korbakimmy8 schreef:Ymke_Z schreef:Spijt me maar ik vind alles wat je post hier nog al een schreeuw voor medelijden en daarna doe je alsof je zo sterk in je schoenen sta. En lees nogal veel IK wil dit Ik wil zus terwijl HIJ nu de gene is die steun nodig heeft voor zijn studie en geen vriendin die niet begrijpt dat hij niet even op en neer rijdt voor een avondje..
Alsof ik hem niet steun. Alsof ik dit ga neerleggen bij hem. Nee doe ik niet simpelweg dus omdat hij die studie doet. Maar dan nog. Ik heb net mijn diploma gehaald maar heb geen steun of iets van hem gekregen hoor toen ik het moeilijk had met de laatste lootjes. Moet ook op dat gebied van 2 kanten komen dus hijmoet niet denken dat ik alles aan de kant zet voot zijn studie.
Dan kom je van een koude Kermis thuis... Hoewel ze willen kunnen ze je niet altijd steunen. En soms denken ze er gewoon niet bij na. Al bij al zal jij de gene zijn die af en toe wat opofferen. Vind je soms echt te egoïstisch denken voor een army wife to be.. Zo ga je het niet redden.
En wat een poedersuiker opmerking dat hij er voor kiest en niet moet klagen als ie het het moeilijk vindt.
1 volgensmij vind jij het moeilijk niet hij.
2
Dan kun je het net zo stellen dat jij voor hem kiest en dus ook voor dat hij op oefening/uitzending gaat. Als mijn vriend Zou zeggen je hebt er voor gekozen dus je mag niet zeuren Was het meteen over. Je weet duidelijk nog niet waar je over praat.
Ik krijg echt het gevoel dat je overal de schuld op afschuift en niet een keer naar je zelf wijst.. Verantwoordelijk Is dit niet, en dat Is juist wat onze mannen nodig hebben
en het is zijn besluit. Vanaf het begin al roepen dat je er na 5 jaar mee gaat kappen, ik vind dat voorbarig. Wacht eerst af hoe het gaat. Wie weet bevalt het varen net 10x meer dan een bureaujob en ga je daar tegenaan hikken "want je hebt het beloofd".