)Pakt vriendlief bij andere pakjes er 1 of 2 af,
haha, echt te erg eigenlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
winnie03 schreef:Britta31 schreef:Ik heb per ongeluk onze poes doodgereden met de auto
Dat is zo vreselijk dat ik niets anders kan doen dan erom lachen, ik weet niet hoe ik er anders op moet reageren. Wat een trauma! Hoe ga je daarmee om?

) maar ik denk dat we allemaal wel zoiets hebben. Misschien komt er later nog iets in me op.

speedfiets_2 schreef:Oke ik heb ook een confession te maken.
Ik ben de meest verschrikkelijke winggirl ooit.
Ik ga altijd met flink wat jongens op stap en vaak ben ik dan ook de enige meid. Maar de heren vinden dat niet erg want ik val ook op vrouwen en weet dus hoe die zijn( totally not).
Nu is dan hun stategie om eerst mij eropaf te sturen om dames uit te horen. Vaak werkt die stategie goed. MAAR het is een paar keer voor gekomen dat ik met het meisje vandoor ben gegaan![]()
Dan denk ik altijd had zelf maar het lef om erop af te gaan
nee kassa is niet mijn ding 
Hhilde schreef:MarlindeRooz schreef:Ik ging een keer met een groep van 4 jongens en 3 meiden waaronder een stel op vakantie. En dat stel leefde zich ook uit 's nachts. We lagen allemaal naast elkaar in een ronde legertent. Ze hadden het wel gevraagd en ik was de enige die er een probleem van maakte. Ik moest het maar goed vinden.En degenen naast mij vond het allemaal zo opwindend dat ze in haar eentje mee deed.
![]()
Was een bijzondere vakantie.
WatZelf mee doen ook echt
Joaltijd schreef:xLies schreef:Ik werk al 5 jaar in een winkel maar ik haat klanten .. Als ze mij arrogant en ongeduldig staan aan te kijken laat ik hen extra lang wachten.
Schuldig![]()
Alleen bij een paar die ik echt niet mag. Komen ook genoeg leuke mensen langs!
Boself schreef:Joaltijd schreef:Schuldig![]()
Alleen bij een paar die ik echt niet mag. Komen ook genoeg leuke mensen langs!
Nog een winkelmedewerker confession; als ik 'bepaalde' klanten herken vlucht ik het magazijn in.
Is echt de dorsgek.
Emmaa_ schreef:Cayenne schreef:Als we het toch over seks hebben..
Mijn vorige buren hadden er een handje van tijdens een vrijpartij zich nogal te laten horen. Ik werd er dan 's nachts gewoon wakker van. Uiteindelijk heb ik een keer, nadat de buurvrouw luidruchtig klaar kwam, heel hard geapplaudiseerd voor ze. Sindsdien nooit meer iets gehoord
Maar de keren dat ik ze nog tegen kwam was het wel vrij awkwardIk heb ook een keer zoiets meegemaakt
Met mijn toenmalige vriend de horizontale tango aan het ondernemen, in het huis van zijn ouders. Ineens flink gebonk op de muur en gelach
), maar dat zijn bed ook vrolijk meeschudde.
suikermeisje schreef:Mijn confession is eigenlijk dat ik doe alsof ik mensen niet zie als ik geen zin heb om te praten (soms is het ook echt). Of dat ik met mijn rug ernaar toe blijf staan totdat ze voorbij zijn.