Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naja en ze hebben van binnen natuurlijk niet precies dezelfde vorm dus helemaal 100% hetzelfde zijn ze niet, maar het is wel hetzelfde concept
Zelfs als ik op een doodnormale maandag om 11.00 met de trein naar Utrecht reis vanuit Groningen is het nog druk. 
Hij was stomverbaasd dat ik dat allemaal wist.
haha wat grappig!

ik weet er ook ineens veel meer vanaf peerappel.
zit nu weer in eentje met die oude paarse velours stoelen. Volgens mij zijn ze met die nep leren noem ik t maar even nog wat ouder toch? Je hebt die paarse met vierkantjes en 'effen' paarse.
zo ver was ik nog niet... ik hoop altijd op die 'oudere' blauwe, die paarse zijn vaak al zo vies...
Blauwe zit een stuk beter
mijn vriend riep een keer, ik weet nog niet hoe een trein er van binnen uit ziet. Dat heeft ie geweten. Heb foto's gemaakt van elke trein waar ik sindsdien in zat
met commentaar als. En dan zijm ze er ook nog zo en zo, en als je pech hebt heb je die en die trein

dat is wel Ehm.... apart ja warboel
dat is ook degene waar ik toen in zat, met die stoelen. Die zijn zo vies soms... Santigo_ schreef:dat is wel Ehm.... apart ja warboel
dat is ook degene waar ik toen in zat, met die stoelen. Die zijn zo vies soms...
Gelukkig moet ik meestal staan in de bus