Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
different1 schreef:Wat mij betreft (lamzak van een vriend) ook het vergoeilijken... Hij heeft het zwaar, hij werkt hard enz enz.
En helaas te lang gebleven voor, hoe raar het ook klinkt, m'n kind.
Wilde haar een stabiele gezinssituatie geven, haar haar "papa-figuur" niet afnemen.
Dat zij ook onder zijn humeur en nutteloosheid leed zag ik wel, maar doordat ik zelf vrij veel "vaderfiguren" in m'n leven heb gehad wilde ik haar dat besparen en heb ik het veel te lang aan laten modderen
Kinke schreef:Ik zie in dit topic best regelmatig ex-en voorbij komen die aan de drug waren of/en de hele dag niets uitvoerden… dat vind ik dan lastig te begrijpen, hoe kun je dan op zo iemand vallen? Voor mij zijn dat giga grote afknappers.
Kinke schreef:Ik zie in dit topic best regelmatig ex-en voorbij komen die aan de drug waren of/en de hele dag niets uitvoerden… dat vind ik dan lastig te begrijpen, hoe kun je dan op zo iemand vallen? Voor mij zijn dat giga grote afknappers.

heidiLOVER schreef:Kinke schreef:Ik zie in dit topic best regelmatig ex-en voorbij komen die aan de drug waren of/en de hele dag niets uitvoerden… dat vind ik dan lastig te begrijpen, hoe kun je dan op zo iemand vallen? Voor mij zijn dat giga grote afknappers.
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ook dit is iets wat niet altijd van tevoren duidelijk aanwezig is. In mijn ervaring is dat er heel heel langzaam ingeslopen en ja als je dan van zo iemand houdt dan blijf je hopen dat het weer beter word of terug zoals het eerst was en blijf je toch steeds weer proberen. Daarom is dat ook bij iedereen anders. Als ik dat van tevoren had geweten was het idd ook een grote afknapper geweest! Mensen kunnen erg veranderen.

. Ik dacht nog; dat zal nog wel in de was zitten, met een huishouden van 6 personen kan het soms even duren
wiebke schreef:Hij was mijn eerste vriendje en we woonden allebei thuis. Vaak fietsen we naar elkaars huis om te logeren , dat was toch zo'n 25 km.
Alles ging redelijk goed... totdat ik merkte dat ik kleding miste. Ik dacht nog; dat zal nog wel in de was zitten, met een huishouden van 6 personen kan het soms even duren
![]()
TOTDAT meneer zijn rugzak een keer was vergeten. Ik ritste het grote vak open en jawel! Al mijn kleding!
![]()
Bij de confrontatie vertelde hij dat hij het erg leuk vond om zich te verleden en of ik hem niet wilde helpen met optutten![]()
Uhm. Nee. Dikke doei.
Maar wat een dingen komen er voorbij...
Klef, geen eigen mening, deed alles wat ik vroeg... En ohja, enorm bang voor m'n paard
Hij hoeft d'r echt niet leuk te vinden, maar er bang voor zijn is nou ook niet heel handig 
Ohja, en hij was 28 en woonde thuis... musiqolog schreef:Als mensen toch dingen gaan posten over exen van hun vriendinnen: ik heb ook zo'n vriendin. Altijd vriendschappelijk mee omgegaan, nooit meer dan dat, maar we kennen elkaar al jaren. Nu is ze getrouwd, en sinds ze samen is met die gozer wil hij niet meer dat ze mij ziet - ik ben tenslotte ook een man, stel je voor! Sindsdien spreken we af en toe stiekem af, en hoewel dat best iets spannends heeft - je hebt het gevoel met overspel bezig te zijn terwijl je doodgewoon een kopje thee drinkt en bijkletst - gaat het me niet in de kouwe kleren zitten. Ik zal het niet in haar gezicht zeggen (ik wil niet stoken in andermans relatie), maar volgens mij kan ze beter scheiden van die gozer. Als je zonder reden zo jaloers bent, heb je of te weinig vertrouwen in je vrouw, of in jezelf, of in beiden.
Sorry, dit moest ik even kwijt. Ik hoop maar niet dat ze meeleest - deze vrouw heeft in het verleden ook gereden.
different1 schreef:Wat mij betreft (lamzak van een vriend) ook het vergoeilijken... Hij heeft het zwaar, hij werkt hard enz enz.
En helaas te lang gebleven voor, hoe raar het ook klinkt, m'n kind.
Wilde haar een stabiele gezinssituatie geven, haar haar "papa-figuur" niet afnemen.
Dat zij ook onder zijn humeur en nutteloosheid leed zag ik wel, maar doordat ik zelf vrij veel "vaderfiguren" in m'n leven heb gehad wilde ik haar dat besparen en heb ik het veel te lang aan laten modderen
. Maar, ondanks dat je er nu achter bent dat je het misschien anders had moeten doen, kun jij je kindje (en jezelf) wel recht in de ogen kijken...je hebt er immers alles aan gedaan
Kinke schreef:musiqolog schreef:Als mensen toch dingen gaan posten over exen van hun vriendinnen: ik heb ook zo'n vriendin. Altijd vriendschappelijk mee omgegaan, nooit meer dan dat, maar we kennen elkaar al jaren. Nu is ze getrouwd, en sinds ze samen is met die gozer wil hij niet meer dat ze mij ziet - ik ben tenslotte ook een man, stel je voor! Sindsdien spreken we af en toe stiekem af, en hoewel dat best iets spannends heeft - je hebt het gevoel met overspel bezig te zijn terwijl je doodgewoon een kopje thee drinkt en bijkletst - gaat het me niet in de kouwe kleren zitten. Ik zal het niet in haar gezicht zeggen (ik wil niet stoken in andermans relatie), maar volgens mij kan ze beter scheiden van die gozer. Als je zonder reden zo jaloers bent, heb je of te weinig vertrouwen in je vrouw, of in jezelf, of in beiden.
Sorry, dit moest ik even kwijt. Ik hoop maar niet dat ze meeleest - deze vrouw heeft in het verleden ook gereden.
Ik snap bij dit soort dingen niet dat je je zo laat commanderen door je vent, en dat je die oude vriendschap gewoon bij het vuil gooit (en inderdaad..hoezo vertrouwen)
.