Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sidera schreef:En dan heb je ook nog oliebol als polyamoureus enzo, wat gewoon meer te maken heeft met de invulling van je relatie
Sidera schreef:ben ik helemaal met je eens HC maar er zijn nou eenmaal wel gangbare definities die bij een aantal woorden horen en je mag je voelen als een boom en dat geen naam willen geven, maar als je het vervolgens hebt over bloemen waar appels uit vallen is dat wel verwarrend
Je mag zeker zijn wie je wil zijn, en dat niet willen labelen, helemaal top.
Maar sommigen willen dat wel, en dan is het fijn als anderen wel weten wat die over het algemeen labels betekenen
Sidera schreef:Voor mij ook niet echt, ik voel me helemaal op mn plek als vrouw maar t zou me echt niets boeien als mensen me nu massaal 'hem' zouden noemen ofzo
Huertecilla schreef:Sidera schreef:Voor mij ook niet echt, ik voel me helemaal op mn plek als vrouw maar t zou me echt niets boeien als mensen me nu massaal 'hem' zouden noemen ofzo
Ik duid daarom met enorme voorkeur mensen in mijn leven met hun naam aan.
Niet als hun rol en al helemaal niet met een bezittelijk voornaamwoord.
Voorbeeld: zeg 'mijn man' en BAM er is een wereld aan geaardheden en relatieinvullingen dichtgetimmerd in een hokje door de toehoorder.
Dat kan ook heel handig zijn overigens wanneer dat uitkomt: In 1 keer alle potentiele vragen laten verdampen.
Ok, ik ga naar bed met ... een voor mij sexy individu
Sizzle schreef:Mijn man is mijn man.
Who cares dat de toehoorder daar een hokje omheen zet.
Ik schaam mij toch niet voor wat ik ben of hoe mijn leven ingericht is
Citaat:Net zo goed heb je 40 mannen en zeg je toch mijn man. Moet gewoon kunnen.
Sizzle schreef:Ik vind het super interessant maar ik kan er niets mee.
Voor mij is iedereen een individu die van mij niet geklassificeert hoeven te worden afgezien van praktische zaken ter identificatie.
Als je vandaag 23% vrouw ben
Morgen 25%
En woensdag 80%
Of voor de veranderung met gelakte nagels naar de voetbal gaat.
Heet je dan iedere dag anders?
Mij te ingewikkeld. Ik ben gewoon ik
Sizzle schreef:HC, het maakt mij niet uit in hoeveel hokjes ik wel of niet zit en ik ben ook niet van plan om mij al dan niet vast te leggen tot wel of geen hokje. Hoe andere mensen dat indelen en of ze mij daarbij in een hokje willen stoppen kan mij ook niet schelen.
Ik rij gemiddeld 10x per week langs de douane, dan wordt ik dus sowieso minimaal 10x per week in een hokje gestopt want dat is hoe de douane risico inschatting doet.
Het heeft nog nooit pijn gedaan zo'n psychologisch toebedeeld hokje
Hhilde schreef:Huertecilla schreef:
Ik voel je pijn