Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xx_Lyzet schreef:persoonlijk vraag ik het me af, aangezien ze al 3 dagen hier "gevaarlijk" weer voorspellen, wat vervolgens maar 4 a5 druppels regen is.... Goh, wat gevaarlijk zeg!
Nayomie schreef:xx_Lyzet schreef:persoonlijk vraag ik het me af, aangezien ze al 3 dagen hier "gevaarlijk" weer voorspellen, wat vervolgens maar 4 a5 druppels regen is.... Goh, wat gevaarlijk zeg!
Ik kan je vertellen, zoals eerder al door Sharon is aangegeven, dat het hier flink losgegaan is donderdag. Dat was behoorlijk gevaarlijk.
xx_Lyzet schreef:persoonlijk vraag ik het me af, aangezien ze al 3 dagen hier "gevaarlijk" weer voorspellen, wat vervolgens maar 4 a5 druppels regen is.... Goh, wat gevaarlijk zeg!
MarjanB schreef:desi92 schreef:Ik moet het nog maar zien. Zit nog lekker buiten met een kraak heldere hemel. Nog niks van een mogelijke bui te zien. Het waait heeeeeeel lichtjes minder dan gister en donderdag. Als het zo als donderdag wordt mag ik straks de sproeiers nog wel ff aanzetten want geen druppel gezien toen.
Ik maak me er niet zo druk om.
Woon in het oosten van Gelderland aan de Duitse grens.
Ik woon in stokkum en ben nu bij mn vriend in Nijmegen. Vind het wel een geruststelling dat het daar nog rustig is. Paard staat er namelijk wordt wel voor gezorgd maar toch
Nayomie schreef:xx_Lyzet schreef:persoonlijk vraag ik het me af, aangezien ze al 3 dagen hier "gevaarlijk" weer voorspellen, wat vervolgens maar 4 a5 druppels regen is.... Goh, wat gevaarlijk zeg!
Ik kan je vertellen, zoals eerder al door Sharon is aangegeven, dat het hier flink losgegaan is donderdag. Dat was behoorlijk gevaarlijk.
http://i57.tinypic.com/2rw16ki.png