is dat raar?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
is dat raar?
_lautje_ schreef:Dat je uitstel krijgt van toetsen en er mee wordt gewerkt snap ik. Maar dat noem ik geen verlof.
Verlof zoals ik bedoel is dat je werk wordt overgenomen (godzijdank als ik alles moet inhalen mag ik een jaar lang 12uur per dag werken) en je wordt betaald door het UWV dus inkomen hebt.
Medewerking van je school mogen ze zelf wel verlof noemen, maar is toch een iets andere inhoudt. Ik noem dat meewerken in een lastige situatie en proberen student aan boord te houden.
Ben nu 20 en wil heel graag jong moeder worden. Woon samen met vriend in een leuke een gezins woningen heb een full time baan waar ik het erg naar mijn zin heb. Alleen zijn er elke keer wel weer dingen waardoor ik het mama willen worden nog even uitstel
chanicha schreef:Ik ben trots als ik mijn dochter zie met haar kinderen, zij is klein en tenger en haar zoon van 14 komt boven haar uit en dan zie je de mensen kijken in de winkel als hij haar ma noemt. Ze heeft het toch maar geflikt, alle vooroordelen ten spijt en menig volwassene doet het haar niet na.
Of is het dan ''minder'' bewonderingswaardig? Aight schreef:chanicha schreef:Ik ben trots als ik mijn dochter zie met haar kinderen, zij is klein en tenger en haar zoon van 14 komt boven haar uit en dan zie je de mensen kijken in de winkel als hij haar ma noemt. Ze heeft het toch maar geflikt, alle vooroordelen ten spijt en menig volwassene doet het haar niet na.
Het is ook zeker knap van je dochter, maar was je ook trots op haar geweest als ze een paar jaar later pas besloten had een kind te krijgen?Of is het dan ''minder'' bewonderingswaardig?
Maar daar heeft ''hoe trots we allemaal zijn'' vrij weinig mee te maken. Aight schreef:chanicha schreef:Ik ben trots als ik mijn dochter zie met haar kinderen, zij is klein en tenger en haar zoon van 14 komt boven haar uit en dan zie je de mensen kijken in de winkel als hij haar ma noemt. Ze heeft het toch maar geflikt, alle vooroordelen ten spijt en menig volwassene doet het haar niet na.
Het is ook zeker knap van je dochter, maar was je ook trots op haar geweest als ze een paar jaar later pas besloten had een kind te krijgen?Of is het dan ''minder'' bewonderingswaardig?
de gedachte om nu al te settelen vind ik benauwend. Ik zou het later wel willen, rond mijn 30e, maar nu zou ik echt nog niet mijn vrijheid weg willen gooien
_Dominique schreef:Tekst in de OPOngeluk of niet, gewenst of niet ik ben zo benieuwd hoe zo'n jong stel het voor elkaar krijgt.