Liefdesadvies. Hoe komen we uit 'de friendszone'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Re: Liefdesadvies. Hoe komen we uit 'de friendszone'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 19:42

Ik snap niks van je laatste opmerking... HC Misschien is dat de mannelijke kant in mij die opspeelt :o? Oh nee wacht -> :?

Hilarisch topic idd. Maar ben wel benieuwd hoe t zal gaan met ts en haar date.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 20:50

Geniaal topic. Trouwens medelijden met de mannen hier,oefff.

Ts,ga ervoor! Zeg inderdaad dat je hem meer dan leuk vind. Simpel en helder!

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:11

Angeliquee18 schreef:
Haha wat een heerlijk topic, en ts, of ik ga je teleurstellen, of niet :+
Maar bij mij heeft dit jaaaaren geduurd haha.
ook ik durfde de eerste stap nooit te zetten ( hij ook niet )
uiteindelijk had ik me er maar overheen gezet, nieuwe relatie gehad van bijna 2 jaar.
Maar op de een of andere manier belande ik toch altijd weer bij hem..
wel belande wij wel eens bij elkaar in bed na een avond stappen.
maar ik trok daar geen hints uit.

uiteindelijk waren we onwijs goede vrienden, was echt m'n maatje.
tot der ineens in een dronken bui naar buiten kwam dat die al jaren verliefd op me was :+
en toen vond ik het weer heel lastig, wil ik onze vriendschap op het spel zetten? wat nou als het toch niet werkte?

nu zijn we al dik een jaar verder, wonen we samen en verwachten we ons eerste kindje ! <3

dus ik zou zeggen.. Wees lekker duidelijk, wat je wilt van hem. hiermee pest je je zelf alleen maar meer haha.

Toch die drank weer he :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:32

Moderatoropmerking:
Ik zou jullie willen verzoeken om weer terug te gaan naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic: de friendzone waar TS nu in zit.
Het is niet de bedoeling om off-topic te gaan kletsen en dit is storend voor mensen die het topic willen volgen. Zouden jullie hierop willen letten?

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 22:42

Gewoon doen wat goed voelt TS, als je verlegen bent en hij met jou wil daten is er dikke kans dat hij dat nou net leuk vind. Beetje jammer als hij zou afknappen als je door bokt ineens meer <<) wordt en hij daarop afknapt.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 23:19

Nou nee eigenlijk niet nee HC :+
Ik begin niet met iedereen waar ik mee in bed beland een relatie.

hahaha idd, R12312, het is af en toe echt wel handig voor dingen hoor !

Ik wil echt niet iedereen aanraden om stomdronken naar een Date te gaan.
Maar een wijntje van te voren kan echt geen kwaad.

Maar volgens mij heeft ts 2 flessen koud, dus dat komt wel goed haha.

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 09:37

Ts heb vertrouwen, komt goed. Zou in ieder geval niets geforceerd doen, als de sfeer juist is en je voelt je lekker erbij dan kun je het zeggen en anders niet. Dan is niet meteen alles verloren. Zou proberen om ook een beetje voor een juiste setting te gaan tijdens het eten, dus niet twee vrienden die samen een pizzatje eten, maar een mooi gedekte tafel, lekker muziekje op de achtergrond, dan is de toon al gezet.

Heeft tussen mij en mijn vriend ook even geduurd en wij kenden elkaar al jaren. Hij was mijn eerste vriendje als tiener zijnde, heeft maar een paar maanden geduurd omdat we allebei zo gruwelijk nerveus van elkaar werden. Hebben altijd wel wat contact gehouden via sms met verjaardagen etc. Zo'n twaalf jaar later weer wat meer contact via facebook en appen. In mijn ogen gewoon vriendschappelijk, totdat hij met mijn verjaardag ineens met bloemen voor mijn deur stond. Wist niet wat me overkwam, vervolgens hebben we nog even om elkaar heen gedraaid, totdat hij me zoende toen kon ik niet meer ontkennen dat ik hem echt leuk vond :o
Soms heeft het gewoon even tijd nodig, maar dan heb je wel een goede basis. Inmiddels hebben we bijna twee jaar een relatie, maar het voelt alsof we al jaren samen zijn.

Succes en geniet ervan *\o/*

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:50

Mijn hemel, wat is mijn leven heerlijk simpel.
Zonder verder gezemel, zwaai je een vlag met wimpel.
Fluks in de zevende hemel, verloopt alles zonder rimpel.

Het is daarbij in míjn ervaring regelmatig de dame die duidelijk initiatief neemt en bepaald vlot :D
Ook mijn beide grote liefdes (van 23 en 15 jaar duurzaam) nodigden mij op date één al gelijk uit in heldere taal voor een wereldschokkend erotisch verpozen :oo

Heel interessant is onderzoek wat opmerkt dat in de regel (dus niet altijd) een vrouw binnen de eerste minuten van een eerste date ´beslist´ of ze met die date geen of wellicht sex zou willen hebben.
Waar is dan de rest van het geneuzel dan nog voor nodig vraag ik me dan af.
Zég dat gewoon en verspil elkaars tijd niet.
Het leven is te kort, te broos en veel te mooi om aan subtiel gedoe te verspillen. Morgen is een onzekere mogelijkheid. Je leeft alleen vandaag.
GÁ ervoor +:)+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:53

Misschien kun je voor 50 shades of HC een apart topic open of heb je de modopmerking niet gelezen?

Ramiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:02

HC, ik kan me voorstellen dat jij inderdaad van de directe aanpak bent en meteen overgaat tot 'wereldschokkend erotisch verpozen', want man man wat ben jij vermoeiend. Zou het daadwerkelijk komen tot een gesprek met je potentiële bedpartners, dan kan ik me voorstellen dat de dames in kwesties snel afhaken na het luisteren naar jouw geneuzel.

Iedereen op zijn eigen manier, en ik zie nergens TS vermelden dat alleen sex met hem haar ultieme streven is, want dan zou ik ook adviseren om gewoon naakt de deur open te doen en dan is de boodschap meteen duidelijk.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:04

Huertecilla schreef:
Mijn hemel, wat is mijn leven heerlijk simpel.
Zonder verder gezemel, zwaai je een vlag met wimpel.
Fluks in de zevende hemel, verloopt alles zonder rimpel.

Het is daarbij in míjn ervaring regelmatig de dame die duidelijk initiatief neemt en bepaald vlot :D
Ook mijn beide grote liefdes (van 23 en 15 jaar duurzaam) nodigden mij op date één al gelijk uit in heldere taal voor een wereldschokkend erotisch verpozen :oo

Heel interessant is onderzoek wat opmerkt dat in de regel (dus niet altijd) een vrouw binnen de eerste minuten van een eerste date ´beslist´ of ze met die date geen of wellicht sex zou willen hebben.
Waar is dan de rest van het geneuzel dan nog voor nodig vraag ik me dan af.
Zég dat gewoon en verspil elkaars tijd niet.
Het leven is te kort, te broos en veel te mooi om aan subtiel gedoe te verspillen. Morgen is een onzekere mogelijkheid. Je leeft alleen vandaag.
GÁ ervoor +:)+

_O-

Het leven is te kort om maar saai alles van te voren te weten. Het hele spelletje: 'vindt hij me ook leuk?' is veel te leuk om te spelen. Maar jij houdt kennelijk niet van verrassingen :D

TS, speel het gewoon subtiel: FLIRTEN! Het mooiste wat er is. Als ie hapt weet je snel genoeg waar je aan toe bent, ik heb het meestal snel door als een vent het wel ziet zitten :+ Dan speelt ie het spelletje mooi mee. Heerlijk!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:12

Ramiro schreef:
Iedereen op zijn eigen manier, en ik zie nergens TS vermelden dat alleen sex met hem haar ultieme streven is, want dan zou ik ook adviseren om gewoon naakt de deur open te doen en dan is de boodschap meteen duidelijk.

De TS wil van het vriendschapspad af.
Als dat geen sex inhoud kan ze dan inderdaad ook het beste aan haar date helder maken.

Nogmaals, het leven is onzeker, de toekomst bestaat niet. Je leeft alleen vandaag!

Al met al zou ik heel verdrietig kunnen worden van dit soort draden op Bokt,
Zóveel jonge vrouwen geprogrammeerd voor kwali-tijdverlies en grote teleurstellingen.

Bedenk dat ´ja maar´ neerkomt op ´nee want´ en hoppa, weer een dag *\%/* en/of :+: gemist.
Durf toch gewoon te léven dames!
Gá ervoor.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:12

_Reneee schreef:
_O-

Het leven is te kort om maar saai alles van te voren te weten. Het hele spelletje: 'vindt hij me ook leuk?' is veel te leuk om te spelen. Maar jij houdt kennelijk niet van verrassingen :D

TS, speel het gewoon subtiel: FLIRTEN! Het mooiste wat er is. Als ie hapt weet je snel genoeg waar je aan toe bent, ik heb het meestal snel door als een vent het wel ziet zitten :+ Dan speelt ie het spelletje mooi mee. Heerlijk!

Dit is wat ik bedoelde inderdaad! Waarom kwam ik nou niet op deze woordkeuze :?

En HC, Als je in realiteit ook zulke gesprekken voert.....pfffff.
Er bestaat ook nog zoiets als een relatie waarin je elkaar eerst goed leert kennen voor je bij elkaar in bed duikt. Meer dan vriendschap is niet alleen sex.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:16

Dus HC alle geneuzel voor er seks van komt is verspilde tijd, enkel seks is het doel en daar GÁ jij voor. Lekker simpel, lekker eendimensionaal. Jij doet wat je wil zolang het met instemming gebeurt, maar stel je aub niet voor als DE man in dit of een ander topic, want eerlijk gezegd vind ik het, als man, wansmakelijk.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:32

_Reneee schreef:
FLIRTEN! Het mooiste wat er is.

Mooiste wat er is, is subjectief uiteraard.
Dat zie en ervaar ik als een vreselijk leuk en onderhoudend ánder aspect.
Een heerlijke uitlaat ook voor intelligente creativiteit en erg goed voor je.
Hier heeft het verbale aspect zelfs een náám; ´piropo´.
Dat goéd doen vraagt echter wel een redelijk stevige basis van zelfvertrouwen en, en, en.
Ík vind het _/-\o_

Maar goed, dat is inderdaad een spel :)* en dat kán een onderdeel zijn van een concreter doel, doch ik blijf erbij dat het voor de modale mens een goed voornemen is om helder te zijn en concreet te zéggen wat je wil als je meer wil.

Wat de drank betreft even. Daar :r ik van.
Ja, veel vrouwen hebben een mojito (of twee) nodig om van hun dwangbuis aan normen los te komen doch dat illustreert juist hoe triest hypocriet het met die dwangbuis is.
Bij een etentje met doel zoals igv de ts zou ik zelf absoluut NIETS aan alcohol drinken en ook graag mijn date volstrekt nuchter hebben.
Ik begrijp echt in het geheel niet waarom je het meest geweldige deel van je mens zijn zou willen verdoven. Het is ook met grote afstand het meest erotische orgaan wat je hebt. Verdoof dat niet maar geníet ervan.
Als je wat alcohol nódig hebt om te ontspannen, te doen wat je wil, dan is dat een heel heldere vingerwijzing dat je wat moet oplossen in je hoofd/leven.

Ga ervoor, duidelijk en nuchter. Geniet *\o/* en als je daarbij :+: dan +:)+

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:41

Mijn hemel HC, ik hoop dat je geen boeken schrijft of in 'real life' net zo communiceert als dat je schrijft. Er is werkelijk geen doorkomen aan en tevens kul. Niet voor iedereen is de direct aanpak de juiste. Op basis van TS haar verhaal kan vrijwel iedereen ( :') ) bedenken dat jou aanpak niet bijzonder tactvol zou zijn. En als een man een 'ik vind je leuk' niet begrijpt lijkt hij me niet bijzonder snugger, in deze situatie lijkt dat mij helder genoeg en anders kan TS altijd verder praten of hij vragen. En daarbij is ook niet iedere kerel zo seksgericht als jij lijkt te zijn dus dat stukje slaat ook al nergens op.

Ik las dit topic met veel plezier maar deze mislukte poëzie er tussendoor verpest het enigszins. Verder ga ik daar niet meer op in.

TS, heel veel plezier het weekend! Volg lekker je gevoel. :D

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:42

Hahaha ja die poëzie :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:51

Mislukte? Noem maar gewoon leugenachtig. Gefeliciteerd HC, je bent de eerste op mn foeilijst! Ik heb van anderen begrepen dat dat een hoop rust geeft. :z

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 11:57

Ik vond het echt een leuk topic om te volgen, ben heel erg benieuwd hoe het tussen Ts en haar vlam gaat lopen.
Maar wat is het een poedersuiker topic geworden zeg.

Ts ik heb niet echt tips voor je, maar probeer vooral te genieten ook van de momenten nu :) het komt zoals het komt!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:01

Wanneer komt ie eigenlijk ts? of lees ik er overheen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:01

Compleet eens met _Milo... dit is niet leuk meer om te volgen zo. :n

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:02

Ja hier hetzelfde.. Het gaat helemaal niet meer om TS, maar om een andere discussie. Niet zo leuk :n

Maandag komt hij volgensmij las ik volgensmij.

Inderdaad, beetje flirten en kijken hoe hij reageert. Dan volgt de rest vanzelf wel, komt vast goed :D

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:04

Sorry even offtopic..... foeilijst? Hoe zet ik mensen daar op?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:06

Angeliquee18 schreef:
Wanneer komt ie eigenlijk ts? of lees ik er overheen?

Van t weekend. Zaterdag dan wrs. :)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 12:21

Van het weekend.. dus zal tussen vandaag en maandag zijn.

En ben echt benieuwd..

*inmiddels scroll ik over de hele discussie en wacht alleen nog op de posts van ts*

Of topic: als je iemand op de foeilist hebt, zie je dan die berichten helemaal niet meer? Das wel handig haha