Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Hij is aan't solliciteren voor iets anders, dus hoop idd dat hij weg gaatmoet zeggen, we hebben sinds gisteren nieuwe werkposities en zie m gelijk een stuk minder. Dat scheelt! En nu ga ik slapen, lange nachtdienst gehad en moet er nog een
xMyrth schreef:Maar wat zou jij willen dan?
Je wilt iets met hem en je wilt dat hij weggaat tegelijk? ;p
xJurdyWonanx schreef:Afgelopen uren even een kl*te dip gehad, hem missen en vooral niet kunnen voorstellen dat er iemand gaat komen, kan me mezelf niet voorstellen met iemand anders en bla bla. Gelukkig gaat ook deze dag weer voorbij en redden wij dames ons wel
Heb tinder geinstalleerd haha, voor op momenten als deze, even een vleeskeuring gaan houden he.
EJuniorJoost schreef:meiden meiden meiden... echt drama die kerels! die van mij is ook zo heerlijk onduidelijk nou we toch zitten te klagen ben ik wel benieuwd naar jullie mening:
Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en een maand samen bijna. Ik wil graag samen wonen omdat ik zelfstandig wil zijn en thuis een enorme poedersuiker sfeer is.. Maar dan het volgende......! Meneer wil de 1e keer wel kijken, maar de andere keer weet hij niet of hij er klaar voor is om samen te wonen.. hij wil op zijn leeftijd (22) nog genieten van de vrijheid etc.. ik ben echt een drama queen en denk gelijk dat hij nooit wil samen wonen, maar hij zegt dat het wel goed komt en dat ik rustig aan moet doen..
Ik word trouwens over een kleine 2 weken 20 en hij is dus 22, is het echt te vroeg? en maak ik te veel drama? of zijn alle manen klootzakken en moet ik hem gewoon slaan en ontvoeren? oké grapje dat laatste...
bigone schreef:EJuniorJoost schreef:meiden meiden meiden... echt drama die kerels! die van mij is ook zo heerlijk onduidelijk nou we toch zitten te klagen ben ik wel benieuwd naar jullie mening:
Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar en een maand samen bijna. Ik wil graag samen wonen omdat ik zelfstandig wil zijn en thuis een enorme poedersuiker sfeer is.. Maar dan het volgende......! Meneer wil de 1e keer wel kijken, maar de andere keer weet hij niet of hij er klaar voor is om samen te wonen.. hij wil op zijn leeftijd (22) nog genieten van de vrijheid etc.. ik ben echt een drama queen en denk gelijk dat hij nooit wil samen wonen, maar hij zegt dat het wel goed komt en dat ik rustig aan moet doen..
Ik word trouwens over een kleine 2 weken 20 en hij is dus 22, is het echt te vroeg? en maak ik te veel drama? of zijn alle manen klootzakken en moet ik hem gewoon slaan en ontvoeren? oké grapje dat laatste...
Last van bindingsangst, gewoon lekker op jezelf gaan wonen en veel dingen zonder hem gaan doen, dat is beter dan gaan samenwonen om thuis weg te zijn. Ik was vier maanden samen met mijn vriend toen we samen zijn gaan wonen(na een aantal andere relaties aan beide kanten)20 en 22 jaar oud en nu al 35 jaar samen. Dus het kan maar niet als één van de twee twijfels heeft, dan niet aan beginnen.