Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:20

wij bij de lidl, haha kun je sparen voor een gratis vlees pakket (TWV 5 eur 8)7 )
Pakt vriendlief bij andere pakjes er 1 of 2 af,

haha, echt te erg eigenlijk :x

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:25

Britta31 schreef:
Ik heb per ongeluk onze poes doodgereden met de auto -O-

Dat is zo vreselijk dat ik niets anders kan doen dan erom lachen, ik weet niet hoe ik er anders op moet reageren. Wat een trauma! Hoe ga je daarmee om? -O-

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:31

winnie03 schreef:
Britta31 schreef:

Dat is zo vreselijk dat ik niets anders kan doen dan erom lachen, ik weet niet hoe ik er anders op moet reageren. Wat een trauma! Hoe ga je daarmee om? -O-

Hier zelfde reactie

weet niet eens wat voor smiley ik erbij moet zetten

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:34

Nou,hoe vertel je de kinderen dat mama Poeske heeft doodgereden.Het was slecht weer en ik rij het erf af de weg op.En Poeske steekt voor de auto de weg over.Ze kwam uit de struiken.

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:37

Citaat:
Ik plak in de intratuin soms kortingsstickers op de producten die ik wil hebben. Haal een aanbiedingssticker van een ander product en plak 'm ergens anders op. En dan doodsangsten uitstaan bij de kassa en me vreselijk schuldig voelen achteraf :o

Ik beken ook. :o

Djorf_6

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:57

Ik vind een jonge al 3 jaar leuk en hij heeft nogsteeds geen idee :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:28

Britta31 schreef:

Serieus? :oo

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:01

MarlindeRooz schreef:
Ja eten jatten uit de kast doe ik ook wel eens. :')

Kan eigenlijk niks zeggen want mijn 12-jarige schattige zusje leest en post hier mee. _O-

jep :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:04

xLies schreef:
Ik werk al 5 jaar in een winkel maar ik haat klanten .. Als ze mij arrogant en ongeduldig staan aan te kijken laat ik hen extra lang wachten.

Schuldig :o
Alleen bij een paar die ik echt niet mag. Komen ook genoeg leuke mensen langs!

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:05

Geweldig topic zeg. Vooral om die kat die moest leren surfen dubbel gelegen _O-

Ik heb niet echt grote confessions geloof ik. Kleine dingetjes (iets wat ik kapot heb gemaakt zo terug leggen dat het lijkt alsof de volgende het kapot gemaakt heeft :+ ) maar ik denk dat we allemaal wel zoiets hebben. Misschien komt er later nog iets in me op. :)

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:10

Weer eentje van vroeger, maar hij wordt hier nog regelmatig opgehaald.

Als we naar de supermarkt gingen was mijn moeder me altijd opeens kwijt. Ik zat dan doodleuk koekjes te eten. Rolletje openmaken & eten maar. :+

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:43

ik ben nu zooo zneuwachtig voor mn rij examen ( her examen) morgen ochtend dat ik nu al naar de kalmeringspillen wil pakken :') |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:50

Confessions:
- ik sta niet op voor ouderen die arrogant kijken alsof ze meer recht hebben op een zitplaats.
- als ik iemand weg wil hebben maak ik opmerkingen als "Was jij niet onderweg naar ...?" of "Ik denk dat u weet verder gaat fietsen of niet?".
- ik kijk neer op ouderen, irriteer me er zelfs wel is aan (geen hand uit steken, 5 meter voor of na het zebrapad moeten oversteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:55

Hier vroeger als kind onze kat wel eens de lucht in gegooid :=
En dan ook proberen zo te gooien dat ie een 'salto' zou kunnen maken. Nooit gelukt gelukkig voor poes :)

Maar ik vond het pretpark ook leuk, dus waarom zou poes dit niet leuk vinden?
Voel me nog steeds schuldig!

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:19

Oke ik heb ook een confession te maken.
Ik ben de meest verschrikkelijke winggirl ooit.

Ik ga altijd met flink wat jongens op stap en vaak ben ik dan ook de enige meid. Maar de heren vinden dat niet erg want ik val ook op vrouwen en weet dus hoe die zijn( totally not).
Nu is dan hun stategie om eerst mij eropaf te sturen om dames uit te horen. Vaak werkt die stategie goed. MAAR het is een paar keer voor gekomen dat ik met het meisje vandoor ben gegaan :')

Dan denk ik altijd had zelf maar het lef om erop af te gaan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:39

speedfiets_2 schreef:
Oke ik heb ook een confession te maken.
Ik ben de meest verschrikkelijke winggirl ooit.

Ik ga altijd met flink wat jongens op stap en vaak ben ik dan ook de enige meid. Maar de heren vinden dat niet erg want ik val ook op vrouwen en weet dus hoe die zijn( totally not).
Nu is dan hun stategie om eerst mij eropaf te sturen om dames uit te horen. Vaak werkt die stategie goed. MAAR het is een paar keer voor gekomen dat ik met het meisje vandoor ben gegaan :')

Dan denk ik altijd had zelf maar het lef om erop af te gaan :P

_/-\o_

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:01

Ik zal even een recente confession bekennen:

Ik werk bij de Jumbo op de vleeswaren en heb sinds kort leren bijdraaien, het is me niet goed geleerd, dus ik doe eigenlijk maar wat. Komt er een vrouw en ze zet een flesje bier op de toonbank (met andere dingen) ik netjes afrekenen. Zegt mevrouw na het afrekenen 'moet er geen sticker op?' oliebol! Had ik haar een krat bier voor de prijs van 1 flesje gegeven :') nee kassa is niet mijn ding :o

Ik haat het ook eigenlijk als mensen naar me toe komen om te vragen waar iets staat of wat het verschil is tussen 2 kazen (smaak) of welke ham beter bij boontjes past... Ik sla geregeld de restanten over, maar teken het wel af... Ik heb altijd de neiging om gebak dat er uit moet even snel in mn tas te stoppen (wordt nooit gecontroleerd). Maar durf het toch niet :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:30

Hhilde schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ging een keer met een groep van 4 jongens en 3 meiden waaronder een stel op vakantie. En dat stel leefde zich ook uit 's nachts. We lagen allemaal naast elkaar in een ronde legertent. Ze hadden het wel gevraagd en ik was de enige die er een probleem van maakte. Ik moest het maar goed vinden. :+ En degenen naast mij vond het allemaal zo opwindend dat ze in haar eentje mee deed. :+

Was een bijzondere vakantie. _O-

Wat :') Zelf mee doen ook echt :')

Ik weet sindsdien ook wat die andere jongens tijdens het douchen altijd doen. Too much information. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:45

Joaltijd schreef:
xLies schreef:
Ik werk al 5 jaar in een winkel maar ik haat klanten .. Als ze mij arrogant en ongeduldig staan aan te kijken laat ik hen extra lang wachten.

Nog een winkelmedewerker confession; als ik 'bepaalde' klanten herken vlucht ik het magazijn in. :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:47

Boself schreef:
Joaltijd schreef:

Nog een winkelmedewerker confession; als ik 'bepaalde' klanten herken vlucht ik het magazijn in. :o

Deed ik ook, maar hij kende mijn naam. (Vroeg hij elke keer). En ik veranderde van werk maar daar komt hij ook meerdere keren per week. :r Is echt de dorsgek. :r

YellowGray

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:09

Emmaa_ schreef:
Cayenne schreef:
Als we het toch over seks hebben..
Mijn vorige buren hadden er een handje van tijdens een vrijpartij zich nogal te laten horen. Ik werd er dan 's nachts gewoon wakker van. Uiteindelijk heb ik een keer, nadat de buurvrouw luidruchtig klaar kwam, heel hard geapplaudiseerd voor ze. Sindsdien nooit meer iets gehoord :P
Maar de keren dat ik ze nog tegen kwam was het wel vrij awkward :')

:)) Ik heb ook een keer zoiets meegemaakt _O- Met mijn toenmalige vriend de horizontale tango aan het ondernemen, in het huis van zijn ouders. Ineens flink gebonk op de muur en gelach :x

Helaas ook meegemaakt inderdaad :')

Vriendlief had een kamer met gipswanden en een zelfgebouwde hoogslaper die hij aan de muur had vastgemaakt. Best stevig op zich. Het jammere was dat zijn buurman dat ook had gedaan. Na een paar wilde nachten kwam hij toch maar zeggen dat het niet alleen duidelijk te horen was op de gang (waar nog 24 mensen woonden |o ), maar dat zijn bed ook vrolijk meeschudde. :')

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:29

Grootste confession hier is denk ik toch wel dat ik af en toe voor de training 1, 2 of heel af en toe 3 paracetemols neem om maar geen pijn te voelen (lang verhaal, is een soort van blessure maar ik wil toch meedoen ook al doet het pijn).

Nu maar hopen dat er niemand meeleest die mij zo persoonlijk kent :=

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:36

Ok afgelopen zondag zou ik gaan zwemmen met m'n vriend en wat van zijn vrienden. Echter ben ik al sinds kind af aan ontzéttend bang voor die putjes in het zwembad en had ik er tot overmaat van ramp zaterdagnacht nog over gedroomd ook. Ik durfde dus echt niet meer.
Dus heb een smoesje bedacht en ben niet meegegaan O:)
Nou ga ik morgen met m'n vriend... Maar eigenlijk durf ik nog steeds niet |o

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:40

Mijn confession is eigenlijk dat ik doe alsof ik mensen niet zie als ik geen zin heb om te praten (soms is het ook echt). Of dat ik met mijn rug ernaar toe blijf staan totdat ze voorbij zijn.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:43

suikermeisje schreef:
Mijn confession is eigenlijk dat ik doe alsof ik mensen niet zie als ik geen zin heb om te praten (soms is het ook echt). Of dat ik met mijn rug ernaar toe blijf staan totdat ze voorbij zijn.

DIT :j

Of de telefoon niet opnemen, en dan appen 'Hee sorry kan niet opnemen, ben in de *waar je stil moet zijn*, wat is er?'