[18+] Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Relatie met iemand die geen bedprestaties kan leveren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 23:58

Het gaat bij net zo makkelijk als niezen. Er zijn keren dat ik roep 'NEE NIET NOG EEN KEER' omdat ik het echt niet trek.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 00:00

Ik heb ooit een relatie laten vallen omdat mijn sekspartner te groot geschapen was (echt te lang, kon niet helemaal penetreren zonder dat ik het uitgilde van de pijn).

Voor hem was er niks aan omdat hij altijd heel voorzichtig moest zijn, voor mij was er niks aan, lang en smal, dus als ik druk voelde was het rap pijnlijk.

Die relatie was echt gedoemd te mislukken.

Mijn huidige partner is geen wonder in seks, maar hij leert bij ~~}>
Ik ben zelf iemand die snel klaarkomt, maar hij komt soms sneller en kan dan niet meer verder, gelukkig heeft hij geleerd dat hij mij wel op andere manieren verder kan helpen.

Monte_Cristo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 00:59

Ik heb ooit eens gehad met een jongen die ik al heel lang kende. Uiteindelijk gevoelens voor elkaar gekregen en na een tijdje de lakens met elkaar gedeeld. Ik was echt zo verbaast hoe hij tekeer ging. Niks voorspel gewoon hup erin en pompen maar. Na een tijd oe en aa en grommen van zijn kant en ik nog proberen om een ander standje te proberen, maar hij me alleen maar tegenhield, riep hij ineens of hij mocht klaarkomen. Ik kijk hem nog verbaast aan en zeg ja hoor! Na 3 stoten en 5 keer hard mijn naam roepen plofte hij op me, rolde van me af en viel in slaap. Toen ik weer bij zinnen was ben ik opgestaan me eigen aangekleed en ben weg gegaan. Heb er nooit meer iets van gehoord.

Mijn huidige vriend is ook niet heel groot geschapen, maar weet er heel goed mee om te gaan. Ons gevoel voor elkaar gaat ook erg diep en nu we een tijd samen zijn weten we precies wat we fijn vinden. Heerlijk zo'n vent. Voorspel, super fijne seks en naspel met knuffelen. We maken elkaar er s'nachts voor wakker haha.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 08:28

Emmaa_ schreef:
enzino schreef:
_/-\o_

Dat vraag ik me dan ook af.

Hoeveel van de dames hier heeft ooit wel eens tips opgezocht hoe je het een man naar zijn plezier kan maken, of na afloop een serieuze vraag gesteld om de eigen prestaties te verbeteren? En voor een man is het misschien makkelijker om klaar te komen, maar dat wil niet betekenen dat jij goed je best hebt gedaan.

Om Jim Jefferies te quoten:
"Do you wanna know who makes me cum? I MAKE ME CUM! All the horrible thoughts I have in my fiets head makes me come! You had very little to do with it. You’re just the container I shoot it into."

De hele clip:
http://www.liveleak.com/view?comments=1 ... 1314913382

Ik denk dat als je met opmerkingen als "you're just the container I shoot it into" aankomt dat 90% van de vrouwen je een flinke trap in je kloten geeft. Van mij persoonlijk zou je zo'n harde krijgen dat seks de komende tijd niet eens prettig zou zijn. Als je vrouwen ziet als een container om iets in te schieten dan moet je of iets doen aan de communicatie in je relatie, of je hebt gewoon een ongelofelijk fiets up beeld van seks en hoe het werkt. Ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik een zaadbak was, en ik ben eerlijk genoeg tegen mijn bedpartners dat ze het tegen me zouden zeggen als ze me zo zouden zien. Plezier komt van beide kanten toch? Als een kerel om mijn plezier geeft werkt het net zo goed andersom. Als hij mij letterlijk ziet als een zaadbak.. Ja dan hoef je niet te verwachten dat ik meer doe dan op mijn rug liggen en wachten tot het over is.
Volgens mij was het grappig bedoelt, jullie vrouwen zijn soms zooo lastig te peilen 8)7

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:00

Musiess schreef:
Hoeveel bokkers deden het wel eens voor geld?

Misschien zijn het er een paar. Maar misschien dat er bijna niemand eerlijk over uit zal komen. Dit is namelijk ook nog in aommige situaties een taboo

Statistisch zou het over het geheel 15% en onder degenen met niet exacte universitaire opleiding tot meer dan de helft zijn.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:04

Ailill schreef:
jullie vrouwen zijn soms zooo lastig te peilen 8)7

Wij mannen ohzóó makkelijk en dan klágen ze daar ook nog over |o

;)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:20

Ailill schreef:
Volgens mij was het grappig bedoelt, jullie vrouwen zijn soms zooo lastig te peilen 8)7

Hé hé, niet alle vrouwen over één kan scheren hè, we zijn niet allemaal zuur en zonder humor ;).

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:22

Ik heb 5 jaar een relatie met een jongen gehad die er ook niets van bakte.. Het was altijd hetzelfde, paar stoten en klaar. Nooit wat nieuws, had geen respect en nam ook rustig de telefoon op tijdens de seks. :+ Zelf was ik nog aardig pril dus mijn bek opentrekken deed ik niet.. Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat de relatie gewoon prut was, niet eens dat ik het om de seks heb uitgemaakt ofzo maar heb gewoon eindelijk voor mezelf gekozen. :) Nu ook mondiger geworden, kom voor mezelf op en weet wat ik wil.

Toen heb ik wat leuke ONS avontuurtjes gehad en kwam ik erachter.. betere seks bestaat! *\o/*
Al had ik het na een paar keer wel gehad, ben toch wat ouderwets aangelegd geloof ik, wil niet met iedereen 'zomaar' het bed in. Ik heb het een kans gegeven maar kwam erachter dat het niets voor mij is. Ieder zijn/haar eigen ding uiteraard en ik zal nooit iemand er een 'afgelikte boterham' door noemen ofzo. :n

Maar om erop terug te komen.. ik vind dat communicatie echt de key is tot betere/goede seks. Iedereen heeft een andere smaak dus daar zal je samen uit moeten komen. :j En inderdaad de eerste paar keer met een nieuw iemand zal geen vuurwerk zijn, dat is gewoon elkaar ontdekken en dan wordt het steeds beter. Tenminste.. als het goed is en je communiceert met elkaar :)) Ik denk dat het voor mij niet een reden zou zijn om een relatie te verbreken.. behalve als het echt zó slecht is dat het mijn ex deel 2 is :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:25

Diablo schreef:
Ailill schreef:

Hé hé, niet alle vrouwen over één kan scheren hè, we zijn niet allemaal zuur en zonder humor ;).

Ik geef jullie gewoon een koekje van eigen deeg :P

Overigens heb ik ooit iets met een meisje gehad die een tatoeage van een schelp op haar bovenbeen had, als je daar je oor op legde kon je de zee ruiken >;)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:29

Ailill schreef:
Overigens heb ik ooit iets met een meisje gehad die een tatoeage van een schelp op haar bovenbeen had, als je daar je oor op legde kon je de zee ruiken >;)

He.. beter goed gejat dan slecht bedacht :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:42

Dat over dat het niet meer lukt als je afgeleid raakt herken ik wel _O- Ik heb er verder ook echt geen problemen mee en het gaat allemaal vrij makkelijk/snel bij mij maar als de kat op bed springt of zo (is nog maar 1 keer gebeurd maar verpestte uiteraard het moment nogal :') ) kan ik weer opnieuw beginnen.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 09:58

Ailill schreef:

Mijn bergliefde heeft één integrale tatoeage welke op haar lichaam ontworpen is; wanneer je deze volgt een verleidelijke rondleiding; haar vrouwelijkheid, is <3

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:00

O:)

Afbeelding

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:00

Als ik afgeleid ben is het voor mij ook gedaan hoor, ik denk er dan zelfs niet aan om opnieuw te beginnen, want voor mijn hoofd terug in de juiste richting staat wil ik al lang slapen.

Hoe zit het bij jullie met de stressie overvolle dagen? Heb je "s avonds dan zin? Ik niet, echt niet, dan wil ik gewoon slapen. (En daar kan mijn partner niet altijd even goed mee om, maar geen enkele relatie is perfect)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:02

Ailill schreef:

Dat probleem is opgelost als je je andere oor erop legt. ;)

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:04

Eulogy schreef:
Dat over dat het niet meer lukt als je afgeleid raakt herken ik wel _O- Ik heb er verder ook echt geen problemen mee en het gaat allemaal vrij makkelijk/snel bij mij maar als de kat op bed springt of zo (is nog maar 1 keer gebeurd maar verpestte uiteraard het moment nogal :') ) kan ik weer opnieuw beginnen.

Dat van de kat is mij twee weken terug overkomen. vriendin bleef maar lachen en was zin kwijt. Maar vanochtend ging mijn wekker op het perfecte moment af bij haar. Klein beetje karma.

Spoiler:
ze snapte nu wel hoe vervelend het voor mij was dat ze het bij mij niet had afgemaakt na die poedersuiker kat

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:10

beetje zuur?

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:12

Diablo schreef:
Ailill schreef:

Hahaha een zure dame in bed lijkt me ook niet echt gezellig..

Had het naar aanleiding van dit topic wel over een iets ander onderwerp.

Een man is nogal snel slecht in bed te noemen en daar kan je een paar punten op geven...

Maar wanneer is een vrouw nu echt slecht in bed dat een man zegt die doe ik niet nog een keer???

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:13

Heerlijk topic om door te lezen. :') Schelp, slager, wiebelen. :')

Wel schrik ik van bepaalde dingen. 'Koekje van eigen deeg geven?' Omdat ze niet afmaakten waar ze aan begonnen zijn? Kom op. :') Je hebt toch een relatie, dan praat je er toch over. Als je een beetje een goede vent hebt dan zorgt hij de volgende keer dat jij de eerste bent die aan je trekken komt en daarna hijzelf. Dan doen jullie het morgen toch over en dan wel met goede communicatie? Ipv het terug doen. Heel raar vind ik dat.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:16

Zelf zou ik trouwens niet kunnen leven met iemand die echt slecht in bed is maar als ik echt gek op iemand ben dan moet het wel echt heel slecht zijn.

Ex van mij was in het begin nog niet helemaal relaxed ermee en ging het dus ook niet helemaal goed haha maar toen die daar over heen was was het helemaal goed.

Voor mannen is het gewoon een beetje moeilijker om voor goede seks te zorgen als een vrouw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:17

Bij mij was het andersom, ik kon ook even 5 minuten niet stoppen met lachen :') Daarna nog wel afgemaakt hoor, maar vanaf nu gaat de kat uit de slaapkamer en de deur dicht als we eraan denken haha.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:19

Seltje schreef:
Als ik afgeleid ben is het voor mij ook gedaan hoor, ik denk er dan zelfs niet aan om opnieuw te beginnen, want voor mijn hoofd terug in de juiste richting staat wil ik al lang slapen.

Ik leef een ander leven wellicht?
Voor van sex tot de liefde bedrijven maak ik kwali-tijd.
Daarbij in mijn glas meer dan half vol: Is er verstorende afleiding, dan is dat gewoon een detail wat is zoals het is en een heerlijke reden om ´opnieuw´ te beginnen; het te verléngen.

Geweldige ontstresser, ontspanner en slaapverbeteraar.

Neem. maak de tijd voor kwali-tijd. Druk, druk, druk; allerhanden tijdsgedreven prioriteitjes zijn in het grote geheel van een goede relatie totaal NIET belangrijk.
Wanneer er een spontaan, spannend, romantosch moment ontstaat, laat dan gewoon alles vallen. Die momenten kan je niet terugroepen, zijn voor altijd weg als je ze niet koestert, laat bloeien. Geniet van elkaar, jezelf en kwali-tijd.
Dat is écht belangrijk :)*

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:23

Je hebt nou eenmaal niet altijd je omgeving onder controle...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:24

Munnie schreef:
Hahaha een zure dame in bed lijkt me ook niet echt gezellig..

Een bazige ook niet.

Hoogst demotiverend voor een man om de leiding te moeten nemen met een minnares die het beter kan/weet.
Beetje als een koetsier op de bok met de passagier met de voet op de rem en de kaart in kanden zonder wat te zegen.
Kan je nog zo´n ervaren/goed minnaar, chauffeur zijn maar een passagier welke zich niet láát vervoeren gaat nergens heen.
Herkenbaar voor de over-´geëmancipeerden´ onder u?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-15 10:25

Ik moet zeggen dat dat voor mij wel geen enkel issue is als ik geen hoogtepunt heb. Ja, het is wel leuk maar het is niet alsof ik de hele dag teleurgesteld rondloop omdat het niet was. Ik kan er perfect van genieten en het leuk hebben gevonden zonder.