Moeilijke werksituatie (TS)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re: Moeilijke werksituatie (TS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:36

Cayenne, herkenbaar helaas. Alleen ik was wat ouder (15-16) en baal nu nog dat ik er nooit wat mee gedaan heb. (heb ook geen idee of er meer slachtoffers waren). Maar ook ik heb dezelfde gevoelens als TS. ook ik vond dat het mijn schuld was / dat ik het verkeerd zag.

TS, als het goed is, ben je nu aan je tweede gesprek begonnen. Neem vanavond even goed tijd voor jezelf. Dit hakt er echt in hoor. Weest extra lief voor jezelf.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:44

Cayenne, hier helaas ook herkenbaar.
Alleen ik was 7, ging van kwaad tot erger.( mes op de keel)
Heeft geduurd tot 26.

Heel knap Ts!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:47

Bij mij 2 keer. De laatste keer wilde ik aangifte doen maar dit niet meer gedaan. Wel melding gedaan bij de politie

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:48

Ik word gewoon heel erg verdrietig van wat ik hier allemaal lees. Tranen staan me in de ogen. Wat een leed is er jullie aangedaan. Ik hoop van harte dat jullie dit allemaal een plek hebben kunnen geven. Sorry, het raakt me gewoon.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 15:57

wauw goed dat ze zo bezig zijn ts. Ben benieuwd wat er uit het gesprek van vanmiddag komt

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 16:41

Stille meelezer hier. TS, fijn dat je gesprek zo goed ging en je ook vertrouwenspersoon hebt. Ik ben het hier met de meeste eens, dat dubbele gevoel is nergens voor nodig! Nee is nee, hij zat echt verschrikkelijk fout.

martine0503 schreef:
Ik word gewoon heel erg verdrietig van wat ik hier allemaal lees. Tranen staan me in de ogen. Wat een leed is er jullie aangedaan. Ik hoop van harte dat jullie dit allemaal een plek hebben kunnen geven. Sorry, het raakt me gewoon.

Inderdaad, het is echt erg dat jullie dit door hebben moeten maken. Vreselijk.

Kimmetjee07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:25

wow heftig ts!
Wel fijn dat ze het serieus opnemen!

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:52

Super ts! Fijn dat ze het zo serieus oppakken. Ben benieuwd naar de vervolgstappen.

schaduw15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-15 17:57

Nou, het zit erop! Vanmiddag is me verteld welke stappen de school gaat ondernemen. Hij wordt per direct op non-actief gesteld en is vanmiddag ook uitgenodigd op het stafbureau voor zijn kant van het verhaal. Ik was daar niet bij. Verder hebben ze me aangeraden hem op facebook en whatsapp te blokkeren, omdat hij zelfs vandaag nog berichtjes heeft gestuurd (die ik ook allemaal heb laten lezen). Op de achtergrond gaat er nu onderzoek gedaan worden (juridisch etc.) en op basis daarvan wordt bepaald of hij terug mag komen of niet. Ik heb telefoonnummers gekregen van de vertrouwenspersoon en ook het persoonlijke nummer van de directeur, mocht ik onmiddellijk behoefte hebben aan contact. Dus ik ben echt super opgevangen en de handelingen snap ik ook 100%, hoewel ik het enorm heftig vind en niet kan bevatten dat en hoe ik hierin terecht ben gekomen.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 17:58

Jeetje TS wat een vervelende situatie, super goed dat je naar de school bent gestopt!

Hoe je het ook went of keert, iemand die de 60 gepasseerd is weet echt prima dat wat hij nu geflikt heeft niet door de beugel kan. Wellicht heeft hij er echt gevoelens bij maar dat neemt niet weg dat iemand met die leeftijd prima weet dat het gewoonweg niet kan, helemaal als je ook nog in een machtspositie zit. Verwijt je zelf dus niks, jij hebt niks fout gedaan! Al had je het gewild was het nog steeds aan je leidinggevende om het tegen te houden.

Edit (lees nu jouw laatste bericht pas)
Was super dat de school zo snel actie onderneemt. Het zal je allemaal wel behoorlijk overvallen op het moment. Ik vind het in ieder geval heel dapper dat je dit ondernomen hebt!

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:00

Knap van je TS! Je hebt het top gedaan. Ookal zal het vast een beetje tegenstrijdig voelen.

Fijn dat ze je zo serieus nemen.

Ben meestal een stille meelezer maar moest toch even reageren.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:02

Moet inderdaad erg heftig voor je zijn. Loop je risico dat hij je op gaat zoeken? Zorg in dat geval dat je iemand "achter de hand" hebt. Desnoods licht je de wijkagent in.

Verder respect voor jouw handelen en het handelen van de school. Een voorbeeld voor veel gevallen die maar een beetje in de doofpot komen....
Laatst bijgewerkt door slimmerik op 02-09-15 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:02

Wat een fijne school directie.
En aan hun reactie te zien kun jij je twijfel over jezelf of je schuld bent ook wel naast je neer leggen.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:11

Fantastisch gedaan TS! Groot respect voor jou!

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:14

Wat een krachtig mens ben jij!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:18

Wat een fijne update ts. Fijn dat ze zo voortvarend te werk gaan.

Hoe ben jij er nu onder? Nu is het echt hè. Nu is het niet mmeer en soort gedachtenspinsel van jou, maar nu is het echt. En iedereen staat achter jou. Kun je dat een beetje aan als je heel eerlijk naar jezelf kijkt / durft te kijken?

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:21

TS Enorm goed gehandeld en ook top van de school dat ze had zo goed oppakken.

Ik denk dat je pas over een tijdje door hebt wat er precies gebeurd is en hoe fout hij was.

Wat dat betreft is het een groot goed dat er tegenwoordig facebook en whatsapp is waardoor je schriftelijk bewijs hebt van wat er gaande was.
Het is niet alleen jou woord tegen het zijne maar ook zijn teksten die nu als bewijs dienen.

Ik wil je heel veel sterkte toewensen :(:)
Zulke dingen blijf je nog heel lang meedragen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:25

Ik vind je zo'n moedig persoon, echt knap van je.
En credits voor de school om het zo op te nemen. Genoeg bedrijven die het met de mantel der liefde zouden bedekken!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:30

TS, echt top gehandeld en de school zo te lezen ook. Ik vind je heel moedig, maar houd er rekening mee dat je nu waarschijnlijk vooral veel adrenaline in je lijf hebt. Er zal misschien een moment komen dat de realiteit je inhaalt en je instort. Schaam je daar niet voor en praat erover!
En inderdaad een goede zet om hem overal te blokkeren. Mocht hij je toch weten te benaderen, negeren! Antwoord vooral nergens op. Ergens is het wel goed dat hij vandaag nog contact heeft gezocht. Op die manier kun je dat ook nog als bewijsmateriaal gebruiken. Hopelijk is dat niet nodig en keert de rust nu voor je terug! Neem de tijd voor jezelf en verwen je maar lekker.
Luister naar wat je hoofd en lichaam nodig hebben en laat je niet intimideren wanneer hij probeert contact met je te leggen. Ik was daar zelf toentertijd erg bang voor en heb op die manier straatvrees ontwikkeld. Dat gun ik je absoluut niet!
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 02-09-15 18:34, in het totaal 2 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:31

Fijn dat het gesprek achter de rug is. Voelt zeker al een opluchting.
Ik las alleen dat er bepaald gaat worden of hij terug mag komen? Dat vind ik echt onzin. Dus als het tegenzit mag hij gewoon z'n werk blijven doen...

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 18:52

Je gaf steeds aan dat je daar graag wilde blijven werken, heb je het daar verder nog over gehad of niet?
Verder enorm veel respect voor je!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:04

TS, echt super gehandeld! Hopelijk kan je het gaan verwerken en doet de school recht aan de situatie, tot nu toe lijkt het daar in ieder geval wel op.
Respect voor je TS.

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:04

Respect TS!! :o

Dat hij nu nog steeds contact met jouw opneemt... Je was toch duidelijk genoeg geweest. Waarschijnlijk denkt hij ook.. Ik blijf maar aardig doen ofzo.. Niet intrappen. Je bent goed bezig! Gewoon inderdaad blokkeren, wordt je er ook wat minder mee geconfronteerd.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 19:11

purny schreef:
Fijn dat het gesprek achter de rug is. Voelt zeker al een opluchting.
Ik las alleen dat er bepaald gaat worden of hij terug mag komen? Dat vind ik echt onzin. Dus als het tegenzit mag hij gewoon z'n werk blijven doen...

Een organisatie moet dingen ook juridisch kunnen verantwoorden, maar tot nu toe hebben ze het goed aangepakt.
Chapeau voor TS en de organisatie!

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-15 20:22

schaduw15 schreef:
Nou, het zit erop! Vanmiddag is me verteld welke stappen de school gaat ondernemen. Hij wordt per direct op non-actief gesteld en is vanmiddag ook uitgenodigd op het stafbureau voor zijn kant van het verhaal. Ik was daar niet bij. Verder hebben ze me aangeraden hem op facebook en whatsapp te blokkeren, omdat hij zelfs vandaag nog berichtjes heeft gestuurd (die ik ook allemaal heb laten lezen). Op de achtergrond gaat er nu onderzoek gedaan worden (juridisch etc.) en op basis daarvan wordt bepaald of hij terug mag komen of niet. Ik heb telefoonnummers gekregen van de vertrouwenspersoon en ook het persoonlijke nummer van de directeur, mocht ik onmiddellijk behoefte hebben aan contact. Dus ik ben echt super opgevangen en de handelingen snap ik ook 100%, hoewel ik het enorm heftig vind en niet kan bevatten dat en hoe ik hierin terecht ben gekomen.

Wat hebben ze dit goed opgepakt zeg!! Echt super. Moet voor jou een hele grote opluchting zijn. Ben heel blij voor je!
Nu kan je het eindelijk allemaal even laten zakken, wetende dat je er nooit alleen voor staat. :j
Echt super!