Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
martine0503 schreef:Ik word gewoon heel erg verdrietig van wat ik hier allemaal lees. Tranen staan me in de ogen. Wat een leed is er jullie aangedaan. Ik hoop van harte dat jullie dit allemaal een plek hebben kunnen geven. Sorry, het raakt me gewoon.
purny schreef:Fijn dat het gesprek achter de rug is. Voelt zeker al een opluchting.
Ik las alleen dat er bepaald gaat worden of hij terug mag komen? Dat vind ik echt onzin. Dus als het tegenzit mag hij gewoon z'n werk blijven doen...
schaduw15 schreef:Nou, het zit erop! Vanmiddag is me verteld welke stappen de school gaat ondernemen. Hij wordt per direct op non-actief gesteld en is vanmiddag ook uitgenodigd op het stafbureau voor zijn kant van het verhaal. Ik was daar niet bij. Verder hebben ze me aangeraden hem op facebook en whatsapp te blokkeren, omdat hij zelfs vandaag nog berichtjes heeft gestuurd (die ik ook allemaal heb laten lezen). Op de achtergrond gaat er nu onderzoek gedaan worden (juridisch etc.) en op basis daarvan wordt bepaald of hij terug mag komen of niet. Ik heb telefoonnummers gekregen van de vertrouwenspersoon en ook het persoonlijke nummer van de directeur, mocht ik onmiddellijk behoefte hebben aan contact. Dus ik ben echt super opgevangen en de handelingen snap ik ook 100%, hoewel ik het enorm heftig vind en niet kan bevatten dat en hoe ik hierin terecht ben gekomen.