eind van het geld stukje maand over

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:06

Lil_shorty schreef:
slimmerik schreef:
En daar hebben we de vergelijking mens en dier weer.... Vreemd dat sommige mensen geen prioriteiten en verschil zien....

Vind je dan dat een dier moet lijden ?

Ik vind niet dat een dier moet lijden. Sterker nog: ik heb geld achter de hand om een DA te betalen om hem beter te maken. Dat kan in de honderden euro's lopen. Zou ik dat niet hebben dan zou de DA met mij moeten besluiten mijn hond/kat voor ongeveer 30 euro's te euthanaseren om dat lijden te voorkomen.
En gelukkig kan en mag dat.

Een mens echter mag en kan je niet euthanaseren en moet medisch geholpen worden. Wat mij betreft mogen degenen die onverzekerd rondlopen en profiteren hiervan, de rest van hun leven krom liggen om die schuld aan de gemeenschap af te lossen.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:09

Ik heb mijn huur van Augustus op een of andere manier aan een verkeerd rekeningnummer overgemaakt -O- Ja dan heb je wel een heel stukje maand over ineens. Daar gaan sowieso nog drie weken overheen en dan betekend het nog niet dat de andere partij het terug moet geven. Weet niet zo goed wat ik nu moet..

Anoniem

Re: eind van het geld stukje maand over

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:06

Heb je je bank al gebeld? Als je met de naam of beschrijving van de transactie kan aantonen dat het voor een ander bedoeld was, dan kan je het volgens mij vrij makkelijk terug krijgen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:44

Pearlx, kun je geen 1 ct overmaken naar het rekeningnummer waar je de huur op hebt gestort, met toevoeging dat je per ongeluk de huur naar hen hebt overgemaakt en of ze aub zo eerlijk willen zijn om het terug te storten. Een beetje eerlijk mens zal dat zsm doen.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:50

Pearlx schreef:
Ik heb mijn huur van Augustus op een of andere manier aan een verkeerd rekeningnummer overgemaakt -O- Ja dan heb je wel een heel stukje maand over ineens. Daar gaan sowieso nog drie weken overheen en dan betekend het nog niet dat de andere partij het terug moet geven. Weet niet zo goed wat ik nu moet..

Als het goed is moet er een error komen als nummer niet bestaat of niet klopt met de er bij horende naam, in beide gevallen hoort het geld teruggestort te worden wegens onbestaand rekeningnummer. Maar daar kan idd even overheen gaan.

Lil_shorty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:11

Als een dier geholpen kan worden mag een dierenarts het dier niet in laten slapen hoor .

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:43

Cayenne schreef:
Pearlx, kun je geen 1 ct overmaken naar het rekeningnummer waar je de huur op hebt gestort, met toevoeging dat je per ongeluk de huur naar hen hebt overgemaakt en of ze aub zo eerlijk willen zijn om het terug te storten. Een beetje eerlijk mens zal dat zsm doen.

Dit is inderdaad de enige goede manier. En dan kun je alleen maar hopen dat de mensen regelmatig op hun rekening kijken.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:45

Lil_shorty schreef:
Als een dier geholpen kan worden mag een dierenarts het dier niet in laten slapen hoor .

Echt wel....:
Dan hangt van de DA af. Als jij niet kunt/wilt betalen kan de DA handelen naar jou financiële mogelijkheden. Als een dier geholpen kan worden met een operatie van 500 euro zal de DA echt euthanaseren als je dat niet kunt betalen.

Lil_shorty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:40

Nou hier doen ze dat niet