Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bralindy schreef:Douchen.. voeten in de zee of modder tussen mijn tenen xD
Ook wind door mijn haar en geur van hout (ook brandend hout zoals Resistance), de frisheid van de ochtend met dauw en mist.
De vacht van mijn hond tussen mijn vingers.. hun zien rennen op het veldje.
Maar het ultieme is onweer.

.
openhaarden, dekentjes, warme truien, thee en chocolademelk, het niet bloedje heet krijgen tijdens paardrijden,... Vroeger ging ik altijd om 7uur de deur uit, helemaal bepakt met sneeuwspullen. Het hele dorp slaapt dan nog en daar loop in dan als een zombie, sneeuw van de straat te pakken en het op te eten. Heer-lijk.
doodzonde, want daarna zit mijn haar nooit meer goed...

MarlindeRooz schreef:Jaa duimen is fijn wanneer jij je rot voelt, en dan vooral heel dicht tegen mijn vriend aan terwijl hij op m'n rug kriebelt. Dan verdwijnt alle ellende direct!![]()

HorseTimeXL schreef:MarlindeRooz schreef:Jaa duimen is fijn wanneer jij je rot voelt, en dan vooral heel dicht tegen mijn vriend aan terwijl hij op m'n rug kriebelt. Dan verdwijnt alle ellende direct!![]()
Ik dacht dat ik de enige was. Als ik overstuur ben en echt helemaal van slag dan duim ik ook nog wel eens. Soms kan ik m'n ademhaling dan niet onderncontrole krijgen maar door duimen lukt t binnen 1 seconde.