Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy_Komen schreef:Gister weer een kaartje ontvangen, erg lief!
Bedankt voor jullie reacties!
Afgelopen dagen was de achtbaan aan gevoelens uitgebreid met: boosheid, doof gevoel, depri. Samen met verdriet en pijn en echte achtbaan... Maar gister was het ook pas een week geleden dat hij is overleden, dus het moet gewoon nog allemaal wat meer zijn plek krijgen.
Zo meteen voor het eerst weer naar het werk, en denk dat dat echt goed voor me zal zijn. Afleiding en weer wat meer onder de mensen.
Het begint langzaam een plekje te krijgen, maar dan gaan we zaterdag naar mijn schoonouders en komt de tweede lading er bovenop. Zullen niet mijn weken zijn die gaan komen...
Iedereen nogmaals hartstikke bedankt!
Wendy_Komen schreef:Dank jullie wel. Je verwoord het mooi ikke.
Dit net op fb gezet, en weerspiegeld mooi hoe ik me momenteel voel:
"Tranen drogen. Schouders recht. Heel diep ademhalen. Hoofd leegmaken. Aan fijne dingen denken. Nogmaals diep ademhalen. En door gaan. En weten dat de komende weken ontzettend zwaar zullen zijn, ook doordat je naast het verlies van je broer te maken hebt met je ernstig zieke schoonmoeder. Maar door blijven gaan, er is geen andere weg. Geen zachtere weg, fijnere weg, pijnvrije weg. Enkel deze weg die ooit ook weer fijn en vol zonneschijn zal zijn. Maar voor nu koesteren wat je hebt en diep adem blijven halen en door gaan. Het leven is nu eenmaal niet eerlijk..."