-----
Ik snap jullie wel maar ik vind het wat makkelijker om tegen mijn moeder te vertellen dan tegen mijn vader.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
..)
), maar als ik mijn partner een zoen geef of in de kamer even knuffel, zeggen wij ook wel eens tegen de kinderen: "Niet stiekem kijken he!". Meestal komen de kids dan meeknuffelen of ze gieren het uit. Maar goed, als je de volwassenen al verdenkt van het vrijen waar je bijligt krijgt zo'n opmerking natuurlijk een heel andere lading
Mijn ouders zijn altijd fatsoenlijk met elkaar blijven om gaan als het om ons ging.
Ook toen er nieuwe partners in het spel waren en ook toen ik wat moeite had met stiefmams (en stiefmams beetje met mij, we wisten allebei niet wat we aan moesten met die nieuwe situatie zeg maar.) hebben zij het daar gewoon over gehad.
Yenni schreef:Ja mijn ouders kunnen het heel goed met elkar vinden! Ze hebben na de uitspraak van de scheiding zelfs nog 4 (!) Maanden in eem huis gewoont dus dat is voor vele uniek denk ik zo.
Yenni schreef:Kahawa schreef:Ik vind ook dat TS er goed mee omgaat. Ze heeft al aangegeven welke concrete dingen ze gaat oppakken. Dat ze voor sommige dingen een beetje terugdeinst kan ik goed begrijpen. Haar vader is duidelijk niet de meest fijngevoelige persoon.
Mijn vader is opzich wel fijngevoelig maar heel recht voor zijn raap. Zegt alles heel eerlijk zonder pardon...