Ik heb zelden de CD speler aan staan. Meestal een zender en dan wacht je gewoon even op een ander nummer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anoniem schreef:Sorry maar ben ik echt bijna de enige die zoiets heeft van hoe moeilijk is het nou eigenlijk om oplettend auto te rijden terwijl je even iets aan je instellingen van je auto verandert?
Dan kun je maar beter geen vervelende peuter achterin je auto hebben zitten straks als de autoradio al teveel is
Anoniem schreef:Ik houd mijn hart vast voor als er hier straks baby's een kleine kinderen in het spel gaan komen. Dan zullen er nog heel wat zeilen bijgesteld moeten worden en als jullie jezelf dan nog niet hebben laten wennen aan dergelijke kleine handelingen tijdens autorijden zonder daarbij je focus op het omringende verkeer te verliezen dan zullen jullie met je kinderen meer stilstaan dan rijden. Misschien is het openbaar vervoer dan een betere keuze.
Telefoon is echt een no go inderdaad!
Leffroi schreef:[naam] schreef:Ik houd mijn hart vast voor als er hier straks baby's een kleine kinderen in het spel gaan komen. Dan zullen er nog heel wat zeilen bijgesteld moeten worden en als jullie jezelf dan nog niet hebben laten wennen aan dergelijke kleine handelingen tijdens autorijden zonder daarbij je focus op het omringende verkeer te verliezen dan zullen jullie met je kinderen meer stilstaan dan rijden. Misschien is het openbaar vervoer dan een betere keuze.
Tja, we weten nu wel hoe geweldig jij bent [naam]. Ik wil alleen niet degene zijn die in de krant staat wegens een auto-ongeluk dankzij ongepast rijgedrag. Als ik rij ben ik met mijn hoofd bij het verkeer. Uiteraard verander ik wel eens van zender en ja, ik kijk ook wel eens opzij. En dat heeft niks comma nul met onzekerheid te maken, maar gepast rijgedrag zoals ik dat geleerd heb. En als iedereen zich nou gewoon aan deze regels zou houden, zouden er een stuk minder ongelukken gebeuren. Maakt niet uit hoe groot, klein, snel of langzaam, rood, geel, roze, groen of wat voor auto je dan ook hebt.
En gelukkig begin ik niet aan kinderen. Vind ze in de winkel al irritant genoeg, laat staan achterin mijn auto.
Anoniem schreef:Ik houd mijn hart vast voor als er hier straks baby's en kleine kinderen in het spel gaan komen. Dan zullen er nog heel wat zeilen bijgesteld moeten worden en als jullie jezelf dan nog niet hebben laten wennen aan dergelijke kleine handelingen tijdens autorijden zonder daarbij je focus op het omringende verkeer te verliezen dan zullen jullie met je kinderen meer stilstaan dan rijden. Misschien is het openbaar vervoer dan een betere keuze.
Anoniem schreef:Leffroi schreef:
Tja, we weten nu wel hoe geweldig jij bent Repelsteel. Ik wil alleen niet degene zijn die in de krant staat wegens een auto-ongeluk dankzij ongepast rijgedrag. Als ik rij ben ik met mijn hoofd bij het verkeer. Uiteraard verander ik wel eens van zender en ja, ik kijk ook wel eens opzij. En dat heeft niks comma nul met onzekerheid te maken, maar gepast rijgedrag zoals ik dat geleerd heb. En als iedereen zich nou gewoon aan deze regels zou houden, zouden er een stuk minder ongelukken gebeuren. Maakt niet uit hoe groot, klein, snel of langzaam, rood, geel, roze, groen of wat voor auto je dan ook hebt.
En gelukkig begin ik niet aan kinderen. Vind ze in de winkel al irritant genoeg, laat staan achterin mijn auto.
oo nou dan ben je al net zo levensgevaarlijk als ik, met je zender wisselen![]()
foei!
chanel1985 schreef:[naam] schreef:Ik houd mijn hart vast voor als er hier straks baby's en kleine kinderen in het spel gaan komen. Dan zullen er nog heel wat zeilen bijgesteld moeten worden en als jullie jezelf dan nog niet hebben laten wennen aan dergelijke kleine handelingen tijdens autorijden zonder daarbij je focus op het omringende verkeer te verliezen dan zullen jullie met je kinderen meer stilstaan dan rijden. Misschien is het openbaar vervoer dan een betere keuze.
Dan nog is het ieder zijn keuze om stil te staan als je kind iets moet hebben in de auto als je aan het rijden ben.
Ik heb een zoontje van 10 maanden, maar ik ga echt niet zijn tut geven als ik aan het rijden ben of een speelgoedje. En ik sta niet meer stil dan dat ik rij hoor.
Of wat bedoel je met kleine handelingen bij kinderen al rijdend in de auto?
Leffroi schreef:Ligt er maar net aan hoe je ze opvoedt Repelsteeltje. Kan me niet herinneren vroeger ooit zo te zijn geweest. En anders is het even 1 keer flink op de rem trappen en dan zijn ze ook wel weer stil

)
Anoniem schreef:Heeft me daarnet wel weer mijn auto gered, die wijsheid en arrogantie.
http://youtu.be/oL0j-OcuvLU
Die mevrouw vond vast dat ze heel goed zat op te letten met twee handjes netjes aan het stuur.
... Hahah