Niet een bucketlist maar een....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SandravdB

Re: Niet een bucketlist maar een....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:25

wat zat erin dan

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:26

Sheran schreef:
Ohja, geen fluitjes maken van leuke stengels met witte bloemen en daar vrolijk op gaan fluiten zonder dat je heeeeeel zeker weet dat het het seizoen is van het Fluitekruid en niet de Berenklauw :')

Dagenlang met een knalrode vervellende kin rondgelopen :'). En ik had net een date :P klets je daar maar eens uit.

Auw, die is heel herkenbaar :+

- Planten door elkaar halen in het algemeen

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:33

SandravdB schreef:
wat zat erin dan

Nou, tja, ik kan zeggen dat ik aardig wat verstand heb van de fauna wereld, dus ik denk met de kennis die ik heb dat het ooit een meerkoetje was geweest.
Met de nadruk op wás. Want hij deed het al een tijdje niet meer. En hij was een beetje groen...en vloeibaar

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 20:44

Een jaar geleden leerde ik een buitenlandse student kennen die min of meer de zelfde opleiding deed als ik.. Heel gezellig dat samen huiswerk maken en leuk om zo eens een andere cultuur te leren kennen, maar van de happy ending heb ik niet veel meegekregen :roll:

Geen Japanners meer voor mij

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:53

oomens schreef:
Sheran schreef:
Ohja, geen fluitjes maken van leuke stengels met witte bloemen en daar vrolijk op gaan fluiten zonder dat je heeeeeel zeker weet dat het het seizoen is van het Fluitekruid en niet de Berenklauw :')

Dagenlang met een knalrode vervellende kin rondgelopen :'). En ik had net een date :P klets je daar maar eens uit.

Daarvoor hoef je toch niet naar het seizoen te kijken maar alleen naar de plant?

Vol in bloei lijken ze behoorlijk op elkaar! En vroeger bij mij thuis hadden we alleen fluitekruid, de gemeente haalde de berenklauw altijd snel weg :). Vandaar dat ik een klik heb van 'oooh fluitekruid' :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 21:54

Mooblie schreef:
Een jaar geleden leerde ik een buitenlandse student kennen die min of meer de zelfde opleiding deed als ik.. Heel gezellig dat samen huiswerk maken en leuk om zo eens een andere cultuur te leren kennen, maar van de happy ending heb ik niet veel meegekregen :roll:

What happend?

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:01

- Een vlucht missen, valt niet aan te raden. Was een behoorlijk duur foutje.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:11

De verkeerde bus nemen. Kon niet meer terug want dan zou de laatste bus al weg zijn. Dus maar ergens uitgestapt en mijn ouders gebeld. Ze waren niet zo blij. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:14

Met drank op op een bom-proof Fjord zitten terwijl het -7 is (zonder zadel ed en in blouseje). Ik viel eraf en werd in de ochtend wakker met twee blauwe eieren boven mijn knieën :')

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:50

xMyrth schreef:
Mooblie schreef:

What happend?

De voordelen over de lengte werden bevestigd :p

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:51

hahahahaha het was een japanse man gok ik? of ben ik nu dirtymined en hebben we het heeeel ergens anders over :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:52

Hij had een klein Japannertje.

Afbeelding

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:55

hahahhaa de f#ck it lijst word wel erg letterlijk genomen nu :')

ik zou trouwens ook nooit meer een hamster kopen. is de eerste weken leuk, tot hij je aanvalt en jemig, wat maakt dat ding s'nachts een klereherrie :+

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:00

Ohja hamsters, wat een ellende!! := nee die zou ik ook niet meer aanschaffen. Net als konijnen.

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 23:40

Indy_Mouse_9 schreef:
Spelt schreef:
- Nooit meer bleek en chloor tegelijk in de wc gooien, in de veronderstelling dat het dan extra schoon wordt :')

:wow: :wow:
Hoe lang heb je bedwelmd in het toilet gelegen?

wat gebeurd er dan??? :') :o?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 00:12

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 07:38

Kuggur schreef:
vuurneon schreef:
- een paard kopen. Na deze is het helemaal klaar en huur ik wel eens een paard als ik een rondje wil rijden

Maakt me nieuwsgierig, wat is het probleem?

Gezondheid (zowel allergie voor paard en stof als zelf nu nog gehandicapt zijn zodat over land lopen al zwaar is en rijden onmogelijk, net als voeren) , werk, gezin, financieel en t is nu een verdomd dure kijkhobby voor mij en leuker voor de verzorger dan voor mij :+ deze mag blijven tot hij het tijdelijke voor het eeuwige gaat verruilen en dan ben ik er klaar mee. Als ik dan een keer wil rijden, huur ik 1. Heb ik alleen de lusten en niet de lasten haha. Nu alleen de lasten en bar weinig lusten.

O ja hamster, leek zo leuk! Ook nooooit weer :') ik had een valse, kon niet eens veilig de voerbak uit de kooi halen :') dat hij niet oud werd, vond ik niet erg. Geen traan om gelaten :')

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 08:10

Sheran schreef:
Vol in bloei lijken ze behoorlijk op elkaar! En vroeger bij mij thuis hadden we alleen fluitekruid, de gemeente haalde de berenklauw altijd snel weg :). Vandaar dat ik een klik heb van 'oooh fluitekruid' :')

Nee. Of het moet zijn dat je alle wit bloeiende schermbloemen op elkaar vindt lijken. Als dat zo is, dan heb je bij het fluitjes maken geluk gehad dat je alleen maar zere lippen had, want die familie kent heel wat naardere planten.
Tip: probeer ook maar geen fluitjes te maken van Gevlekte scheerling.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 09:30

Op de meeste / alle schoonmaakmiddelen staat dat je ze vooral niet moet mengen met andere schoonmaakmiddelen. Je kan idd chloordampen krijgen, of andersoortige magische chemische mengsels. Je kan dus bedwelmd raken, schade oplopen aan je longen, of brandwonden krijgen omdat het zo agressief is.
Ik vond hier een aardig stukje met wat scheikundige achtergrond: https://scheikundejongens.nl/2011/06/het-mengen-van-schoonmaakmiddelen/

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 09:45

Ik stond onder de douche en moest aan dit topic denken. Ik heb jullie advies opgevolgd en heb géén shampoo in mijn ogen laten lopen om te kijken of het prikt. Ik heb het ook niet geproefd omdat het zo lekker rook.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:02

Ik at vroeger stukken zeep, dronk shampoo en at ook de occasionele rhododendron :D
Niet voor herhaling vatbaar, dat kan ik je wel vertellen!

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:03

Ook beter niet meer doen:
Ongemerkt m'n telefoon uit m'n broekzak laten glippen tijdens het paardrijden en achteraf tijdens het zoeken naar m'n telefoon er met de auto overheen rijden.
Die...was...stuk. Heel...erg....stuk.
Gelukkig ben ik altijd twee jaar ofzo te laat met het verlengen van m'n abonnement, dus ik had toch wel recht op een nieuwe.

De jongen van de winkel moest wel lachen. Ik: kan je even in de computer kijken of ik al recht heb op een nieuw toestel?
Hij: ja hoor, je abonnement is al 1,5 jaar verlopen, je mag al lang iets uitzoeken.
Ik: [laat kappotte telefoon demonstratief zien en zeg] dan lijkt dit me wel een goed moment....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:09

Hamstertjes zijn geweldig! <3 Je moet ze wel tam maken inderdaad, en stille radjes kopen :)

oomens schreef:
Sheran schreef:

Nee. Of het moet zijn dat je alle wit bloeiende schermbloemen op elkaar vindt lijken. Als dat zo is, dan heb je bij het fluitjes maken geluk gehad dat je alleen maar zere lippen had, want die familie kent heel wat naardere planten.
Tip: probeer ook maar geen fluitjes te maken van Gevlekte scheerling.

Haha nee, klinkt niet als een goed idee. Mijn botanische kennis is ook niet zo groot hoor. Maar ik vind gewoon zo'n nog niet volgroeide berenklauw langs de weg en fluitenkruid best wel op elkaar lijken :P Nog steeds :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:59

Xanthippe schreef:
Ik at vroeger stukken zeep, dronk shampoo en at ook de occasionele rhododendron :D
Niet voor herhaling vatbaar, dat kan ik je wel vertellen!

Topic is dus hartstikke leerzaam!

Oja krijg ook geen spetter tandpasta in je oog :') , prikt als de gekte :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:05

Er vandaag achter komen dat ik met mijn 1.66m niet tegen de wanden van een kuilsilo opklimmen kan. Gevolg is dat mijn polsen onder de schaafwonden zitten :+ Het prikt :+ Dus dit niet nog een keer.