Vriend gaat online vreemd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:13

__YSB__ schreef:
Als jullie uit elkaar zouden gaan dan zal hij van alles dat hij bezit de helft moeten inleveren.
Het is aan jou.
Laat je alleen niet de gek aan steken, omdat hij jeuk aan veter heeft.

Als ze in gemeenschap getrouwd zijn wel ja. En de vraag is natuurlijk. Wie heeft er meer in het huwelijk gestoken. Hij of zij.

Misschien had hij alleen maar (hoge) schulden en zij wel heel veel spaargeld. Dan is ineens de helft van zijn schuld ook van jou. Weer een reden om je 2x te bedenken voordat je gaat en dat zal hij misschien ook heel goed weten.

Amandavd

Re: Vriend gaat online vreemd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:13

Volgens mij lezen mensen maar half, TS is nog niet getrouwd en heeft ook nog geen kind dacht ik.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:14

Ze zijn toch nog niet getrouwd?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:16

Hele topic gevolgd.. ben erg nieuwsgierig.

Soortgelijk iets meegemaakt, al stond ik dan niet op het punt om te gaan trouwen, heb hem een week t huis uit geschopt (sliep altijd hier) en na die week wist ik precies wat ik miste; hem iig niet. Hij is niet voor niets mijn ex. Al dacht hij dat ie het via een email (9maanden later) goed kon maken, helaas voor hem.

Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat ... maar denk alsjeblieft aan je eigen geluk!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:16

Ik heb dat ook niet gelezen.
Alleen dat het huis en bedrijf gezamelijk bezit zijn.

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:17

Zijn ze ook niet.
Vandaar de aanname dat alles door hen beide is opgebouwd.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:17

Nee ze zijn nog niet getrouwd. Maar dat zit wel in de planning. Even er van uit gaande dat ze toch gaan trouwen en ze over een paar jaar het niet meer pikt zijn gedrag....

__YSB__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:18

Abercrombie schreef:
Nee ze zijn nog niet getrouwd. Maar dat zit wel in de planning. Even er van uit gaande dat ze toch gaan trouwen en ze over een paar jaar het niet meer pikt zijn gedrag....

We leven in het nu.
Wat er zou kunnen zijn is niet aan de orde.

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 10:19

Ik denk dat geestelijk vreemd gaan vaak nog zeerder doet als lichamelijk.

Ts, hij beschadigd je vertrouwen meerdere malen achter elkaar. Hij bedenkt alleen al wat hij met dat andere vrouwmens wilt doen als zij bij hem is. Dat is niet okee.

Succes ermee!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:33

Ik denk dat TS op dit moment heel dicht bij zichzelf zal moeten gaan blijven.
Wat verwacht jij van je relatie? Wat wil je wel, wat wil je niet? :)

Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat als hij gelukkig wordt van iemand anders, ik hem daarin niet tegen ga houden. Maar mij issie dan wel kwijt.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 11:34

Lieve TS. hoe is het met je?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 12:37

Smudge schreef:
Ik heb net even een douche genomen en er lag een kaart en kadodoosje van de juwelier op mijn laptop.
Alsof hij Martin Morero hemzelf is. :r

ja dat is toch wel een beetje een mannen kwaal, waarschijnlijk denken ze je te kunnen kopen of zo?
ik snap dat nou ook nooit :n

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-15 13:11

Even een update. :)

We hebben heel veel en heel lang gepraat. Wel eerlijke tekst en uitleg gekregen dit keer en ik geloof ook wel wat hij me verteld heeft. Hij slaapt op het moment in de logeerkamer en blijft daar wat mij betreft voorlopig ook.

Ik heb tegen hem eerlijk gezegd dat het vertrouwen gewoon weg is en dat ik niet weet of dat nog terug komt en dat we maar even een break moeten inlassen.

In elk geval heel erg fijn dat ik op bokt even mijn gal kon spugen en al het advies en ondersteunde berichten hebben me geholpen. :)

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:12

Heel veel succes meid. Ik wens je alle sterkte toe de komende tijd en ik hoop dat je alle beslissingen echt alleen maar voor jezelf neemt. Jij bent het belangrijkste.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:12

:(:)
Smudge schreef:
Even een update. :)

We hebben heel veel en heel lang gepraat. Wel eerlijke tekst en uitleg gekregen dit keer en ik geloof ook wel wat hij me verteld heeft. Hij slaapt op het moment in de logeerkamer en blijft daar wat mij betreft voorlopig ook.

Ik heb tegen hem eerlijk gezegd dat het vertrouwen gewoon weg is en dat ik niet weet of dat nog terug komt en dat we maar even een break moeten inlassen.

In elk geval heel erg fijn dat ik op bokt even mijn gal kon spugen en al het advies en ondersteunde berichten hebben me geholpen. :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:19

Heel veel sterkte TS. Bij 1 keer dit soort geintjes flikken zou ik al m'n bedenkingen hebben, bij 2 gaan er helemaal alarmbellen rinkelen, maar bij 3 keer... Dan heeft hij gewoon totaal geen respect voor jou en je gevoel.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:21

Wat fijn dat jullie gepraat hebben.
Waarom denk je dat de uitleg nu wel eerlijk was?

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:23

Ts mag alleen meer blij zijn dat ze nog niet is getrouwd. Op het moment dat mensen stiekum gaan doen dan ben ik toch echt het type..waar rook is is vuur en is het een kwestie vanbtijd voordat er wel iets gebeurd.

Let maar op zodra ts het uitmaakt ligt ie binnen een week met de anedere griet in bed.

ik wens je uiteraard heel veel succes. Maar wellicht ben ik heel pessimistisch. Ik zou niet in meneer zijn mooie praatjes trappen. En trouwen zou ik al helemaal achterwege laten.

nontieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:35

Ik hoop voor jou dat hij hiervan leert en het 'intieme' contact verbreekt.
Zodat jullie relatie weer kan opbloeien.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:39

studiemiep schreef:
Ts mag alleen meer blij zijn dat ze nog niet is getrouwd. Op het moment dat mensen stiekum gaan doen dan ben ik toch echt het type..waar rook is is vuur en is het een kwestie vanbtijd voordat er wel iets gebeurd.

Let maar op zodra ts het uitmaakt ligt ie binnen een week met de anedere griet in bed.

ik wens je uiteraard heel veel succes. Maar wellicht ben ik heel pessimistisch. Ik zou niet in meneer zijn mooie praatjes trappen. En trouwen zou ik al helemaal achterwege laten.

Wat heb jij weinig vertrouwen in mensen. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:43

studiemiep schreef:

En als TS het uit maakt, doet hij dan helemaal niks verkeerd.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 13:58

Sterkte TS, blijf eerlijk tegenover jezelf.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:36

Goed dat je het hebt uitgepraat TS. Een tijdelijke intrek in de logeerkamer vind ik geen slecht idee.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:41

Majabeestje schreef:
Sterkte TS, blijf eerlijk tegenover jezelf.

Dit dus. Met zo'n oneerlijk persoon zou ik niet in het huwelijksbootje stappen. In tegendeel: wees blij dat jullie niet getrouwd zijn!

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:44

Ts haar vriend heeft toch al lang en breed bewezen dat hij niet eerlijj is en blijkbaar geen rekening met haar gevoelen wil houden.?

Meneer heeft leuke geile praatjes met die andere dame...en ik d3nk dat hij dat ook veelste leuk vind om daar zo ineens mee te stoppen.

en dan zou hij nu ineens wel die eerlijke betrouwbare vent worden. (Ik hoop het echt voor ts dat haar vriend anders is). Maar ik geloof er niet in. :Y)......

Sowieso geloof ik niet dat ts nu wel lekker in der relatie zit want je hebt dan toch de neiging om alles te willen controleren, ik denk alleen bij dar der vriend nu voorzichtiger gaat zijn in het contact met die andere dame.