Goof schreef:Suzanne F. schreef:
Nou inderdaad. En het opvallendste is vaak dat je zo iemand dan helemaal niet meer kent. Je denkt iemand te kennen maar het lijkt dan een compleet vreemde.
Goh. Ik snap echt niet wat er nou zo verkeerd is aan het hele gebeuren hier.
Ts en vriend zijn uit elkaar, vriend is vrijgezel dus mag en kan doen en laten wat hij wil. Hij kiest ervoor om zijn verdriet op deze manier te verwerken (direct verder daten en random seks hebben dus), TS kiest voor een andere manier (verdriet hebben en treuren om ex). Allebei prima toch?
Hij is tenminste niet vreemd gegaan, hij doet niets fout.
Hij doet inderdaad niets verkeerd, maar moet hij dan alles zo gaan vertellen tegen TS? Er wordt vanuit TS haar kant niet naar gevraagd namelijk. In mijn ogen probeert hij haar nog even een schop na te geven. En dan nu al terug komen met dat hij haar wel mist en het allemaal niet weet... Dat had hij zich eerder moeten bedenken en niet zo overhaast een einde aan z'n relatie maken omdat hij zo graag z'n *** overal in wilt steken.
Aan TS, blijf sterk in je schoenen staan. Je zit echt in een rotsituatie, maar ook dit wordt beter. Voor nu zou ik niet meer in deze relatie stappen, gun jezelf even de rust om alles op een rijtje te zetten en na te denken of hij echt degene is waar je oud mee wilt worden. En hey, what is meant to be, will come together... Maar voor nu zou ik voor jezelf kiezen!