En qua luxe: Macbook
Na heel wat nare ervaringen met andere laptops heb ik er EINDELIJK een die wel draagbaar is én lang mee gaat (langer dan 3 jaar in ieder geval
). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na heel wat nare ervaringen met andere laptops heb ik er EINDELIJK een die wel draagbaar is én lang mee gaat (langer dan 3 jaar in ieder geval
). 
Chromecast aageschaft aan de hand van dit topic en wat is dat een fijn ding! Helaas heb ik hier in de UK geen tv dus mogen mijn ouders er gebruik van maken.
mijn kroeldoosje, bedwarmer, ik ben haar slaaf ik doe alles voor haar
terwijl het even duur is als een goede provider, en ik hier echt al tevreden mee ben als matige internet gebruiker. 

Pieteritus1 schreef:Ik zat me te bedenken: zo'n gezichtsreiniger werkt toch alleen maar als je lagen plamuur op je gezicht smeert iedere dag? Ik gebruik bijv. alleen maar oogschaduw en mascara, geen dag- of nachtcreme (alleen 's morgens en 's avonds Nivea bodylotion op mijn gezicht/decolleté).
Of werkt hij ook als je bijv. een dag in een stoffige/vuile omgeving hebt gewerkt?
Sommige mensen (waaronder ik) hebben grotere porien waardoor er makkelijker vuil in gaat zitten. Dat kan ik er echt alleen uit krijgen met een hele sterke scrub of een elektrische borstel, gewone facewash doet niet genoeg en daar krijg ik puistjes van