Kwanyin schreef:RaafSmits schreef:Ik vraag me dan oprecht af wat voor een normen en waardes je je kinderen meegeeft.
Daar zie ik nu niet direct een probleem in?
Gewoon, dat seks iets is wat leuk moet zijn en waar je plezier aan moet beleven? En dat je wel moet uitkijken met anticonceptie en soa's?
Ik denk trouwens niet dat ik zoiets ooit zou moeten meegeven. Nu ben ik wel een van de relatiemensen, maar als ik 50 partners had gehad, had ik dat niet moeten vertellen aan mijn kinderen later. Mijn moeder heeft mij ook nooit verteld wat ze heeft afgehobbeld in haar jeugd of wat niet. Dus ik zou niet weten hoe ik dan een slecht voorbeeld zou zijn voor mijn kinderen. Ook niet als ik er wel open over zou zijn. Ik vind seks tussen twee volwassen en willende mensen nu eenmaal niet iets wat slecht is, dat heeft de Kerk de mensen lang genoeg proberen wijs te maken.
Amen!!
Ik ben zelf 21, heb net een lange relatie gehad waar ik vrij bruut door gedumpt ben en dan zit je absoluut niet te wachten op een nieuwe relatie, laat mij dan maar lekker m'n eigen ding willen doen
Maakt dat mij nu ineens een slecht mens?