Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Druif_01 schreef:liliekska schreef:Ambulance medewerker, en dat terwijl ik dan wel weer bij de politie zou willen.. Lijkschouwer zou ik ook nooit willen worden.
Dit is inderdaad best een interessante keuzeWaarom zou je wel bij de politie willen?
Ik zou overigens nooit in de huishouding willen werken, maar ook niet als pedicure of iets dergelijks ieuw! Verder ook niets waarbij de werkdagen voorspelbaar zijn en alle dagen hetzelfde.
Mirjamsel schreef:Oja, ik weet er nog eentje... Ambtenaar van de burgelijke stand... Ik heb namelijk een ontzettende hekel aan standaard bruiloften met bijbehorende langdradige, saaie verhalen en allemaal emotionele mensen. Lijkt me dus hééélemaal niks om dat zelf allemaal te moeten doen
droombaan! Wat ik absoluut niet zou kunnen is een baan achter een computer (met cijfertjes)
liliekska schreef:Druif_01 schreef:
Dit is inderdaad best een interessante keuzeWaarom zou je wel bij de politie willen?
Ik zou overigens nooit in de huishouding willen werken, maar ook niet als pedicure of iets dergelijks ieuw! Verder ook niets waarbij de werkdagen voorspelbaar zijn en alle dagen hetzelfde.
Omdat de politie wat dat betreft gevarieerder is, Het ene moment ben je bij een ongeluk en het andere moment doe je weer iets compleet anders, het is ook niet alleen maar met zieke of gewonde mensen werken.

Eline91 schreef:Niemand wil slager worden omdat ze het slachten zo lastig zouden vinden, maar het is toch niet de slager die de beestjes doodt? Ik heb altijd geleerd dat het slachten gebeurt door een slachter, en dat een slager enkel het vlees bereidt
.
HorseyDude schreef:Dolfijnentrainer. Staat gelijk aan dierenbeul.
.