Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
farahdiba46 schreef:Ik denk dat vriendin erg verstandig is en TS een onverantwoordelijke jongen, waarmee ze beter geen toekomst gaat opbouwen. Een n persoon die in de "verkeringstijd" al vraagt of je zijn geld wil beheren, daar krijg ik het "Run Forrest, Run!" Gevoel bij.
Ricie schreef:Heb niet alles doorgelezen, op dit bericht hoeft niet gereageerd te worden maar ik wil nog even iets kwijt.
Voor alle haters onder dit topic, ga je leven haten en een leven zoeken!
Voor iedereen die normaal gereageerd heeft heel erg bedankt voor jullie reacties!
Er zitten reactie's tussen waarvan ik zo iets heb van waarom reageer je uberhaupt, maar er zitten ook hele mooie, goeie en bruikbare tussen, voor die mensen, BEDANKT!
Oh, als je je leven moet haten, hoef je er nog niet eentje te zoeken toch?
jolmer20 schreef:Ik ben blij dat hij het vraagt, liever dat dan dat hij het zomaar uitgeeft. Nu kan hij dit alsnog, omdat ik hem niet zijn geld wil 'afnemen'.
Ricie schreef:Heb niet alles doorgelezen, op dit bericht hoeft niet gereageerd te worden maar ik wil nog even iets kwijt.
Voor iedereen die normaal gereageerd heeft heel erg bedankt voor jullie reacties!
Er zitten reactie's tussen waarvan ik zo iets heb van waarom reageer je uberhaupt, maar er zitten ook hele mooie, goeie en bruikbare tussen, voor die mensen, BEDANKT!
Wat een geweldige volwassen reactie.
Nayomie schreef:MariekeB schreef:Oh meer voordelen van de apple watch, maar at is niet moeilijk hoor :
- naast wat jij noemt ( snel checken en neit overal je telefoon voor te hoeven pakken
- alleen belangrijke berichten naar je watch laten gaan
- van alles met sporten inclusief hartslag ( ik gebruik daar nee fitbit voor, maar de apple watch kan dat ook )
- dicteren met Siri
- google maps om je pols
En je telefoon blijft veel vaker uit je handen, omdat de belangrijke alerts op je pols binnen komen. Dus minder kans dat je opeens ... even facebook doet , even nu.nl kijkt even ... even .....
Het zou van de zotte zijn als we werkelijk afhankelijk moeten zijn van alleen een smartwatch of smartphone. Wat gebeurt er met de ouderwetse kaart? Mensen vragen? Plattegrond lezen? Berichten niet direct moeten lezen? Je zou stapelgek worden van al die meldingen joh.
Toevallig laatst een documentaire gezien over statistieken etc? Het blijkt zelfs ongezond te zijn en die gegevens gaan rondstromen waar jij ze niet wilt hebben.
. Vaak ook sneller dan een taxi in grote steden.
Melisjeee schreef:Ik snap niet waarom je perse een Apple watch zou willen hebben. Er zijn genoeg veel goedkopere modellen te vinden die ook voor Apple te gebruiken zijn! Zelf heb ik een Moto360, oud model, die met een prijskaartje van €180 toch een stuk leuker geprijsd is!
Echt functioneel is het niet kan ik je vertellen. Ja, berichten kun je lezen, maar even snel ergens op antwoorden wordt al snel lastig. Je moet vrijwel alles op spraak doen en op het moment dat er veel geluiden om je heen zijn wordt het toch een stuk lastiger om een goede tekst te sturen. In het verkeer is het ook niet al te veilig, met een klein scherm moet je toch echt goed kijken wat je doet en doe je al snel het verkeerde.
Verder is het wel handig voor het alleen bekijken van berichten die binnen komen, maar ik noem het eerder leuk vermaak dan een functioneel horloge!
, de apple watch kan echt veel meer.
Sababber schreef:Wauw dus als je een duur product eerst bespreekt zit je spontaan onder de duim?..
Lijkt me niet meer dan normaal dat je de visie van een ander vraagt binnen je relatie? Iets met communicatie![]()
Betekend niet dat als een partner het afraadt je het gelijk maar niet moet doen, maar ik zou het een beetje raar vinden als mijn partner 10.000 euro uit zou geven, en daar niet even een advies/overleg telefoontje over zou plegen
LindyH schreef:Ik heb het hele topic gelezen en ik begrijp beide kanten, maar ik wil toch even kwijt dat ik het vrij sneu vind dat iemand op zo'n jonge leeftijd al spaart voor samenwonen. Je kunt je hele leven nog krom liggen voor je hypotheek. Op je 20ste hoor je lekker onverstandige dingen te doen en je geen zorgen te maken over zulke lange termijnzaken. Als je dat overslaat en je gelijk gaat bezighouden met grote mensenzaken dan krijg je daar later spijt van.
Het lijkt mij sowieso ongezond als je moet sparen om te kunnen samenwonen. Dat betekent namelijk dat je het niet echt kunt betalen. Dan moet je het eigenlijk al helemaal niet doen.
Ik zou zeggen: Laat dat samenwonen voorlopig even lekker zitten. Blijf bij je ouders wonen of ga op kamers als je dat wel kunt betalen. Als één van jullie een eigen plekje heeft kun je sowieso soort van samenwonen.
Als je allebei een echt inkomen hebt hoef je sowieso niet meer te sparen voor samenwonen want dan kun je een sociale huurflat makkelijk betalen, met misschien huurtoeslag. Jullie staan wel ingeschreven neem ik aan?