Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
We hadden 2 wasmanden in de badkamer, en 2 bij de wasmachine, maar steeds de was naast de wasmand op de grond in de badkamer gooien, of naast het bed.
Joolien schreef:_San87_ schreef:De tafel stofzuigen?
Ja de salontafel, haalt ie alles van de tafel af en gaat ie gewoon de tafel stofzuigen.
het is een robuuste houten tafel.
vind ik veel makkelijker dan afstoffen dus in sommige buien stofzuig ik zelfs het aanrecht. (Om het daarna met sop schoon te maken, maar als vriendlief gekookt heeft is het de moeite waard om eens met de stofzuiger langs te gaan.)
Supervixen schreef:Wat vaak mijn grootste irritatie is:
Geen mening geven: 'wat wil je eten?' 'Weet ik niet'
'Wat zullen we naar toe gaan?' 'Weet ik niet' etc. Gek kan ik er af en toe van worden!
Verder eigenlijk niet zo veel
'Maakt me niet uit'
'Doe maar wat'
Wat een herkenbare dingen zeg!
Dat schoonmaken is bij de meeste mannen wel een dingetje.
Als ik uit mijn werk kom is het eerste dat ik doe: vaatwasser opruimen, dieren eten geven, kijken of het konijnenhok schoon moet, spullen klaarzetten voor het koken, gaan koken. Soms ook nog even een was erin. Als ik dan het eten bijna klaar is en mijn vriend komt thuis, ploft hij op de bank met zijn tablet. Als ik dan vraag of hij dit of dat wil doen is het commentaar: ja hallo ik ben net thuis..

Supervixen schreef:Laatst las ik een recept voor uit de allerhande.. ik vroeg: hoe klinkt witlof uit de oven met geitenkaas en coburger ham? Het antwoord was: ja klinkt prima. Dus ik dat een paar dagen later gemaakt... kreeg hij het bord voor zich en zei: gadver witlof!! Daar hou ik helemaal niet van!!
Ehh iets met luisteren en mannen
Boemklatsch schreef:Er op staan dat hij de serie/film/zender mag uitkiezen en tijdens de intro al beginnen met snurken.
Musiess schreef:Door me heen praten, en dat met het verheffen van zn stem. Zo praat hij gewoon.
Irritant soms.
Joolien schreef:Sokken... Overal... En dan zeuren dat ie geen schone sokken heeft. Maar ondertussen ligt er een hele stapel stinkende sokken naast zijn bed...
En de tafel stofzuigen, waarom?