Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
''
Maar bij de één is het ook geen gezicht terwijl de ander er heel goed mee wegkomt, maar doe vooral wat je niet laten kunt
Air schreef:alexonline schreef:Tja wat zal ik d'r op zeggen als man zijnde,..... Hahaha
Eerlijk is eerlijk, imo zijn stijve tepels ook mooier dan iets anders wat ook stijf kan wordenEn ik ben geen (hetero)man
En ook niet lesbisch.
moonfish13 schreef:Ik denk dat het vreemde situaties zal geven ja.
Zelf was ik recent alleen naar de sauna, niet voor de kerels maar mijn stakende lijf.
Dat met 24, maat 36 en cup D, er zat er inderdaad een tussen die zich niet kon gedragen dus die heb ik bij het personeel aangegeven.
En met niet gedragen bedoel ik ook echt niet gedragen helaas.
Ik denk dat dat wel issues gaat geven, zeker jonge meiden zonder bh's.

alexonline schreef:moonfish13 schreef:Ik denk dat het vreemde situaties zal geven ja.
Zelf was ik recent alleen naar de sauna, niet voor de kerels maar mijn stakende lijf.
Dat met 24, maat 36 en cup D, er zat er inderdaad een tussen die zich niet kon gedragen dus die heb ik bij het personeel aangegeven.
En met niet gedragen bedoel ik ook echt niet gedragen helaas.
Ik denk dat dat wel issues gaat geven, zeker jonge meiden zonder bh's.
Ik ga geregeld met een goede vriendin naar de sauna, maar heb zoiets nog niet meegemaakt.
Koper schreef:knuffeldier schreef:Volgens mij moeten hier een paar dames naar een cursus: hoe vind ik de juiste BH. Want dingen zoals rode striemen en blij dat hij uit kan hoort echt niet bij een bh.
Misschien moet je zelf even op cursus, of in elk geval niet zo gauw oordelen. Je hebt zeker voorbeeldig rechte tieten? Probeer je even te verplaatsen in de dames met een ongelijke ophanging. Waarbij elke bh scheef trekt in de loop van de dag. En altijd de ene beugel op precies de zelfde plek gaat prikken. Gewoon omdat een beha recht is en dat wat hij vast moet houden niet.
alexonline schreef:Chasey schreef:Alex foei! Dit is geen topic voor jou![]()
Sorry,....

Maar thuis gaat ie meteen uit, tot grote vreugde van mijn mannelijke huisgenoten
moet zeggen dat mn ouders goed werk hebben afgeleverd wat betreft mijn bescheiden voorgevel, alles netjes op zn plek en in de juiste verhoudingen
overigens wel 1 keer de fout gemaakt om tijdens onze wedstrijd (85km wel rijden endurance) geen BH aan te trekken
het begon te regen en na de eerste vetgate had ik mn zeiknatte trui verwisseld voor een droge sportjasje...gewoon mn tepels opgeschuurd
heb de rest van de wedstrijd met mn teugels in de ene hand gereden en mn beschadigde tietjes in mn andere hand/arm
en andere deelnemers gewaarschuwd dat geen BH dragen tijdens een wedstrijd niet zo handig is
) armen naar boven aanspannen, dan staan ze, kan er ook niets onder.. ontspannen hangen ze licht af. Helaas zie mijn boezem er dus niet uit volgens de gemiddelde opinie hier
. Het doe wat je niet laten kunt stoort mij wel wat, dat geeft de implicatie dat ik er voor zou kiezen om eruit te zien wat in de ogen van sommigen dus gekwalificeerd wordt onder: 'het ziet er niet uit' en 'onverzorgd'.

. Rebecca schreef:Kan best bij jou
Bij mij is het echt geen porum , ben ook zwaar denk dat dat ook meetelt.
[ [url=m/MdafHF.jpg]Afbeelding[/url] ]
In pyjama , 3 bobbels gewoon ook nog eens mijn dikke spek buik.