Morganlefay schreef:Mooi, ik erger mij groen en geel aan de arrogantie van de vervoersmaatschappijen.
Kan iemand dan uitleggen hoe het komt dat er twee vervoerders op een lijn zitten en het onderwerp abonnementen onbespreekbaar is.
Kan je vertellen dat elke keer als ik een controleur tegenkom ze de volle laag krijgen.
O ja, provincie Utrecht verwijst naar provincie Zuid-Holland en Zuid-Holland weer naar Utrecht. Iets met aanbestedingen/concessies. Kan je vertellen dat ik een volle dikke Leitzmap heb met alle correspondentie.
En waarom krijgt die controlleur dan de volle laag? Alsof hij/zij er wat aan kan doen dat ze ergens boven in de boom waar ze aanzienlijk meer verdienen dan hij besloten hebben dat abonnementen niet mogelijk zijn. Maar hij heeft wel dag in dag uit te maken met het gezeur van reizigers..............[/quote]
[quote=Morganlefay]
Als je een bedrijf vertegenwoordigd wat lak aan zijn reizigers heeft is het helaas pindakaas.
Tariefsverhogingen van meer dan 45% lachend doorvoeren.
Je klanten aan het lijntje houden met vage beloftes en wetend dat ze geen andere keus hebben is ronduit stuitend.
Weken bezig zijn om onterechte afschrijvingen vanwege verkeerd afgestelde apparatuur terug te krijgen.
Eerst ijskoud zeggen dat ik het niet goed lees en dan na het hele verhaal doorgezet te hebben naar een andere instantie toch maar terugkomen op eerdere uitspraken.
Zonegrenzen zo toepassen dat tegenover elkaar liggende haltes een andere zone zijn
Kan nog wel even doorgaan hoor.[/quote]
Die man/vrouw vertegenwoordigd dat bedrijf niet die werkt daar en heeft nul invloed op het beleid, als je het er niet mee eens bent zal je de politiek moeten aanspreken die bepalen de tarieven en leggen de vervoersmaatschappijen regels op aangaande zone verdeling.
Een controleur de volle laag geven staat gelijk aan de caissière van de appie de volle laag geven omdat de melk duurder wordt ....kortzichtig en dom