Ik hou wel van sterke geuren dat is geen probleem, maar vond het een beetje eng idee, dat is alles

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alwiene schreef:Dankjewel!! Dus ik mag er vanuit gaan dat het geen kwaad kan begrijp ik. Dan zet ik hem morgen lekker gewoon weer aan![]()
Ik hou wel van sterke geuren dat is geen probleem, maar vond het een beetje eng idee, dat is alles
Lisitano schreef:Mooie collectie Charrr91, waar heb je besteld?
Ik ga zaterdag eens de nieuwe kerstgeuren van Yankee Candle besnuffelen en een jar halen.
Gisteren heb ik mijn melts allemaal gesorteerd en mooi opgeruimd
Toevallig kwamen mijn moeder en zus nog op bezoek en die hebben ook in mijn bakken gesnuffeld en wat melts meegenomen. Ik krijg dit van m'n levensdagen niet op natuurlijk, maar stel je voor dat je een geurtje mist.
[ Afbeelding ]
Lisitano schreef:Mooie collectie Charrr91, waar heb je besteld?
Ik ga zaterdag eens de nieuwe kerstgeuren van Yankee Candle besnuffelen en een jar halen.
Gisteren heb ik mijn melts allemaal gesorteerd en mooi opgeruimd
Toevallig kwamen mijn moeder en zus nog op bezoek en die hebben ook in mijn bakken gesnuffeld en wat melts meegenomen. Ik krijg dit van m'n levensdagen niet op natuurlijk, maar stel je voor dat je een geurtje mist.
[ Afbeelding ]
Lisitano schreef:Alwiene schreef:Heb je nooit last van keuzestress?
Nooit.
Ik neem daar uitgebreid de tijd voor. Het liefst in kleermakerszit nadat ik al mijn bakken om me heen gezet heb en dan snuffelen
Faelivrin schreef:Wow. Kom ik aan met mijn houten bakje van 15 x 15 cm waar de mensen mij al voor gek mee verklaren..
Flowery schreef:Lisitano schreef:Nooit.
Ik neem daar uitgebreid de tijd voor. Het liefst in kleermakerszit nadat ik al mijn bakken om me heen gezet heb en dan snuffelen
Het klinkt bijna als een vorm van therapie![]()
Maar ik ben wel zwaar jaloers op jouw verzameling, ik heb maar 1 doosje