tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:38

Afbeelding

Dreamy

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:48

Hij is aan't solliciteren voor iets anders, dus hoop idd dat hij weg gaat :)) moet zeggen, we hebben sinds gisteren nieuwe werkposities en zie m gelijk een stuk minder. Dat scheelt! En nu ga ik slapen, lange nachtdienst gehad en moet er nog een :j

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:48

Maar wat zou jij willen dan?
Je wilt iets met hem en je wilt dat hij weggaat tegelijk? ;p

LLennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 14:57

Afbeelding

Dikke knuffel voor iedereen die er eentje nodig heeft :(:)
Gelukkig verzacht tijd de pijn.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:00

Dreamy schreef:
Hij is aan't solliciteren voor iets anders, dus hoop idd dat hij weg gaat :)) moet zeggen, we hebben sinds gisteren nieuwe werkposities en zie m gelijk een stuk minder. Dat scheelt! En nu ga ik slapen, lange nachtdienst gehad en moet er nog een :j

Uit ervaring kan ik zeggen dat het een stuk makkelijker maakt :+

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:08

pff meneer begon vanmiddag weer met praten. ergens vind ik het zo fijn dat hij praat, want het is heel gezellig. Maar pff het heeft zo'n dubbel gevoel

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 15:11

zo leuk, ga je horoscopen lezen, zie je staan dat er een nieuwe liefde op me pad komt. Het leuke is mijn ex is op dezelfde dag jarig als mij, dus het geldt ook voor hem... Awkward.... :')

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:11

Afgelopen uren even een kl*te dip gehad, hem missen en vooral niet kunnen voorstellen dat er iemand gaat komen, kan me mezelf niet voorstellen met iemand anders en bla bla. Gelukkig gaat ook deze dag weer voorbij en redden wij dames ons wel :D

Heb tinder geinstalleerd haha, voor op momenten als deze, even een vleeskeuring gaan houden he.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:13

xMyrth schreef:
Maar wat zou jij willen dan?
Je wilt iets met hem en je wilt dat hij weggaat tegelijk? ;p

Ja, ik wil iets met hem. Maar een van de redenen dat het niks is geworden, is omdat mijn ex ook een collega van ons is en hij bang is voor roddels op werk omdat we vlak na mijn break up al wat "begonnen" plus zich schuldig voelde tegenover mijn ex (waarmee hij ook bijna elke dag samen werkt).
Dus als hij weggaat kan het twee kanten op:
- We kunnen weer gaan afspreken en er zit dan echt een kans in.
of
- Ik kan hem heeelemaal uit m'n hoofd gaan zetten, want ik zie 'm dan "nooit" meer..

Dat dus!
En HorseTimeXL: Heel herkenbaar gevoel :(:)
XJurdyWonanx: Dikke knuffel!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 15:16

Loslaten is niet opgeven. Het is accepteren dat sommige dingen niet zo bedoeld zijn.

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 15:27

Soms geloof ik inderdaad wel in al die teksten, maar soms denk ik echt faaaack it ~~}>
Ik geloof wel dat als het zo hoort te zijn dat je elkaar toch wel weer tegen komt en anders staat het prins op het witte paard ergens op je te wachten. Misschien kan hij wel helemaal niet rijden en duurt het nogal lang 8)7

Ik ben weer tot rust gekomen en bedenk me eigenlijk dat ik trots ben op mezelf dat ik wel de goede kant op ga met mijn gedachtes. In 2 weken tijd kan je goed nadenken over wat er allemaal is gebeurt -:)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:20

meiden meiden meiden... echt drama die kerels! die van mij is ook zo heerlijk onduidelijk nou we toch zitten te klagen ben ik wel benieuwd naar jullie mening:

Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en een maand samen bijna. Ik wil graag samen wonen omdat ik zelfstandig wil zijn en thuis een enorme poedersuiker sfeer is.. Maar dan het volgende......! Meneer wil de 1e keer wel kijken, maar de andere keer weet hij niet of hij er klaar voor is om samen te wonen.. hij wil op zijn leeftijd (22) nog genieten van de vrijheid etc.. ik ben echt een drama queen en denk gelijk dat hij nooit wil samen wonen, maar hij zegt dat het wel goed komt en dat ik rustig aan moet doen..

Ik word trouwens over een kleine 2 weken 20 en hij is dus 22, is het echt te vroeg? en maak ik te veel drama? of zijn alle manen klootzakken en moet ik hem gewoon slaan en ontvoeren? oké grapje dat laatste...

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:22

xJurdyWonanx schreef:
Afgelopen uren even een kl*te dip gehad, hem missen en vooral niet kunnen voorstellen dat er iemand gaat komen, kan me mezelf niet voorstellen met iemand anders en bla bla. Gelukkig gaat ook deze dag weer voorbij en redden wij dames ons wel :D

Heb tinder geinstalleerd haha, voor op momenten als deze, even een vleeskeuring gaan houden he.

Tinder is altijd grappig :D heb het nu alleen voor vrouwen (ben bi maar vind mannen wel iets leuker) en badoo is ook wel leuk, maar daar zijn ze soms zooooo wanhopig nog erger dan hier _/-\o_ nee grapje... ze willen daar meestal alleen.. je snapt me wel.. seks :')

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 17:24

en voor de rest van de meiden:

keep calm en sla die kerels neer of misschien iets verstandiger, stay strong en sta erboven jullie krijgen allemaal een prins op het witte paard of zwart als je van friezen leuker vind :D

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:06

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:10

Omg, al die plaatjes _O-
Nie alles gelezen, maar we gaan dus van "hoe ik werd gedumpt" naar "hoe vermoord ik mijn ex?" :+ :')
Maar goed dat ze niet mee kunnen lezen :D

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 18:31

Haha konden ze maar mee lezen af en toe. Ze moesten eens weten!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:35

EJuniorJoost schreef:
meiden meiden meiden... echt drama die kerels! die van mij is ook zo heerlijk onduidelijk nou we toch zitten te klagen ben ik wel benieuwd naar jullie mening:

Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en een maand samen bijna. Ik wil graag samen wonen omdat ik zelfstandig wil zijn en thuis een enorme poedersuiker sfeer is.. Maar dan het volgende......! Meneer wil de 1e keer wel kijken, maar de andere keer weet hij niet of hij er klaar voor is om samen te wonen.. hij wil op zijn leeftijd (22) nog genieten van de vrijheid etc.. ik ben echt een drama queen en denk gelijk dat hij nooit wil samen wonen, maar hij zegt dat het wel goed komt en dat ik rustig aan moet doen..

Ik word trouwens over een kleine 2 weken 20 en hij is dus 22, is het echt te vroeg? en maak ik te veel drama? of zijn alle manen klootzakken en moet ik hem gewoon slaan en ontvoeren? oké grapje dat laatste...

Last van bindingsangst, gewoon lekker op jezelf gaan wonen en veel dingen zonder hem gaan doen, dat is beter dan gaan samenwonen om thuis weg te zijn. Ik was vier maanden samen met mijn vriend toen we samen zijn gaan wonen(na een aantal andere relaties aan beide kanten)20 en 22 jaar oud en nu al 35 jaar samen. Dus het kan maar niet als één van de twee twijfels heeft, dan niet aan beginnen.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:41

Zal wel humor zijn, vooral hun reactie's :D :')

Afbeelding

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:43

Afbeelding

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 18:57

Dat 1na laatste plaatje _O-

Shauni, zo denk ik ook idd, als we echt bij elkaar horen, dan komt het wel goed. En zo niet, dan niet. Dan is er ergens anders een prins op het witte paard :)

Dreamy, hopen op het 1e dan <<)

En over dat ze het af en toe konden lezen. Zal me niks verbazen als mijn ex dit te weten komt allemaal :')

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:01

deze stuurde ik onlangs naar mn zusje omdat ze kloeg dat ze de enige was zonder vriendje in haar klas :D

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:06

Ja het stukje 'what is meant to be, will be', geloof ik ook niet meer in ... of nouja ik geloof niet meer er in dat wij meant to be waren ... half jaar verder. BAH.

Maar idd, wisten ze maar eens hoe wij ons voelden!
Al wist mijn ex dat wel .. Had een stukje tekst getypt en een vriendin had dat via mijn mobiel
via sms naar hem gestuurd. Dat ik in de war was en hem echt heel erg mistte.
'Ik heb je al genoeg pijn gedaan ...'

oh. auw. dat deed mij ook pijn.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 19:45

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 20:16

bigone schreef:
EJuniorJoost schreef:

Last van bindingsangst, gewoon lekker op jezelf gaan wonen en veel dingen zonder hem gaan doen, dat is beter dan gaan samenwonen om thuis weg te zijn. Ik was vier maanden samen met mijn vriend toen we samen zijn gaan wonen(na een aantal andere relaties aan beide kanten)20 en 22 jaar oud en nu al 35 jaar samen. Dus het kan maar niet als één van de twee twijfels heeft, dan niet aan beginnen.

Wij hebben inderdaad ook beide al relaties gehad. Hoop gewoon dat we wel een keer gaan samenwonen hij zeg dat het allemaal wel goed komt... Ik word gelijk onzeker omdat hij het nog niet wil omdat ik verlatingsangst heb.