fjordjes schreef:Maken ze trouwens minder 'mechanische herrie' als die van de eerste generatie?Volgens mij heeft hij nog wel een behoorlijk klepper/muizenval mondje.
Jaaaa ik heb de boom waves! Ik bedoel wij (zoontje en ik) Nog niet uitgepakt , maar begrijp dat er nog batterijen in moeten? Welke? Zie het op de doos niet staan, ga ik het zo eerst even halen
FURRBIEIEEEE vroeger vond ze cool maar ook eng. Moet bij die dingen altijd aan de Gremlins denken. En laat ik nou net een furby gekregen hebben en daarna de gremlins hebben gezien brrrr .Maar ze blijven ook wel leuk
Het aanzetten van Furby, hij/zij heet Doo-Boo Het hatchen van een ei. Fijn dat de Nederlandse app gewoon werkt met de Engelse Furby
Aan de mensen die de Furby Boom hebben, hoe voelen die onderste pootjes eigenlijk aan? Hetzelfde als de oortjes?
Ohja, oke. Dankje! Dan heb ik een idee. Dus een beetje het gevoel van de oortjes maar dan stijf/hard zeg maar?
Ja klopt, maar nog niet eens zo heel hard. Het is ook gewoon hetzelfde matriaal maar dikker waardoor het niet meer buigt.
Hihi, leuke omschrijvingen Maar ik kan me er nu wel een idee bij vormen. Bedankt!Het blijft toch kriebelen Misschien maar eens vrijblijvend gaan kijken dit weekend... (Dat is vast geen slim plan )
Kom 5 euro te kort dus een goed excuus om niet maar bartsmit te schieten.. Anders had ik het nog gedaan ook