Poes wilde zelfs de temptations niet uit de sneeuw halen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Treinen rijden gewoon hoor, althans Arriva wel. Woordvoerster was net op de radio.
germie schreef:Ik heb een eerste pijnstiller gepakt, ik ben het stilzitten zat, al 3 dagen rust en nog 0,0 verbetering. Een voet die enorm dik is zodat je er amper een sok over krijgt (en dan zit er nog geen tape omheen want dan past het helemaal niet meer) Dan zie ik mensen schaatsen in de straat en denk ik van zou dat lukken met 10 pijnstillers en de enkel goed ingetaped? Ik wil ook namelijk. Veel meer kan er niet kapot gaan lijkt me en rust roest, dat blijkt nu al wel weer. Ben gewoon woest dat ik nu gewoon niets kan. Er rust een vloek op mij. @#$@#@$@#$%^%^$^%%$^%$%$#$#@%$#%$
germie schreef:Die vakantie red ik niet denk ik, want ik kan echt niets, maar ik kan geen rust nemen, zit me hier gewoon op te vreten. Schaatsen zal ook niet gaan, maar dat is waar ik nu aan moet denken. Mijn voet intapen gaat niet met met wandelen en klimmen waarvoor ik op vakantie wil gaan. Daarom heb ik nu ook niets er om heen. Voet wil amper in een sok zo dik. Meer kapot maken kan gewoon niet. En ik leef al 3 dagen niet. Ik ben enorm rusteloos en zal dat ook blijven totdat ik weer 100% fit ben. Ik baal gewoon zo. Heb net een ibuprofen gepakt, straks nog maar een 2e en een paracetamol erbij. Naar m'n paard gaat ook niet. Maar als ik met pijnstillers weer gewoon wat dingen kan doen, dan helpt dat alleen maar bij het genezingsproces, want een lichaam is niet gemaakt om stil te zitten.
Rust roest, alles is stijf en dat omdat ik dus al 3 dagen netjes met de poot omhoog zit. Ik ben gewoon meer dan boos. Zal niet helpen, maar ik ben het wel. Dus ik ben echt aan het bedenken hoe ik toch wat kan doen met allerlei paardenmiddelen.
hielkebro schreef:De film Frozen komt nu wel erg dichtbij.![]()
Als het vanavond/vannacht weer gaat ijzelen, zouden we morgen (de mensen uit het noorden) nog steeds ijsvrij hebben ?