Dat ik eindelijk de stap heb gezet mijn pony's te laten afvallen. Ik ben druk bezig met hun schema en zie echt al verschil bij 1 van de 2. En dat dit mijn enalaatste les is voor mijn eerste wedstrijd met mijn nieuwe paard!
Dat ik braaf mijn suikers meet en insuline spuit zodat ik eindelijk gezonde waarden heb en dat ik me over mijn angst voor te lage suikers en flauwvallen heen heb gezet.
Dat ik, ondanks dat ik onverwacht het hele weekend moet werken met dat mooie weer en andere (paard, stal, wei, tuin) klusplannen die nu niet kunnen, toch vrolijk wakker ben geworden en tevreden ben met wat kleine klusjes nog gedaan te hebben.
Dat ik eindelijk eens mezelf bij elkaar geraapt heb om mijn studieloopbaanbegeleider en decaan te contacteren!
Mazida
Geplaatst: 01-11-15 17:43
Dat ik eindelijk weer kan, mag én durf te genieten na een leven dat niet bepaald over rozen ging. Daar ben ik trots op . Dat ik mezelf ook toesta om te genieten , al is het alleen maar van een paar zonnestralen
Dat ik eindelijk écht ben beginnen solliciteren en volgende week gelijk op gesprek kan.
En nog meer op het feit dat ik spontaan gesolliciteerd heb in het bedrijf van een kameraad van mij, ook al hadden ze de functie nog niet die ik voorstelde. En ik mag ook daar op gesprek gaan!
Dat ik mijn geluk weer terug krijg en stukje bij beetje ook mijn zelfvertrouwen die ik verloren had. Dat ik weer mag genieten van het leven en weer vooruit kan kijken naar de toekomst.