Geen bh dragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:00

Tsja... Het enige wat ik denk is dat foto 2 nepperds heeft

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:01

Chasey schreef:
Alex foei! Dit is geen topic voor jou ;) ;)

Sorry,.... :o

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:01

Dit topic doet mij denken aan een paar jaar terug bij en concert van Robbie Williams, de vrouw die op het podium mocht komen droeg ook geen BH, flinke omvang en twee torentjes die zo in het licht ook wel heel duidelijk uitstaken. Robbie's opmerking: ''you have beautiful t......eeth :D''
Ik vind het heel stoer als mensen het doen, ik vind het zelf vervelend als tepels zichtbaar zijn :+ Maar bij de één is het ook geen gezicht terwijl de ander er heel goed mee wegkomt, maar doe vooral wat je niet laten kunt :P

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:03

alexonline schreef:
Tja wat zal ik d'r op zeggen als man zijnde,..... Hahaha

Eerlijk is eerlijk, imo zijn stijve tepels ook mooier dan iets anders wat ook stijf kan worden :') En ik ben geen (hetero)man _O- En ook niet lesbisch.

Anoniem

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:07

Geen BH aan en dan met je F - G weet ik het cup voorover buigen , dan terug en ze liggen in je nek .

Nee geen twijfel aan , ik durf dat niet hoor :=

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:07

:')
Air, you made my day. :D
Afbeelding

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:10

Air schreef:
alexonline schreef:
Tja wat zal ik d'r op zeggen als man zijnde,..... Hahaha

Eerlijk is eerlijk, imo zijn stijve tepels ook mooier dan iets anders wat ook stijf kan worden :') En ik ben geen (hetero)man _O- En ook niet lesbisch.

Je hebt gelijk, het is maar goed dat er weinig dames zo rond huppelen , anders waren er veel mannen met een stijve.... Nek hahaha en dat is naast een niet zo'n prettig gezicht vooral ook niet zo'n fijn gevoel *\o/*

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:19

Ik denk dat het vreemde situaties zal geven ja.
Zelf was ik recent alleen naar de sauna, niet voor de kerels maar mijn stakende lijf.
Dat met 24, maat 36 en cup D, er zat er inderdaad een tussen die zich niet kon gedragen dus die heb ik bij het personeel aangegeven.
En met niet gedragen bedoel ik ook echt niet gedragen helaas.
Ik denk dat dat wel issues gaat geven, zeker jonge meiden zonder bh's. :=

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:23

moonfish13 schreef:
Zelf was ik recent alleen naar de sauna, niet voor de kerels maar mijn stakende lijf.
Dat met 24, maat 36 en cup D, er zat er inderdaad een tussen die zich niet kon gedragen dus die heb ik bij het personeel aangegeven.

Ik ga geregeld met een goede vriendin naar de sauna, maar heb zoiets nog niet meegemaakt.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:25

Nouja, mannen die vervelend doen moeten natuurlijk geen reden zijn om geen bh te dragen. Met bh doen ze bij mij toch ook wel vervelend over mijn borsten :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:27

Als dat een argument is kunnen we allemaal de niqaab aan. Als het 'problemen geeft' dan hoort de dader aangepakt te worden.

Tsk Alex! Wegwezen jij!! _O-

Ik kan geen aanstoot nemen van zichtbare tepels (door de bloezen bv). Is er een heel drama dat borstvoedende dames hun tiet moeten kunnen uit halen op terras en dat men dat niet mag veroordelen, gaan we hier moeilijk doen over bedekte tepels, echt waar?

Overigens vind ik het voor mezelf niet fijn, ik benijd de dames die er geen probleem mee hebben echter. :)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:35

alexonline schreef:
moonfish13 schreef:

Ik ga geregeld met een goede vriendin naar de sauna, maar heb zoiets nog niet meegemaakt.

Ik ben nu 3 keer geweest waarvan 2 keer echt getroffen dat het echt gluren om het gluren was, met bijbehorende gevolgen.
En ik ben er echt niet op uit om ze de tent uit te lokken ofzo, al wilden zij dat volgens mij wel nogal opvallend.
Neuh, ik vind onze bh-maatschappij prima. :D

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:41

Koper schreef:
knuffeldier schreef:
Volgens mij moeten hier een paar dames naar een cursus: hoe vind ik de juiste BH. Want dingen zoals rode striemen en blij dat hij uit kan hoort echt niet bij een bh.

Misschien moet je zelf even op cursus, of in elk geval niet zo gauw oordelen. Je hebt zeker voorbeeldig rechte tieten? Probeer je even te verplaatsen in de dames met een ongelijke ophanging. Waarbij elke bh scheef trekt in de loop van de dag. En altijd de ene beugel op precies de zelfde plek gaat prikken. Gewoon omdat een beha recht is en dat wat hij vast moet houden niet.

nou nou, mag het wat minder.... je hoeft niet zo fel te reageren op iets wat overduidelijk met een knipoog bedoeld was. En dan heb je het over niet oordelen.... je plakt anders wel gelijk een flink oordeel op mij, dus iets met pot verwijt ketel.
Maar zelfs als je (flink) ongelijke borsten hebt zijn daar oplossingen voor. Het zal alleen af en toe flink zoeken zijn. En als je altijd last hebt van een die ene prikkende beugel: bh netjes open maken met een klein gaagjeen beugel(s) eruit halen en weer netjes dichtmaken.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:44

alexonline schreef:
Chasey schreef:
Alex foei! Dit is geen topic voor jou ;) ;)

Sorry,.... :o

Ik zat me al af te vragen hoeveel bokt mannen stiekem aan het meelezen waren in hoop voor foto's oid :')

Hier buitenshuis altijd een bh aan. Zou het liefst zonder willen maar hier verschilt de maat onderling nogal en daar ben ik te onzeker voor om me ermee te vertonen zonder bh :+ Maar thuis gaat ie meteen uit, tot grote vreugde van mijn mannelijke huisgenoten :')

rox_en_wilvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:48

Ik draag ook liever geen BH, mijn vriend moest er overigens wel aan wennen :(:) moet zeggen dat mn ouders goed werk hebben afgeleverd wat betreft mijn bescheiden voorgevel, alles netjes op zn plek en in de juiste verhoudingen :D
En wat andere ervan vinden boeit me dus lekker niet :P overigens wel 1 keer de fout gemaakt om tijdens onze wedstrijd (85km wel rijden endurance) geen BH aan te trekken := het begon te regen en na de eerste vetgate had ik mn zeiknatte trui verwisseld voor een droge sportjasje...gewoon mn tepels opgeschuurd :oo heb de rest van de wedstrijd met mn teugels in de ene hand gereden en mn beschadigde tietjes in mn andere hand/arm _O- en andere deelnemers gewaarschuwd dat geen BH dragen tijdens een wedstrijd niet zo handig is _O-

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:52

ik zie best wel veel veroordelende teksten..
'doe wat je niet laten kunt/het ziet er niet uit'..

bij mij bekruipt dan het gevoel.. 'en bedankt'.

In mijn geval.. Ik draag vrijwel nooit bh's omdat het bij mij behoorlijke irritatie opwekt.. of het nu loszittende zijn of strakzittende, ze doen bijna altijd zeer.

alleen in bepaalde situaties wanneer een net shirt/truitje dat aan gaan voor een specifieke aangelegenheid dat vereist trek ik een bh aan.. of tijdens sporten..

Nee, ik trek geen doorschijnende tops aan.. Want ik ga niet met mijn boel te koop lopen.. Dat je dan met priemende tepels loopt.. Dat valt ook nog wel mee.. Een heel enkel keertje komt dat voor, maar ze staan niet standaard door een shirt heen te boren.. Dat komt vooral bij mensen die altijd een bh dragen en dan ineens niet, omdat de beweging van de kleding het dan veroorzaakt.

Heb tot op heden slechts een handje vol mensen gehad die het hebben gevraagd, waarom draag je eigenlijk geen bh. NIet omdat mijn boel op mijn knieën hangt, maar omdat het anders toont.

Als je van jongs af aan geen bh hebt gedragen, dan hangt de boel niet zomaar op je knieën als je 40 bent. Het gaat ietsjes afhangen, maar niet 'druipen'. Simpelweg, omdat de borstspier al jarenlang het gewicht heeft gedragen en daar beter op ingesteld is dan iemand die het gewicht altijd opgevangen heeft met een bh en plots de bh uit doet.

Heb een ruime 85C, dus wat dat betreft volkomen gemiddeld.
de mate van afhanging hier, is vergelijkbaar met de madonna foto's trouwens (alleen niet zulke mooie :') ) armen naar boven aanspannen, dan staan ze, kan er ook niets onder.. ontspannen hangen ze licht af. Helaas zie mijn boezem er dus niet uit volgens de gemiddelde opinie hier :'). Het doe wat je niet laten kunt stoort mij wel wat, dat geeft de implicatie dat ik er voor zou kiezen om eruit te zien wat in de ogen van sommigen dus gekwalificeerd wordt onder: 'het ziet er niet uit' en 'onverzorgd'.

deze is een jaar of drie geleden gemaakt (lol, ik maak normaal geen boezemfoto's) om even bij iemand te checken of ik zo 'mee mocht' :') :')
Afbeelding

Anoniem

Re: Geen bh dragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 01:19

Kan best bij jou

Bij mij is het echt geen porum , ben ook zwaar denk dat dat ook meetelt.

Afbeelding

In pyjama , 3 bobbels gewoon ook nog eens mijn dikke spek buik :') .

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 07:05

purny schreef:
Tsja... Het enige wat ik denk is dat foto 2 nepperds heeft

Ik dacht hetzelfde :')

maar de rest, prachtig om naar te kijken!

En stijve tepels zijn sexy als je het mij vraagt....zowel bij vrouwen als mannen :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 07:24

ElenaMM77: ik hoop dan ook dat je de volledige zin hebt gelezen ipv een deel uit te kiezen en er een negatieve wending aan te geven :)?

Mijn doe wat je niet laten kunt is geenszins negatief bedoeld, ik bedoel er alleen maar mee dat je geen rekening hoeft te houden met veroordelingen in je keuzes.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 07:43

onpaard schreef:
Dat is zeker de H van hilde cup. Jij bent goed bedeeld, ik wist niet eens dat die maat bestond.
Puur natuur???

Ik heb H/I, dus grotenmaten zoals die bestaan zeker wel :j
Vandaar dus ook dat ik mn konijnen liever in hun hokkie stop, hilde kent zo te lezen de problemen inderdaad _O-

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 08:50

Rebecca schreef:
Kan best bij jou

Bij mij is het echt geen porum , ben ook zwaar denk dat dat ook meetelt.

[ [url=m/MdafHF.jpg]Afbeelding[/url] ]

In pyjama , 3 bobbels gewoon ook nog eens mijn dikke spek buik :') .

Rebecca je doet jezelf tekort. Je moet trots zijn op je rondingen. Sowieso mogen vrouwen trotser zijn op hun lichaam.

Ik merk aan mijn kinderen hoeveel druk de maatschappij op hun legt. Mijn dochter van zes wilde niet in alleen een zwembroekje lopen omdat alle kinderen een bikini dragen. Gelukkig na een gesprekje draaide ze wel weer bij.

Ik heb het gevoel dat we hier steeds preutser worden. Toen ik 16 was lag het halve strand topless tegenwoordig is dat echt not done.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:00

ierusju schreef:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat de gemiddelde maat is van de dames die regelmatig hun bh uitlaten.

80E

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:03

Ik kan me voorstellen dat als je ruimer bedeelt bent je geen fan bent van bh loos de dag door gaan...
Niet ivm zicht maar puur ivm ondersteuning.
Ik heb zelf een B cup en draag meestal sporthemdjes en bh's
Gewone bh's vind ik verschrikkelijk.
Ik ben wat zwaarder en heb dus een isolatielaagje rond mijn ribben, dan kan een bh perfect passen, maar nog zit het ruk en krijg ik rode strepen etc.
Pokkedingen.
Dan maar gewoon commando en wat de wereld er van vind zal me jeuken...
Maar zodra ik iets actiefs moet doen dan wel een hemdje aan.
Ook een B kan vervelend zijn als je achter een onwillig paard aan moet ;)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:08

Met bovenstaande ben ik het echt helemaal eens, zie serieus meisjes van 3 met een hele bikini aan, inclusief topje. Belachelijk! Juist dán maak je er 'kleine vrouwtjes' van .
Ik snap overigens niet wat de sauna in dit geval met dit onderwerp te maken heeft? De link tussen functioneel bloot en dat zonder bh sexuele reacties uitlokken ontgaat mij even? Ik ga al jaren iedere maand naar de sauna en heb werkelijk nog nooit zoiets dergelijks meegemaakt.
Ik vind (sport)tops trouwens ook echt niks voor je figuur of boobs doen, ook dat vind ik niet mooi staan onder je kleding.

Amigo_stan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 09:12

Jaaaaren heb ik zonder bh gelopen niemand die t zag. In de winter als ik en dikke trui ofzo aan heb ik trek er ook geen bh aan. Nu de zomer er aan komt en strakke shirtjes enzo. trek ik em wel aan. anders vind ik het er echt niet uit zien