Sammie schreef:Misschien niet respectloos, maar wel erg star qua houding. Bovendien zei je dat je er niet zou zijn. In hoofdlettersjaime_andrea schreef:Als ik uitgenodigd word op een bruiloft maar er word expliciet gezegd no kids dan zou ik ze vriendelijk bedanken voor de uitnodiging en ze succes wensen in de toekomst maar ik zou NIET gaan. Mijn kind hoort bij mij en thats it. (...)
Mijn kind hoort bij mij. Daarmee geef je dus wel aan geen rekening te willen houden met het bruidspaar, dus ook niet mee denken met of je inleven met. En je geeft ook een beetje het gevoel dat je denkt (zo komt het iig bij mij over) dat je het idee hebt dat je kind niet accepteert wordt en/of weggestopt moet worden, maar dat zit er vaak helemaal niet achter zo'n uitnodiging.
Ik snap sowieso niet waarom dit topic 10 pagina's lang moet zijn. Het is en blijft heel simpel. Uitnodiging met x en y aan voorwaarden.. je gaat wel of niet.
Ik hou wel degelijk rekening met het bruidspaar want ik ga niet. GEEN rekening houden met bruidspaar of respectloos zou zijn als ik zou gaan MET kind. Maar never mind..heb gemerkt dat zoals het hier heel normaal is op bokt lezen vaak dingetje is..