt.
.
. Kwanyin schreef:De mentaliteit is in België sowieso anders dan in Nederland. Het had mij verbaasd als het bij jullie ook zou gebeuren.Mijn conclusie na dit alles te lezen, kom allemaal in België winkelen.
Ik heb nog nooit een bedelend kind gezien,nog nooit een agressieve krantenverkoper. Hooguit een paar keer jaar een of andere goede doel organisatie die braafjes in een hoekje je interesse probeert te vangen.
Ik denk dat ik wat dankbaarder moet worden en het niet zo vanzelfsprekend moet vinden dat je gewoon normaal kan gaan winkelen.