Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Palmera schreef:Cinderella schreef:Ennnn er gaat weer een topic naar zn gootje.
Ik heb gewoon al een hekel aan polygamie, door sommige bokkers.
TS ik wilde nog serieus reageren, maar gezien dit het 1000ste topic ongeveer is wat overgenomen wordt door polygamische activisten zal het wel weer op een rel uitlopen:+.
Ik vind het bijzonder dat je respectvolle reacties storender vindt dan bokkers die beledigende opmerkingen maken, TS een slechte moeder noemen etc....
Niemand is verplicht iets te doen wat hij/zij niet wil. Maar het zou een optie kunnen zijn voor TS als alle partijen erachter staan.
Huertecilla schreef:Kiwipitje schreef:TS valt van de ene relatie in de andere. Dat is een recept voor drama en op die manier zal alles echt niet in harmonie verlopen. Hoe lang tot ze zich weer verveelt en een andere man ziet die nog leuker is, die haar nóg vaker mee neemt op spannende uitjes..
![]()
Jij bent grappig.
Ik neem aan dat je dit niet serieus schrijft tenminste.
Bedankt Shenavallie.
Pssst; ik ´ben´ (hobby)boer
Jilletje schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar hoe zouden jij en je man tegen een open relatie aan kijken?
Zelf moet ik er niet aan denken en zou het ook niet kunnen.
Maar het zou mogelijk zijn om van meer mensen te houden.
Palmera schreef:En dat komt weer door de met de paplepel ingegoten en afgedwongen theorie dat we monogaam móeten zijn. Dat merk je alweer aan de reacties die TS hier krijgt: ze móet bij haar man blijven en móet bij N weg.
Terwijl imo TS het ondanks haar twijfel goed aanpakt.
En twijfel in een nieuwe situatie is natuurlijk best normaal.
MissDD schreef:Een ieder moet voor zichzelf uitmaken wat werkt, polygamie zou voor mij een doodsteek zijn.
Callisto04 schreef:Ja HC in een goeie verstandhouding en communicatie kan alles werken. Maar afspraken over niet sexclusief maar niet polyamoor kunnen snel door 1 van de partijen vergeten worden waardoor de andere dan achterblijft als kinderverzorg(st)er en klusjesman/vrouw die al blij mag zijn als de ander een avond in de week thuis is waarop hij/zij dan moe is en in de zetel in slaap valt. Gunt haar man het haar of is het uit angst haar helemaal te verliezen? Of is hij zelf liever alleen? Wil hij eigenlijk liever met iemand anders zijn leven voortzetten? Dat weten we allemaal niet. Jij bekijkt het vanuit een bepaalde visie, maar kan evengoed helemaal anders zijn.
Gebeurt vaak zat.... Palmera schreef:Callisto04 schreef:Ja HC in een goeie verstandhouding en communicatie kan alles werken. Maar afspraken over niet sexclusief maar niet polyamoor kunnen snel door 1 van de partijen vergeten worden waardoor de andere dan achterblijft als kinderverzorg(st)er en klusjesman/vrouw die al blij mag zijn als de ander een avond in de week thuis is waarop hij/zij dan moe is en in de zetel in slaap valt. Gunt haar man het haar of is het uit angst haar helemaal te verliezen? Of is hij zelf liever alleen? Wil hij eigenlijk liever met iemand anders zijn leven voortzetten? Dat weten we allemaal niet. Jij bekijkt het vanuit een bepaalde visie, maar kan evengoed helemaal anders zijn.
Oók de afspraak om monogaam te blijven kan zomaar spontaan vergeten worden.Gebeurt vaak zat....
Rocamor schreef:Hoezo is haar topic verpest. Juist Door posters met een andere mening kun je je een beeld vormen van wat je nu eigenlijk zelf wilt.
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en door de verschillende meningen wordt de routekaart steeds completer.