Oh nee wacht -> 
Hilarisch topic idd. Maar ben wel benieuwd hoe t zal gaan met ts en haar date.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oh nee wacht -> 
Angeliquee18 schreef:Haha wat een heerlijk topic, en ts, of ik ga je teleurstellen, of niet
Maar bij mij heeft dit jaaaaren geduurd haha.
ook ik durfde de eerste stap nooit te zetten ( hij ook niet )
uiteindelijk had ik me er maar overheen gezet, nieuwe relatie gehad van bijna 2 jaar.
Maar op de een of andere manier belande ik toch altijd weer bij hem..
wel belande wij wel eens bij elkaar in bed na een avond stappen.
maar ik trok daar geen hints uit.
uiteindelijk waren we onwijs goede vrienden, was echt m'n maatje.
tot der ineens in een dronken bui naar buiten kwam dat die al jaren verliefd op me was
en toen vond ik het weer heel lastig, wil ik onze vriendschap op het spel zetten? wat nou als het toch niet werkte?
nu zijn we al dik een jaar verder, wonen we samen en verwachten we ons eerste kindje !
dus ik zou zeggen.. Wees lekker duidelijk, wat je wilt van hem. hiermee pest je je zelf alleen maar meer haha.

Huertecilla schreef:Mijn hemel, wat is mijn leven heerlijk simpel.
Zonder verder gezemel, zwaai je een vlag met wimpel.
Fluks in de zevende hemel, verloopt alles zonder rimpel.
Het is daarbij in míjn ervaring regelmatig de dame die duidelijk initiatief neemt en bepaald vlot![]()
Ook mijn beide grote liefdes (van 23 en 15 jaar duurzaam) nodigden mij op date één al gelijk uit in heldere taal voor een wereldschokkend erotisch verpozen![]()
Heel interessant is onderzoek wat opmerkt dat in de regel (dus niet altijd) een vrouw binnen de eerste minuten van een eerste date ´beslist´ of ze met die date geen of wellicht sex zou willen hebben.
Waar is dan de rest van het geneuzel dan nog voor nodig vraag ik me dan af.
Zég dat gewoon en verspil elkaars tijd niet.
Het leven is te kort, te broos en veel te mooi om aan subtiel gedoe te verspillen. Morgen is een onzekere mogelijkheid. Je leeft alleen vandaag.
GÁ ervoor

Dan speelt ie het spelletje mooi mee. Heerlijk! Ramiro schreef:Iedereen op zijn eigen manier, en ik zie nergens TS vermelden dat alleen sex met hem haar ultieme streven is, want dan zou ik ook adviseren om gewoon naakt de deur open te doen en dan is de boodschap meteen duidelijk.
en/of
gemist._Reneee schreef:![]()
Het leven is te kort om maar saai alles van te voren te weten. Het hele spelletje: 'vindt hij me ook leuk?' is veel te leuk om te spelen. Maar jij houdt kennelijk niet van verrassingen
TS, speel het gewoon subtiel: FLIRTEN! Het mooiste wat er is. Als ie hapt weet je snel genoeg waar je aan toe bent, ik heb het meestal snel door als een vent het wel ziet zittenDan speelt ie het spelletje mooi mee. Heerlijk!
_Reneee schreef:FLIRTEN! Het mooiste wat er is.
en dat kán een onderdeel zijn van een concreter doel, doch ik blijf erbij dat het voor de modale mens een goed voornemen is om helder te zijn en concreet te zéggen wat je wil als je meer wil.
ik van.
en als je daarbij
dan
) bedenken dat jou aanpak niet bijzonder tactvol zou zijn. En als een man een 'ik vind je leuk' niet begrijpt lijkt hij me niet bijzonder snugger, in deze situatie lijkt dat mij helder genoeg en anders kan TS altijd verder praten of hij vragen. En daarbij is ook niet iedere kerel zo seksgericht als jij lijkt te zijn dus dat stukje slaat ook al nergens op.