Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sheran schreef:Ohja, geen fluitjes maken van leuke stengels met witte bloemen en daar vrolijk op gaan fluiten zonder dat je heeeeeel zeker weet dat het het seizoen is van het Fluitekruid en niet de Berenklauw
Dagenlang met een knalrode vervellende kin rondgelopen. En ik had net een date
klets je daar maar eens uit.
oomens schreef:Sheran schreef:Ohja, geen fluitjes maken van leuke stengels met witte bloemen en daar vrolijk op gaan fluiten zonder dat je heeeeeel zeker weet dat het het seizoen is van het Fluitekruid en niet de Berenklauw
Dagenlang met een knalrode vervellende kin rondgelopen. En ik had net een date
klets je daar maar eens uit.
Daarvoor hoef je toch niet naar het seizoen te kijken maar alleen naar de plant?
. Vandaar dat ik een klik heb van 'oooh fluitekruid'
Mooblie schreef:Een jaar geleden leerde ik een buitenlandse student kennen die min of meer de zelfde opleiding deed als ik.. Heel gezellig dat samen huiswerk maken en leuk om zo eens een andere cultuur te leren kennen, maar van de happy ending heb ik niet veel meegekregen![]()
Geen Japanners meer voor mij
xMyrth schreef:Mooblie schreef:Een jaar geleden leerde ik een buitenlandse student kennen die min of meer de zelfde opleiding deed als ik.. Heel gezellig dat samen huiswerk maken en leuk om zo eens een andere cultuur te leren kennen, maar van de happy ending heb ik niet veel meegekregen![]()
Geen Japanners meer voor mij
What happend?

nee die zou ik ook niet meer aanschaffen. Net als konijnen.
[MWS] Ontzettend veel giftige chloor stoffen ingeademd, wat nu?? Kuggur schreef:vuurneon schreef:- een paard kopen. Na deze is het helemaal klaar en huur ik wel eens een paard als ik een rondje wil rijden
Maakt me nieuwsgierig, wat is het probleem?
deze mag blijven tot hij het tijdelijke voor het eeuwige gaat verruilen en dan ben ik er klaar mee. Als ik dan een keer wil rijden, huur ik 1. Heb ik alleen de lusten en niet de lasten haha. Nu alleen de lasten en bar weinig lusten.
ik had een valse, kon niet eens veilig de voerbak uit de kooi halen
dat hij niet oud werd, vond ik niet erg. Geen traan om gelaten
Sheran schreef:Vol in bloei lijken ze behoorlijk op elkaar! En vroeger bij mij thuis hadden we alleen fluitekruid, de gemeente haalde de berenklauw altijd snel weg. Vandaar dat ik een klik heb van 'oooh fluitekruid'
Je moet ze wel tam maken inderdaad, en stille radjes kopen 
oomens schreef:Sheran schreef:Vol in bloei lijken ze behoorlijk op elkaar! En vroeger bij mij thuis hadden we alleen fluitekruid, de gemeente haalde de berenklauw altijd snel weg. Vandaar dat ik een klik heb van 'oooh fluitekruid'
Nee. Of het moet zijn dat je alle wit bloeiende schermbloemen op elkaar vindt lijken. Als dat zo is, dan heb je bij het fluitjes maken geluk gehad dat je alleen maar zere lippen had, want die familie kent heel wat naardere planten.
Tip: probeer ook maar geen fluitjes te maken van Gevlekte scheerling.
Nog steeds
.