Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_en_Z schreef:Ik heb de kerstboom van oma gekregen, ze wil hem niet meer opzetten (zette hem vooral op voor opa, maar die is er niet meer)
Ze had veel oud glaswerk, doooooozen vol (de dozen roken oud en de ballen die er in zaten waren vaak erg verkleurd/beschadigd.. Vermoed dat de ballen minstens 10 tot 30 jaar oud zijn)
Desalniettemin toch best een hoop mooie kerstballen er uit kunnen halen (alle zilveren komen uit haar collectie)
Oma haar oude glaswerk
[ [url=m/jqjBeX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bH0Jgq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fwcdU6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gij voegt iets nieuws toe (gekozen voor aqua en wit met blauwe glimmetjes plastic, en de glazen ballen met kant zijn van glas)
[ [url=m/4vI0OA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Totaalpakketje boom:
[ [url=m/NPPCt4.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hoe het bij de rest staat
[ [url=m/Y5LxHF.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Voor de oplettende kijker: we hebben idd nog geen gordijnen, zijn net verhuisd haha)
Ohja, en we missen een piek, die komt nog. Vriendlief wou er graag zelf 1 uitzoeken
01San schreef:Onze boom!!!
[ [url=m/fJpLw9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DR6SI5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQKWVT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OyvW2h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zal een blooper erbij vertellen!
Eerder hadden wij hem opgetuigd.. Hij stond een beetje scheef..omdat de stam erg scheef is!
We hadden even een kartonnetje onder de standaard gezet om hem recht te zetten..
Na 15 minuten ...... Viel hij om!!!!!!
[ [url=m/UVZMz9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drico schreef:keeyzie schreef:Vandaag alweer inkopen gedaan voor onze boom van volgend jaar.
Die wordt wit/roze/zilver. Alles bij elkaar was 20,00 euro![]()
[ [url=m/hByYMN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar ben je geweest??
Plien91 schreef:Slim! Wij hebben -helaas- de kerstboom vandaag weggehaald. Ik weet niet hoe ik het heb kunnen presteren maar hij was morsdood! Volgend jaar wil ik een kerstcactus.
[ [url=m/1kSZXe.jpg]Afbeelding[/url] ]
NB ja hij heeft water gehad. Maar ik denk dat we de kluit hebben stuk gemaakt tijdens het opzetten, want hij heeft amper water opgenomen..