limagirl schreef:Ik heb zojuist Johnny Depp 2 ontmoet op tinder. Dat is NIET normaal... in dit geval spreken we pas van een lookalike In expeditie robinson 2010 zat ook een 2e Johnny Depp .[/quote]Foto? [/quote]Geen foto, (weet z'n achternaam niet) heb wel het intro van Expeditie Robinson toen hij meedeed. https://www.youtube.com/watch?v=Iivq2IUnPFA (ergens bij 0:47)
Whooo op die eerste foto lijkt ie echt sprekend!! Ff zn haar laten groeien en hij is zijn evenbeeld haha.
unihorses schreef:waarom niet gewoon die foto hier in t topic gooien?Zou jij er van gediend zijn als een stel jongens jouw foto in een openbaar topic op internet gooien om er over te kwijlen?
Het mag ook niet zonder toestemming van de desbetreffende persoon Zou ook wel erg graag n pb ontvangen
Drogon schreef:Oeh, ik ook graag een pb! Johnny Depp fan hiero Ik ook al jaren! Hoewel hij geloof ik wel in een soort midlife crisis is beland.
daantjuhhh schreef:[ [url=m/NPs1ZV.jpg]Afbeelding[/url] ]Ik heb geen idee....Oordeel zelf Volgens veel mensen leek ik toen ik donker haar had op Halina van Rijn.Je hebt wel iets weg van Maud.Zij zat in Idols volgens mij of een of andere andere talenten show
Suus___ schreef:Het mag ook niet zonder toestemming van de desbetreffende persoon Zou ook wel erg graag n pb ontvangen En dat mag dus ook niet via pb..