LaCiega schreef:Ik zit nu te kijken. Echt prachtig. En ik zag net een vallende ster vlak langs de maan! (Net links ervan)
Haha wat grappig ik en mijn vader zagen ook de vallende ster langs de maan maar vanuit hier kwam die van rechts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Hier normaal tot klein in het oosten. Was idd echt heel,licht. Controleerde gisteravond zelfs of ik de lampen wel uit had gedaan zo licht was het,
_San87_ schreef:karuna schreef:Hier normaal tot klein in het oosten. Was idd echt heel,licht. Controleerde gisteravond zelfs of ik de lampen wel uit had gedaan zo licht was het,
Ik stond ook even te kijken toen ik de woonkamer binnenkwam, inderdaad. Vond het heel mooi om te zien. En die bloedmaan is echt speciaal. Helaas geen foto kunnen maken, mijn mobiel snapte er niks van.
Druppie7711 schreef:LaCiega schreef:Ik zit nu te kijken. Echt prachtig. En ik zag net een vallende ster vlak langs de maan! (Net links ervan)
Haha wat grappig ik en mijn vader zagen ook de vallende ster langs de maan maar vanuit hier kwam die van rechts