Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Emmaa_ schreef:Volgens mij was het grappig bedoelt, jullie vrouwen zijn soms zooo lastig te peilenenzino schreef:![]()
Dat vraag ik me dan ook af.
Hoeveel van de dames hier heeft ooit wel eens tips opgezocht hoe je het een man naar zijn plezier kan maken, of na afloop een serieuze vraag gesteld om de eigen prestaties te verbeteren? En voor een man is het misschien makkelijker om klaar te komen, maar dat wil niet betekenen dat jij goed je best hebt gedaan.
Om Jim Jefferies te quoten:
"Do you wanna know who makes me cum? I MAKE ME CUM! All the horrible thoughts I have in my fiets head makes me come! You had very little to do with it. You’re just the container I shoot it into."
De hele clip:
http://www.liveleak.com/view?comments=1 ... 1314913382
Ik denk dat als je met opmerkingen als "you're just the container I shoot it into" aankomt dat 90% van de vrouwen je een flinke trap in je kloten geeft. Van mij persoonlijk zou je zo'n harde krijgen dat seks de komende tijd niet eens prettig zou zijn. Als je vrouwen ziet als een container om iets in te schieten dan moet je of iets doen aan de communicatie in je relatie, of je hebt gewoon een ongelofelijk fiets up beeld van seks en hoe het werkt. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik een zaadbak was, en ik ben eerlijk genoeg tegen mijn bedpartners dat ze het tegen me zouden zeggen als ze me zo zouden zien. Plezier komt van beide kanten toch? Als een kerel om mijn plezier geeft werkt het net zo goed andersom. Als hij mij letterlijk ziet als een zaadbak.. Ja dan hoef je niet te verwachten dat ik meer doe dan op mijn rug liggen en wachten tot het over is.
Musiess schreef:Hoeveel bokkers deden het wel eens voor geld?
Misschien zijn het er een paar. Maar misschien dat er bijna niemand eerlijk over uit zal komen. Dit is namelijk ook nog in aommige situaties een taboo
Zelf was ik nog aardig pril dus mijn bek opentrekken deed ik niet.. Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat de relatie gewoon prut was, niet eens dat ik het om de seks heb uitgemaakt ofzo maar heb gewoon eindelijk voor mezelf gekozen.
Nu ook mondiger geworden, kom voor mezelf op en weet wat ik wil.

En inderdaad de eerste paar keer met een nieuw iemand zal geen vuurwerk zijn, dat is gewoon elkaar ontdekken en dan wordt het steeds beter. Tenminste.. als het goed is en je communiceert met elkaar
Ik denk dat het voor mij niet een reden zou zijn om een relatie te verbreken.. behalve als het echt zó slecht is dat het mijn ex deel 2 is
Diablo schreef:Ailill schreef:Volgens mij was het grappig bedoelt, jullie vrouwen zijn soms zooo lastig te peilen
Hé hé, niet alle vrouwen over één kan scheren hè, we zijn niet allemaal zuur en zonder humor.

Ik heb er verder ook echt geen problemen mee en het gaat allemaal vrij makkelijk/snel bij mij maar als de kat op bed springt of zo (is nog maar 1 keer gebeurd maar verpestte uiteraard het moment nogal
) kan ik weer opnieuw beginnen. Ailill schreef:Overigens heb ik ooit iets met een meisje gehad die een tatoeage van een schelp op haar bovenbeen had, als je daar je oor op legde kon je de zee ruiken
Eulogy schreef:Dat over dat het niet meer lukt als je afgeleid raakt herken ik welIk heb er verder ook echt geen problemen mee en het gaat allemaal vrij makkelijk/snel bij mij maar als de kat op bed springt of zo (is nog maar 1 keer gebeurd maar verpestte uiteraard het moment nogal
) kan ik weer opnieuw beginnen.
Diablo schreef:Ailill schreef:Volgens mij was het grappig bedoelt, jullie vrouwen zijn soms zooo lastig te peilen
Hé hé, niet alle vrouwen over één kan scheren hè, we zijn niet allemaal zuur en zonder humor.
Schelp, slager, wiebelen. 
Je hebt toch een relatie, dan praat je er toch over. Als je een beetje een goede vent hebt dan zorgt hij de volgende keer dat jij de eerste bent die aan je trekken komt en daarna hijzelf. Dan doen jullie het morgen toch over en dan wel met goede communicatie? Ipv het terug doen. Heel raar vind ik dat. Seltje schreef:Als ik afgeleid ben is het voor mij ook gedaan hoor, ik denk er dan zelfs niet aan om opnieuw te beginnen, want voor mijn hoofd terug in de juiste richting staat wil ik al lang slapen.
Munnie schreef:Hahaha een zure dame in bed lijkt me ook niet echt gezellig..