Gewoon_Sam schreef:Niet? Als ik naar de poorten van één of ander metalfestival loop en ik vervolgens wordt aan geklampt door een groepje Christenen die heul dramatisch en heul hard beginnen te bidden voor mijn ziel, me ter plekke willen bekeren, handen op mijn voorhoofd willen leggen om één of andere duvel uit te drijven, irriteert hun geloof mij rechtstreeks. Dat vind ik behoorlijk, of gewoon te ver gaan.
Mensen die bij aan de deur komen om mij te vertellen over hun geloof, vind ik niet erg. Zoals eerder gezegd kunnen die zelfs nog een bakkie koffie erbij krijgen en ik ga graag de discussie met ze aan over mijn geloof en het geloof wat zij komen verkondigen.
Gunst.. Naar welk metalfestival ga jij? Mijn vrienden hebben dit nog nooit meegemaakt. Tja of dat komt omdat ze naar bands zoals 666-the nightmare gaan en bij voorbaat als verloren worden beschouwd
. Het is gewoon een genre. Als je zingt over dat je verliefd bent wil dat ook niet zeggen dat dat zo is. De meeste mensen zijn ook nog nooit in West Virginia geweest, of komen uit Brabant, om het dichter bij huis te houden.
'.
.
die wordt echt nooit oud namelijk hahaha