rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Re: rare/irritante gewoontes van je vriend/vriendin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 10:41

Mijn vriend snurkt ook. We hebben nu een logeerbed staan, als ie snurkt mag ie daar in.

LisaFalco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 10:45

Zie hier veel herkenbare dingen, vooral die wekker heel lang laten snoozen :')
Mijn vriend laat ook wel eens graag kleren van hem een paar weken bij mij liggen voordat hij ze mee naar huis neemt
En hij is heel vergeetachtig, ik moet hem overal aan laten herinneren maar volgens mij is dat ook iets waar meer mannen last van hebben

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:13

Staand plassen. Ook zo'n irritatiefactor ;(.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:17

Sokken... Overal... En dan zeuren dat ie geen schone sokken heeft. Maar ondertussen ligt er een hele stapel stinkende sokken naast zijn bed...
En de tafel stofzuigen, waarom?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:20

De tafel stofzuigen?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:21

Als ik was in de machine doe ik gelijk aantal sokken eruit krijg.
Als hij de was in de machine doet standaard sokken kwijt is terwijl die zeker weet dat ze er allemaal inzaten.

Reden dat ik tegenwoordig geen zwarte sokken meer draag, weet ik precies welke die van mij zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:24

_San87_ schreef:
De tafel stofzuigen?

Ja de salontafel, haalt ie alles van de tafel af en gaat ie gewoon de tafel stofzuigen. :P
het is een robuuste houten tafel.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:28

De was overal rondgooien, behalve in de wasmand :P We hadden 2 wasmanden in de badkamer, en 2 bij de wasmachine, maar steeds de was naast de wasmand op de grond in de badkamer gooien, of naast het bed.

Nu een poging gedaan het te verbeteren door 1 wasmand voor zijn kleren naast het bed te zetten, op de plek waar hij het normaal op de grond gooit, in de hoop dat hij het doorkrijgt, maar nu ligt het mooi op een andere plaats in de kamer op de grond en de wasmanden leeg :') :')

Achjaaaaaaaaa, misschien de volgende keer gewoon de fik in de kleren die op de grond liggen en en RIP steentje erbij met de omschrijving van de volgende stapel }:) }:) O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:31

Joolien schreef:
_San87_ schreef:
De tafel stofzuigen?

Ja de salontafel, haalt ie alles van de tafel af en gaat ie gewoon de tafel stofzuigen. :P

Dat doe ik ook. :') vind ik veel makkelijker dan afstoffen dus in sommige buien stofzuig ik zelfs het aanrecht. (Om het daarna met sop schoon te maken, maar als vriendlief gekookt heeft is het de moeite waard om eens met de stofzuiger langs te gaan.)

Kleding en vuile was ligt hier overal in het huis. Maar heb daar niet veel moeite mee, onderweg naar de wasmachine pak ik gewoon alles mee wat ik tegen kom. Ben de moeilijkste niet om gewoon zijn was te doen.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:35

Oh ik doe de was ook wel hoor, dat wil ik zelfs zelf doen, maar vind het altijd wel zo fijn om het gewoon even in de wasmanden te hebben, daarvoor hebben we er 4 staan ;)

Tafel stofzuigen, hmmm nee, niet mijn ding :P

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:47

Joolien schreef:
_San87_ schreef:
De tafel stofzuigen?

Aaah zo, ik zat te denken aan de eettafel na het eten :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:47

HAhaha nee, al zie ik m daar ook nog wel voor aan _O-

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:05

Supervixen schreef:
Wat vaak mijn grootste irritatie is:

Geen mening geven: 'wat wil je eten?' 'Weet ik niet'
'Wat zullen we naar toe gaan?' 'Weet ik niet' etc. Gek kan ik er af en toe van worden!

Verder eigenlijk niet zo veel :)

'Maakt me niet uit'

'Doe maar wat'

Wat een herkenbare dingen zeg!

Dat schoonmaken is bij de meeste mannen wel een dingetje.

Als ik uit mijn werk kom is het eerste dat ik doe: vaatwasser opruimen, dieren eten geven, kijken of het konijnenhok schoon moet, spullen klaarzetten voor het koken, gaan koken. Soms ook nog even een was erin. Als ik dan het eten bijna klaar is en mijn vriend komt thuis, ploft hij op de bank met zijn tablet. Als ik dan vraag of hij dit of dat wil doen is het commentaar: ja hallo ik ben net thuis..

Dit dus, en daar bij voeg ik nog de woorden: "hmhm, oke, ja, nee, misschien, kan wel, " als ik een verhaal heb vertelt. Of om zijn mening vraag.

Als meneer snottert dan is hij meteen ziek en niet verkouden.

Als ik een verhaal vertel of wat dan ook, meneer op zn mobiel op marktplaats gaat en als ik zeg dat ik het idee heb dat hij niet luistert, dan zegt hij ik ben bezig jij begint met praten.

Zegt: Ben jij dat nodig ipv heb jij dat nodig :')

Oja en het boterkuipjes syndroom. Verschrikkelijk iritand. Vaak nog met hagelslag of stroop eraan, bah :')
Laatst bijgewerkt door IrishCold op 06-03-16 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:15

Hier liep ik vandaag nog tegenaan. Als ik vraag "Zou jij dit of dat doen?" Krijg ik standaard als antwoord "Dat moet je zelf weten, het is jouw leven niet de mijne" :+ Ja daar heb ik dus niks aan, ik vraag om je mening ... _O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 22:24

Snurken als ie heeft gedronken.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:01

Laatst las ik een recept voor uit de allerhande.. ik vroeg: hoe klinkt witlof uit de oven met geitenkaas en coburger ham? Het antwoord was: ja klinkt prima. Dus ik dat een paar dagen later gemaakt... kreeg hij het bord voor zich en zei: gadver witlof!! Daar hou ik helemaal niet van!!
Ehh iets met luisteren en mannen :')

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:07

Supervixen schreef:
Laatst las ik een recept voor uit de allerhande.. ik vroeg: hoe klinkt witlof uit de oven met geitenkaas en coburger ham? Het antwoord was: ja klinkt prima. Dus ik dat een paar dagen later gemaakt... kreeg hij het bord voor zich en zei: gadver witlof!! Daar hou ik helemaal niet van!!
Ehh iets met luisteren en mannen :')

Haha oh wauw!
Zou ook echt iets voor mijn vriend zijn :')

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 04:43

Er op staan dat hij de serie/film/zender mag uitkiezen en tijdens de intro al beginnen met snurken. :\

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 21:26

Boemklatsch schreef:
Er op staan dat hij de serie/film/zender mag uitkiezen en tijdens de intro al beginnen met snurken. :\

Of de halve film op z'n telefoon zitten te klikken en gewoon niet kijken.
En dat terwijl jij tig films voorstelde die allemaal afgekeurd werden. Tussendoor vragen of hij de film wel wilt zien aangezien hij alleen op z'n telefoon komt en zeggen dat je dat net zo goed jouw filmkeuze op kan zetten, maar nee want hij is echt aan het kijken.
Voor 5 minuten
En dan weer verder op z'n telefoon kaan klooien
Zucht -O-

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 22:56

Door me heen praten, en dat met het verheffen van zn stem. Zo praat hij gewoon.
Irritant soms.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 10:18

Musiess schreef:
Door me heen praten, en dat met het verheffen van zn stem. Zo praat hij gewoon.
Irritant soms.

Dit vind ik verschrikkelijk irritant, dat mensen je niet laten uitpraten. Een kennis van mij doet dit en dan kunnen er 2 dingen gebeuren; of ik zeg helemaal niks meer, want ik kan mijn zin toch niet afmaken. Of ik ga stug door, zodat we tegelijk praten en dus niks van elkaar horen.
Beide dus redenen om geen gesprek met haar te beginnen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 11:25

Ik liet me voorheen ook altijd van de wijs brengen als mensen halverwege mijn zin inhaakten, maar tegenwoordig praat ik stug door en als ik echt in een slechte bui ben, dan plak ik er nog een extra zin aan vast. O:)

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 22:19

Dat doe ik ook.
In het begin zei hij : halloo je praat door me heen, en kreeg je een jij-nee-jij discussie. Verschrikkelijk.
Dat heb ik inmiddels wel duidelijk gemaakt daar niet van gediend te zijn

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 15:23

Joolien schreef:
Sokken... Overal... En dan zeuren dat ie geen schone sokken heeft. Maar ondertussen ligt er een hele stapel stinkende sokken naast zijn bed...
En de tafel stofzuigen, waarom?

Dat laatste... Briljant!! Ik heb t daarstraks meteen uitgetest! Dus je waarom? Hartstikke handig! Weg met de swiffer! Ij heb wel dat opzetstukje (met een borsteltje) gebruikt. Niet dat grote ding van de vloer. Maar ik vind het ideaal!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:05

Dat doet me denken aan een actie van mijn vriend.
Wij hebben een wollige bouvier dus we hebben dagelijks her en der flossen haar op de grond liggen. Eigenlijk moeten we iedere dag stofzuigen maar hier hebben we allebei een hekel aan, dus op momenten dat we geen zin hebben, zuigt mijn vriend met de kruimeldief de grootste flossen weg. Tot hij dus een keer de complete flat stond te zuigen met de kruimeldief. :')